Je kunt hem veel verwijten over z'n outfits en jasjes, maar niet dat ie een totaal gebrek aan kennis van wielrennen heeft. Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:07 schreef Tommeke het volgende:
Mart mag straks weer 3 weken lang z'n jasjes, truien en totale gebrek aan wielerkennis etaleren!
Tot 2005 ofzo...quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem veel verwijten over z'n outfits en jasjes, maar niet dat ie een totaal gebrek aan kennis van wielrennen heeft. Dat valt reuze mee.
Met alle respect, maar alleen op dit forum lopen minimaal 20 mensen met een betere feitenkennis (en ik ben zo arrogant om mezelf daar onder te scharen).quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem veel verwijten over z'n outfits en jasjes, maar niet dat ie een totaal gebrek aan kennis van wielrennen heeft. Dat valt reuze mee.
Bronquote:NOS met twee talkshows per avond op Nederland 1
De NOS brengt in juli tijdelijk twee late night-talkshows per avond op de buis bij Nederland 1. Naast het WK Voetbal- programma Studio Sportzomer met Jack van Gelder, staat vanaf 2 juli ook de Tour de France-talkshow De Avondetappe van Mart Smeets op het programma. Studio Sportzomer, dat tijdens het WK Voetbal rechtstreeks vanuit Zuid-Afrika komt, staat om 22.30 uur op het programma. Mart Smeets presenteert vanuit diverse locaties in Frankrijk en volgt na Jack van Gelder om 23.20 uur.
De laatste uitzending van Studio Sportzomer is op zondag 11 juli, de dag van de grote WK Voetbal-finale. Vanaf 12 juli wordt De Avondetappe van Mart Smeets iets eerder uitgezonden, namelijk om 23.00 uur.
Voetbal is voor het plebs hequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:54 schreef rubje het volgende:
weet iemand of die bolle ook een oranje jasje heeft tussen al die regenboog kleuren?
Daar kan ik me ook zo aan ergeren. Vanaf de bank zie ik wie het is en dan moet hij er nog over nadenken en zegt ie het nog verkeerd. Ik kan me zo ergeren aan die man. Soms is hij grappig door z'n cliches en maniertjes maar voor maar z'n minuutje. Gelukkig Dijkstra en Ducrot, tenminste aardig commentaar. Leuk om naar te luisteren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef Tommeke het volgende:
hij noemt renners vaak bij de verkeerde naam.. Ergerlijk gewoon.
Zet er dan ook even bij dat dit een tekst van Dijkshoorn is ?quote:
Dat zou jij toch doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet er dan ook even bij dat dit een tekst van Dijkshoorn is ?
Dat dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:38 schreef Mr_DG het volgende:
Dat is traditie, en traditie moet in stand worden gehouden.
Vraag een slotje aanquote:Op zondag 4 juli 2010 09:33 schreef JanJanJan het volgende:
Je valt wel in herhaling met ieder jaar dezelfde topics tong
Vandaag niet. Een overhemd.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef El_Bassie het volgende:
Om interessant te doen verzon hij even een sprinter uit Uruguay.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:25 schreef borisz het volgende:
Als ik printscreen en open paint dan gaat het de stream in WMP of silverlight door in paint.
Echt te lelijk voor woorden weer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
Ronald de Boer stelde vragen over het overhemd van Mart!
Overigens niks van waar dat Blackburn Rovers daar in speelt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
Ronald de Boer stelde vragen over het overhemd van Mart!
ik dacht zelf Aston Villaquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef jakkop het volgende:
[..]
Overigens niks van waar dat Blackburn Rovers daar in speelt.Schoenmaker, leest.
Maar hij koopt het ook zelf hè, geen Nos Medewerkster of zo. Maar ik vraag me af of deze blouse de Rolsroys onder de blouse is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:27 schreef alonsorulez het volgende:
Idd ernstig dit, maar wat een baas zeg idd
Als je tinten ruim ziet, dan wel inderdaad. Samen met West Ham en Burnley.quote:
Dat ding is vast gemaakt van een soort kashmier, gemaakt door geitenbeffers uit de Anders...quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:31 schreef maril het volgende:
Ik vind de foto's vaag, kunnen er wat scherperen worden geplaatst, dan kan ik er later weer een mooi collage van maken. BTW jasjes moeten blouse zijn in de topictitel. Hoewel ik nog wel verwacht dat Mart zijn beroemde streepjesjasje nog zal aantrekken.
neonkleur die pijn doet aan de ogen.quote:
Smeets wordt een verwarde manquote:
Ja, die theedoeken blouse heeft ie al eens eerder aangehad, volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij heb ik Mart al eens eerder met dit hemd gezien.
Klopt, ik herken 'm ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die theedoeken blouse heeft ie al eens eerder aangehad, volgens mij.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij heb ik Mart al eens eerder met dit hemd gezien.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Nee. Ze was daar en heeft een foto genomen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Nee. Ze was daar en heeft een foto genomen.
Klaas is een van Marts oudste vrienden Maril.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef maril het volgende:
Als Mart zo doorgaat wordt het geen mooie collage. Wel weer lekker dwars van hem.
Overigens ben ik blij voor Mart dat hij geen twitter leest, Dijkshoorn is weer los gegaan.
Begint me de strot uit te komen dat hij(dijkshoorn) het altijd over Klaas? en over Mart heeft.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Klaas is een van Marts oudste vrienden Maril.
hoe maak je diequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Oh, ik heb nog een high-res van vandaag
[ afbeelding ]
Waar pluk je die hoge resolutie stream dan vandaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PrintScreen induwen van je tobo, plakken in Photoshop, opslaan, klaar.
Gewoon de livestream van de NOS, en dan op dat Vergroot knoppiequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar pluk je die hoge resolutie stream dan vandaan?
\quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:30 schreef Tommeke het volgende:
Die vieze vaatdoek ligt dus al 2 jaar in z'n kast
Ja dat bedoelde ik ook. Livestream dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar pluk je die hoge resolutie stream dan vandaan?
" Het grote: Draagt Mart ook nu hetzelfde als 2 jaar geleden topic"quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat dit jaar de TT maar gewijzigd moet worden in: het grote overhemden van Mart in de Tour topic.
Komt door de temperatuur hequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat dit jaar de TT maar gewijzigd moet worden in: het grote overhemden van Mart in de Tour topic.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Een cap van die afzichtelijke blauwe broek mag ook best.
Grappig altijd als mannen onderling gaan kijken wie de grootste heeft.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef maril het volgende:
Grappig altijd als mannen onderling gaan kijken wie de grootste heeft.
Mart IS de grootste. Na Klaas, dat wel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef maril het volgende:
[..]
Grappig altijd als mannen onderling gaan kijken wie de grootste heeft.
Als kinderen deden Mart en Klaas dat, je wist niet beter.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Mart IS de grootste. Na Klaas, dat wel.
Als jonge mannen deden Mart en Klaas Ria Visser, je wist niet beter.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef maril het volgende:
[..]
Als kinderen deden Mart en Klaas dat, je wist niet beter.
Ja hij ziet er goed uit,wacht op fotootjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef borisz het volgende:
Hehe eindelijk weer eens een jasje.
Met kraagje en pochet.quote:
Komt er aan, visite is zo wegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:08 schreef borisz het volgende:
Mijn cap programma doet opeens raar. Kan geen fatsoenlijk cap meer schieten.
Pino doe eens een goede cap.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Wel uit dezelfde collectie als het jasje van dag 1:
[ afbeelding ]
Een beetje googelen helpt en ik snap waarom hij het niet deed. VInkje uitzetten in wmp en ik heb een goede capquote:
Topquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Een beetje googelen helpt en ik snap waarom hij het niet deed. VInkje uitzetten in wmp en ik heb een goede cap![]()
[ afbeelding ]
Nou van dinsdag t/m vrijdag ben ik er niet. Dan heb ik invallers nodigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top![]()
Doe jij het dan voortaan? Scheelt mij weer werk
Donderdag ga ik op vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou van dinsdag t/m vrijdag ben ik er niet. Dan heb ik invallers nodig.
Zonder jou zou de collage niet hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef chufi het volgende:
Ik heb de OS Winterspelen Mart al gecapt voor Maril
Thksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Zonder jou zou de collage niet hetzelfde zijn.
Dat is standaardquote:
mn fototoestel geeft niet de juiste kleur moet hem beter afstellen, maar komt hw doordat ik de flitser af moet zetten. Anders zie je de flits in tvtoestel.quote:
Hij heeft vaak jasjes in seriequote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja maar ik hoop op een exemplaar als gister
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef chufi het volgende:
Ik heb de OS Winterspelen Mart al gecapt voor Maril
Dankje. Deze komt zeker in de collage.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen jasje vandaag, maar toch weer een kleur vlak verdeling ding
Met kleuren ook, maar toch bovenal met vrouwen. Mart heeft de beste wijsvinger van het peleton.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef maril het volgende:
Je moet toegeven, Mart durft te spelen met kleuren.
En dat maakt jou net als Klaas helemaal gek van jaloezie, maar goed jullie weten niet beter.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:03 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Met kleuren ook, maar toch bovenal met vrouwen. Mart heeft de beste wijsvinger van het peleton.
Klaas tekende altijd het gezicht van Jean Nelissen op het achterwerk van Mart Smeets. Marts bruine rozet fungeerde dan als mond en hij liet altijd scheten om een sigarenrookwolk te imiteren. Wij zaten daar dan bij en keken ernaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:15 schreef maril het volgende:
[..]
En dat maakt jou net als Klaas helemaal gek van jaloezie, maar goed jullie weten niet beter.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:17 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Klaas tekende altijd het gezicht van Jean Nelissen op het achterwerk van Mart Smeets. Marts bruine rozet fungeerde dan als mond en hij liet altijd scheten om een sigarenrookwolk te imiteren. Wij zaten daar dan bij en keken ernaar.
QFTquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef KoningKlabanus het volgende:
Je zou de kledingstijl van Mart Smeets uitgesproken kunnen noemen. Je zou het ook een kruising van de kledingstijl van Maik de Boer en een circusbaviaan kunnen noemen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef maril het volgende:
Zoek en gij zult vinden Mart als tuinman.
[ afbeelding ]
Hoezo dat? Je klikt toch zelf op die link? Gewoon reclame. Niks spam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:58 schreef maril het volgende:
Is dit geen spam
http://twitter.com/HemdvoorHem
Dude, dat is een wijnglas.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef Falco het volgende:
Wat heeft ie daaronder hangen? Een tweede bril?
Hij durft het ook gewoon aan om drie verschillende brillen mee te nemen en op te zetten tijdens deze Tour.
Ik mis nog z'n streepjescodejas van vandaag.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:04 schreef maril het volgende:
Zo hier zijn blouse truien jasjes collage. Ik ben er blij mee
[ afbeelding ]
moet je even goed kijken zit er tussen en omdat ik het leuk wilde houden heb ik dat strohoedje weggelaten. (Mart krijgt genoeg voor zijn kiezen hier, gevalletje hoge bomen zal ik maar zeggen)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mis nog z'n streepjescodejas van vandaag.
Weer een kleurige collagequote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:04 schreef maril het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is je referentiekader? Bonsai boompjes??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:16 schreef maril het volgende:
[..]
(Mart krijgt genoeg voor zijn kiezen hier, gevalletje hoge bomen zal ik maar zeggen)
Het zijn in ieder gval 2 bijzondere talentvolle mensen.quote:
Als hij dan pas stopt met ZIJN televisiewerk dan ben ik het met je eens...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:44 schreef TUFKAL het volgende:
Mart wordt denk ik ook pas groot na zn dood
Leuk zo'n collage Maril.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:04 schreef maril het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, nou zie ik hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |