SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef knnth het volgende:
Vakantie? Hmm, goed idee. Doe al twee jaar weinig anders dan weekendjes weg ...Jij hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Mn broertje zal daar straks ook wel liggen, gok ik zomaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:51 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga zo naar het strandMeer mensen die van plan zijn te gaan liggen?
ja alleen geen idee meer hoe die heetquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef henkde_j het volgende:
Is er eigenlijk al een vervanger voor Beenie man?
Dat soort dingen zijn altijd fijn om te horenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo en de eerste "Goh je kon afgelopen wel duidelijk zien dat je er niet was" is binnen. Dacht dat ik gewoon een btje pietluttig was, maar andere mensen zien het dus ook
Je hebt iedereen opzij geduwt en was het snelst buiten toen de brandalarm afging?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
* Ronnie_bravo meld zich ook weer
Ik heb vanmorgen een grote ontruiming geleid hier. De brandweer was zeer tevreden over mijn optreden. Ik dus ook!
Nu kan ik niet wachten tot mijn korte broek kan aantrekken..pffff warm.
Ik was sowieso al weg, moest alles coördineren dus dan ben je al van de afdeling afquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt iedereen opzij geduwt en was het snelst buiten toen de brandalarm afging?
Naar het bos geweest?quote:
Zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef knnth het volgende:
Zo, opeens allemaal toeristen in de stad, damn!
ik was er vanmiddag ook, het zag er niet anders dan anders uit... die buitenlanders lopen er toch altijd alquote:
Jij had met je billen op het strand moeten zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:41 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik was er vanmiddag ook, het zag er niet anders dan anders uit... die buitenlanders lopen er toch altijd al
Ik had gister witte visite, vandaag was de visite rood... dus om de zon te vermijden zijn we naar de stad gegaan! Visite is nu weg, is het morgen lekker weer?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij had met je billen op het strand moeten zijn
en dan bel je me niet ff?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik had gister witte visite, vandaag was de visite rood... dus om de zon te vermijden zijn we naar de stad gegaan! Visite is nu weg, is het morgen lekker weer?
we hadden het drukquote:
jaja...quote:
nee! Last van de warmte?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |