quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij heb ik Mart al eens eerder met dit hemd gezien.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Nee. Ze was daar en heeft een foto genomen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Nee. Ze was daar en heeft een foto genomen.
Klaas is een van Marts oudste vrienden Maril.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef maril het volgende:
Als Mart zo doorgaat wordt het geen mooie collage. Wel weer lekker dwars van hem.
Overigens ben ik blij voor Mart dat hij geen twitter leest, Dijkshoorn is weer los gegaan.
Begint me de strot uit te komen dat hij(dijkshoorn) het altijd over Klaas? en over Mart heeft.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Klaas is een van Marts oudste vrienden Maril.
hoe maak je diequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Oh, ik heb nog een high-res van vandaag
[ afbeelding ]
Waar pluk je die hoge resolutie stream dan vandaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PrintScreen induwen van je tobo, plakken in Photoshop, opslaan, klaar.
Gewoon de livestream van de NOS, en dan op dat Vergroot knoppiequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar pluk je die hoge resolutie stream dan vandaan?
\quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:30 schreef Tommeke het volgende:
Die vieze vaatdoek ligt dus al 2 jaar in z'n kast
Ja dat bedoelde ik ook. Livestream dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar pluk je die hoge resolutie stream dan vandaan?
" Het grote: Draagt Mart ook nu hetzelfde als 2 jaar geleden topic"quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat dit jaar de TT maar gewijzigd moet worden in: het grote overhemden van Mart in de Tour topic.
Komt door de temperatuur hequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat dit jaar de TT maar gewijzigd moet worden in: het grote overhemden van Mart in de Tour topic.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Een cap van die afzichtelijke blauwe broek mag ook best.
Grappig altijd als mannen onderling gaan kijken wie de grootste heeft.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef maril het volgende:
Grappig altijd als mannen onderling gaan kijken wie de grootste heeft.
Mart IS de grootste. Na Klaas, dat wel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef maril het volgende:
[..]
Grappig altijd als mannen onderling gaan kijken wie de grootste heeft.
Als kinderen deden Mart en Klaas dat, je wist niet beter.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Mart IS de grootste. Na Klaas, dat wel.
Als jonge mannen deden Mart en Klaas Ria Visser, je wist niet beter.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef maril het volgende:
[..]
Als kinderen deden Mart en Klaas dat, je wist niet beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |