SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef knnth het volgende:
Vakantie? Hmm, goed idee. Doe al twee jaar weinig anders dan weekendjes weg ...Jij hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Mn broertje zal daar straks ook wel liggen, gok ik zomaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:51 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga zo naar het strandMeer mensen die van plan zijn te gaan liggen?
ja alleen geen idee meer hoe die heetquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef henkde_j het volgende:
Is er eigenlijk al een vervanger voor Beenie man?
Dat soort dingen zijn altijd fijn om te horenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo en de eerste "Goh je kon afgelopen wel duidelijk zien dat je er niet was" is binnen. Dacht dat ik gewoon een btje pietluttig was, maar andere mensen zien het dus ook
Je hebt iedereen opzij geduwt en was het snelst buiten toen de brandalarm afging?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
* Ronnie_bravo meld zich ook weer
Ik heb vanmorgen een grote ontruiming geleid hier. De brandweer was zeer tevreden over mijn optreden. Ik dus ook!
Nu kan ik niet wachten tot mijn korte broek kan aantrekken..pffff warm.
Ik was sowieso al weg, moest alles coördineren dus dan ben je al van de afdeling afquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt iedereen opzij geduwt en was het snelst buiten toen de brandalarm afging?
Naar het bos geweest?quote:
Zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef knnth het volgende:
Zo, opeens allemaal toeristen in de stad, damn!
ik was er vanmiddag ook, het zag er niet anders dan anders uit... die buitenlanders lopen er toch altijd alquote:
Jij had met je billen op het strand moeten zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:41 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik was er vanmiddag ook, het zag er niet anders dan anders uit... die buitenlanders lopen er toch altijd al
Ik had gister witte visite, vandaag was de visite rood... dus om de zon te vermijden zijn we naar de stad gegaan! Visite is nu weg, is het morgen lekker weer?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij had met je billen op het strand moeten zijn
en dan bel je me niet ff?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik had gister witte visite, vandaag was de visite rood... dus om de zon te vermijden zijn we naar de stad gegaan! Visite is nu weg, is het morgen lekker weer?
we hadden het drukquote:
jaja...quote:
nee! Last van de warmte?quote:
Karma...quote:
Je moet ook niet zo hard op haar billen slaan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik had gister witte visite, vandaag was de visite rood... dus om de zon te vermijden zijn we naar de stad gegaan! Visite is nu weg, is het morgen lekker weer?
ook :pquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee! Last van de warmte?op je voorhoofd
Da's heel vaak zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ook :p
paar keer overgegeven en heel de dag al koppijn, zal je net zien, nooit ziek tot je een weekje vrij bent xD
quote:
true, gaat nu wel weer. wil eigenlijk ff rennen....quote:
Ja? vind je dat echt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja...![]()
billenmeisje is wel lief... blijvertje vind ik
Beter van niet. Maar misschien ben je na een goede nachtrust weer tiptopOKquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
true, gaat nu wel weer. wil eigenlijk ff rennen....
I know,quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter van niet. Maar misschien ben je na een goede nachtrust weer tiptopOK
Niet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef CaLeX het volgende:
Waar staan ook alweer de fotos van billenmeisje?![]()
[..]
I know,
Paupers die doen of Nederland de wereldcup hebben gewonnen, terwijl ze alleen maar hebben gewonnen van een team uit een bananenrepubliek. En ok, ze zijn door naar de achtste finales.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef Marvelous het volgende:
Niet!
Maarre, valt er wat te vieren ofzo met al dat vuurwerk nu in den haag?
Met die belabberde verdediging van Nederland is 't gewoon gedoemd om te mislukkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paupers die doen of Nederland de wereldcup hebben gewonnen, terwijl ze alleen maar hebben gewonnen van een team uit een bananenrepubliek. En ok, ze zijn door naar de achtste finales.
Mijn vuvuzela staat al klaar om al toeterend de straat op te gaan zodra ze worden uitgeschakeld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:25 schreef Civilian het volgende:
Met die belabberde verdediging van Nederland is 't gewoon gedoemd om te mislukken
Jij staat sowieso voor wat dan ook klaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vuvuzela staat al klaar om al toeterend de straat op te gaan zodra ze worden uitgeschakeld.
Ik heb de neiging om iedereen die vuvuzela door hun strot te duwen en ze er doorheen te laten ademen.. Komen ze er wel achter hoe irritant dat ding isquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vuvuzela staat al klaar om al toeterend de straat op te gaan zodra ze worden uitgeschakeld.
Ik had de hele dag een oranje pumashirt aan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Het zou wel fantastisch zijn als we weer eens een keer wat winnen. Vond het vandaag wel een mooi gezicht overal: oranje shirtjes, beesies in de auto of op de fiets, oranje sjaaltje etc.
Als Nederland wint wordt hier de zooi afgebroken ipv dat er feest gevierd gaat wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Het zou wel fantastisch zijn als we weer eens een keer wat winnen. Vond het vandaag wel een mooi gezicht overal: oranje shirtjes, beesies in de auto of op de fiets, oranje sjaaltje etc.
Och, zo slecht is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Met die belabberde verdediging van Nederland is 't gewoon gedoemd om te mislukken
Zo ben ik!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
Jij staat sowieso voor wat dan ook klaar.
Ik ben gaan hardlopen in de eerste helft. Ideaal!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef kiekjesdief het volgende:
was lekker rustig op straat tijdens de wedstrijd.
23 rennende mannen en 2 stilstaande zelfsquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Marvelous het volgende:
Voetbal, 22 rennende mannen
Doe mij maar dames tennis!! [ afbeelding ]
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Marvelous het volgende:
Met een beetje geluk 10 uur achter elkaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Marvelous het volgende:
Nopes, geloof het niet. En m'n broertje lijkt niet zo erg op moi (alhoewel het afhangt aan wie je het vraagt, sommige zien 'het' meteen). Broertje is meer mn moeder en ik lijk helaas ernstig op mn vader.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja, heeft je broer een kekke hoedje op vandaag? Kwam iemand tegen die op je leek in de buurt van je huis
Ik ben gaan shoppenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben gaan hardlopen in de eerste helft. Ideaal!
Chips, dat was inderdaad wel een super idee. Was zeker uitgestorven in de winkels?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben gaan shoppen, drie jurkjes rijker die gewoon te leuk zijn
vanavond gaan shoppen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Kijk das wel mooi meegenomen dan. En idd juegdsentiment....de tijd van coole tekenfilmsquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef tuintegel het volgende:
@Jill inderdaad en er was extra korting in de Bogaard , jurkjes bij Forecast waren voor de halve prijs![]()
Vrouwtje Theelepel is jeugdsentiment
quote:Op het Jonckbloetplein wordt als vanouds de overwinning van Oranje gevierd. De sfeer wordt als 'grimmig' omschreven.
Er zijn inmiddels al een aantal aanhoudingen verricht.
Vanwege publiek dat o.a. het verkeer belemmerde en o.a. met ballen schoot naar politiemensen is de ME inmiddels ter plaatse.
De Mobiele Eenheid heeft een aantal linies gevormd teneinde enkele straten af te zetten. Er wordt met voorwerpen naar de ME gegooid.
Door agenten te paard zijn korte charges uitgevoerd op relschoppers.
Admiraal Anaal is weer eens bezig met baggeren en rellen op de Jonckbloetplein lees ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kijk das wel mooi meegenomen dan. En idd juegdsentiment....de tijd van coole tekenfilms
Gaat er trouwens weer lekker aan toe op het Jonckbloetplein:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Admiraal Anaal is weer eens bezig met baggeren en rellen op de Jonckbloetplein lees ik.
Dat is nog meer reistijd dan je nu al hebt, en daar loop je al met regelmaat over te klagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:44 schreef Civilian het volgende:
Hmm waarschijnlijk in oktober 2 dagen naar mallorca voor mn werk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog meer reistijd dan je nu al hebt, en daar loop je al met regelmaat over te klagen.
[..]
Dat is nog meer reistijd dan je nu al hebt, en daar loop je al met regelmaat over te klagen.
pics?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef SolidasRock het volgende:
Je hebt ff de landingsbanen enzo gecontroleerd of alles in orde was?
Wat zou iemand 's nachts op Schiphol moeten doen, denk je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
Wat deed je daar nog meer behalve landingsbanen checken?
Geen idee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat zou iemand 's nachts op Schiphol moeten doen, denk je?
En daar kom je nu mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen idee?Meeting met knuffelzacht? Het was goedkoperder geweest gewoon in Kijkduin te meeten maar ja... misschien wil je haar wel in haar uniform zien ipv bikini?
Not me! Vakantievoorbereidingen en zulks... Morgen en zondag weinig tijd, dus moet vandaagquote:
Als ze je een leuk bedrag meegeven is het toch niet zo erg? Dan kan je werk zoeken wat leuk vind?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoo weer thuis van gesprek.... was weer erg![]()
![]()
ze zien het niet zitten dat ik ooit nog op de werkvloer reintegreer en mag voorlopig op kantoor ondersteunende taken doenmoet ook kijken naar reintergratie bureau's en naar een arbeidsdeskundige en dan hopen ze me weg te kunnen werken
trap ik niet in en zulks
Mja nu dus weer thuis zo ff slapen
Das geen optie. Ik weet niet wat er met mijn rug is en grote kans dat ik bij volgende werkgever weer krijg en daar mijn baan kwijtraak. Als ik met zakJE geld weg gaat dan kan ik mijzelf 4 maanden onderhouden mocht ik geen baan vinden. Als ik het aanneem ga ik vrijwillig akkoord met mijn ontslag en indien werkeloos blijven word ik gekort op mijn WW waar ik al niet van kan rondkomen. Ik heb nu hypotheek+schuld dus weggaan en alles op het spel zetten is geen optie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als ze je een leuk bedrag meegeven is het toch niet zo erg? Dan kan je werk zoeken wat leuk vind?![]()
Misschien sowieso wel fijn om iets te gaan zoeken wat je meer ligt . Dit soort situaties brengen alleen een hoop negativiteit met zich mee ben ik bang.
Ik word natuurlijk niet gehinderd door kennis en ervaring van de details van dit alles, maar het kan ook zomaar zijn dat je werkgever hiermee een poging doet om je rug te ontlasten en je in ieder geval weer deel te laten nemen aan het arbeidsproces.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoo weer thuis van gesprek.... was weer erg![]()
![]()
ze zien het niet zitten dat ik ooit nog op de werkvloer reintegreer en mag voorlopig op kantoor ondersteunende taken doenmoet ook kijken naar reintergratie bureau's en naar een arbeidsdeskundige en dan hopen ze me weg te kunnen werken
trap ik niet in en zulks
Mja nu dus weer thuis zo ff slapen
ja maar het is zijwegs laten reintegreren en hij wil me niet meer de werkvloer op laten gaan en probeert me nu via achterdeurtje te dumpen. Het werk wat ik op kantoor ga doen is geen functie maar iemand helpen die het druk heeft door alle ontslagen (quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word natuurlijk niet gehinderd door kennis en ervaring van de details van dit alles, maar het kan ook zomaar zijn dat je werkgever hiermee een poging doet om je rug te ontlasten en je in ieder geval weer deel te laten nemen aan het arbeidsproces.
Ik kan mij zo voorstellen dat het echte beveiligingswerk fysiek zwaarder is dan kantoorwerk. Misschien niet het allerleukste om te doen maar, als het mogelijk is met je gezondheid, in ieder geval beter dan thuiszitten toch?
WW wil ik ook absoluut niet maar de arbeidsmarkt is slecht en ik heb geen andere diploma's dan beveiligingsdiploma. Had al online gesnuffeld wat er allemaal was maar dat valt vies tegen.... dus ik ga niet spelen met mijn ww. Als ik akkoord was gegaan had ik nu al geen werk meer gehad (en t/m augustus) inkomen. Nu heb ik mijn werk nog en waarschijnlijk langer dan augustus inkomen en mijn WW veilig gesteld en mijn hypotheek is gewoon prio nummer 1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef tuintegel het volgende:
Ja een WW is ook niet veel soeps denk ik dan . Verwacht je er wel op korte termijn achter te komen wat je mankeert aan je rug? Je gezondheid heeft natuurlijk wel prioriteit.
Je woont in den haagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar het is zijwegs laten reintegreren en hij wil me niet meer de werkvloer op laten gaan en probeert me nu via achterdeurtje te dumpen. Het werk wat ik op kantoor ga doen is geen functie maar iemand helpen die het druk heeft door alle ontslagen () die er zijn gevallen in de afgelopen maanden
[..]
WW wil ik ook absoluut niet maar de arbeidsmarkt is slecht en ik heb geen andere diploma's dan beveiligingsdiploma. Had al online gesnuffeld wat er allemaal was maar dat valt vies tegen.... dus ik ga niet spelen met mijn ww. Als ik akkoord was gegaan had ik nu al geen werk meer gehad (en t/m augustus) inkomen. Nu heb ik mijn werk nog en waarschijnlijk langer dan augustus inkomen en mijn WW veilig gesteld en mijn hypotheek is gewoon prio nummer 1
Wat er overigens met mijn rug is?? "A-typische rugklachten" oftewel erm ja er is een probleem maar nee we weet niet wat het is
Ik zit nu te wachten op brief van sophia revalidatie centrum.... als dat niet werkt kan ik dat idd doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je woont in den haagdus dan kan ik echt aanraden De rugschool, weten wat ze doen en ook prettige behandelaars.
Spreek uit ervaring van mij, mijn vriend, schoonvader en schoonmoeder![]()
En wegblijven bij krakers!
Ik ben iig bezig dat vind ik veel belangrijker. Ik kan ten alle tijden aantonen bij rechter/uwv dat ik altijd mijn volledige medewerking heb gegeven... Mijn contact gaat ook gewoon via mijn eigen supervisor en wil idd gewoon werkoverleg bijwonen als die er is.... ff hoi tegen mijn collega's zeggen is altijd goed en gezelligquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef CaLeX het volgende:
M2M: shine 2night
en KZ goed dat je er niet mee accoord bent gegaan! Dat zijlingse reintergratie zal je waarschijnlijk wel moeten doen, maar je kan bijvoorbeeld wel kijken of je tijdens je werktijd ook bij meetings van je oude werk kan en mag zitten.
Zie het bij ons ook veel, dat zijlings integreren. Meestal is de uitkomst niet erg positief....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben iig bezig dat vind ik veel belangrijker. Ik kan ten alle tijden aantonen bij rechter/uwv dat ik altijd mijn volledige medewerking heb gegeven... Mijn contact gaat ook gewoon via mijn eigen supervisor en wil idd gewoon werkoverleg bijwonen als die er is.... ff hoi tegen mijn collega's zeggen is altijd goed en gezellig
jah maar hoe langer ik een baan heb hoe beter... ga ze het niet makkelijk maken iigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zie het bij ons ook veel, dat zijlings integreren. Meestal is de uitkomst niet erg positief....
Maar als je je blijft inzetten en medewerking geven, heb je iig de kans.
Het blijft alleen zo, dat als ze je weg willen hebben, dan lukt het ze wel.
Je schildert de gemiddelde werkgever wel af als de boosdoener zo. Uiteraard heb je als werkgever een zorgplicht, maar als iemand door bepaalde klachten niet meer in staat is om zijn/haar werk uit te oefenen dan houdt het op een gegeven moment toch gewoon op? Je kan moeilijk een baan gaan creëren om iemand maar aan het werk te houden. Dan moet je op een gegeven moment, uiteraard wel in goed overleg en met respect voor elkaar, kijken welke vervolgstappen je gaat nemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef CaLeX het volgende:
Het blijft alleen zo, dat als ze je weg willen hebben, dan lukt het ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |