Ja hij ziet er goed uit,wacht op fotootjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef borisz het volgende:
Hehe eindelijk weer eens een jasje.
Met kraagje en pochet.quote:
Komt er aan, visite is zo wegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:08 schreef borisz het volgende:
Mijn cap programma doet opeens raar. Kan geen fatsoenlijk cap meer schieten.
Pino doe eens een goede cap.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Wel uit dezelfde collectie als het jasje van dag 1:
[ afbeelding ]
Een beetje googelen helpt en ik snap waarom hij het niet deed. VInkje uitzetten in wmp en ik heb een goede capquote:
Topquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Een beetje googelen helpt en ik snap waarom hij het niet deed. VInkje uitzetten in wmp en ik heb een goede cap![]()
[ afbeelding ]
Nou van dinsdag t/m vrijdag ben ik er niet. Dan heb ik invallers nodigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top![]()
Doe jij het dan voortaan? Scheelt mij weer werk
Donderdag ga ik op vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou van dinsdag t/m vrijdag ben ik er niet. Dan heb ik invallers nodig.
Zonder jou zou de collage niet hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef chufi het volgende:
Ik heb de OS Winterspelen Mart al gecapt voor Maril
Thksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Zonder jou zou de collage niet hetzelfde zijn.
Dat is standaardquote:
mn fototoestel geeft niet de juiste kleur moet hem beter afstellen, maar komt hw doordat ik de flitser af moet zetten. Anders zie je de flits in tvtoestel.quote:
Hij heeft vaak jasjes in seriequote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja maar ik hoop op een exemplaar als gister
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef chufi het volgende:
Ik heb de OS Winterspelen Mart al gecapt voor Maril
Dankje. Deze komt zeker in de collage.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen jasje vandaag, maar toch weer een kleur vlak verdeling ding
Met kleuren ook, maar toch bovenal met vrouwen. Mart heeft de beste wijsvinger van het peleton.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef maril het volgende:
Je moet toegeven, Mart durft te spelen met kleuren.
En dat maakt jou net als Klaas helemaal gek van jaloezie, maar goed jullie weten niet beter.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:03 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Met kleuren ook, maar toch bovenal met vrouwen. Mart heeft de beste wijsvinger van het peleton.
Klaas tekende altijd het gezicht van Jean Nelissen op het achterwerk van Mart Smeets. Marts bruine rozet fungeerde dan als mond en hij liet altijd scheten om een sigarenrookwolk te imiteren. Wij zaten daar dan bij en keken ernaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:15 schreef maril het volgende:
[..]
En dat maakt jou net als Klaas helemaal gek van jaloezie, maar goed jullie weten niet beter.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:17 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Klaas tekende altijd het gezicht van Jean Nelissen op het achterwerk van Mart Smeets. Marts bruine rozet fungeerde dan als mond en hij liet altijd scheten om een sigarenrookwolk te imiteren. Wij zaten daar dan bij en keken ernaar.
QFTquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef KoningKlabanus het volgende:
Je zou de kledingstijl van Mart Smeets uitgesproken kunnen noemen. Je zou het ook een kruising van de kledingstijl van Maik de Boer en een circusbaviaan kunnen noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |