Tilburgse Introductie Kut!quote:
Een penis en vagina zijn ook beiden vleeskleurig en beide een geslachtsdeel, toch zie ik t verschil.. Je ziet gewoon wat je wil zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinOok animated, ook bruintinten
Godverdomme jonguh!quote:
Lekkere vergelijking ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een penis en vagina zijn ook beiden vleeskleurig en beide een geslachtsdeel, toch zie ik t verschil.. Je ziet gewoon wat je wil zien
Die zijn ook niet gelijk gevormdquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een penis en vagina zijn ook beiden vleeskleurig en beide een geslachtsdeel, toch zie ik t verschil.. Je ziet gewoon wat je wil zien
Jah weet ik veel, een peer en appel, groeien beide aan een boom, beide fruit en toch zie ik t verschil? ':') Beter? Ik vond die van mij wel toepasselijk bij Liiszlequote:
Had dan een vergelijking gemaakt over de grootte van tieten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah weet ik veel, een peer en appel, groeien beide aan een boom, beide fruit en toch zie ik t verschil? ':') Beter? Ik vond die van mij wel toepasselijk bij Liiszle
Meh, ass>>titsquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Had dan een vergelijking gemaakt over de grootte van tieten.
Do knows whats upquote:
Ik ben meer van de tieten al vind ik een lelijke ass ergerlijker dan 'lelijke' tietenquote:
Is naaaaisquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Kont > tieten.
Lekkere kont en niet te grote tieten =.
Je bent ook maar een klein mannetjequote:
Daarom, wtf moet ik met dubbel D?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent ook maar een klein mannetje
Idd, daar past je hele arm omheenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |