quote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef maril het volgende:
Zoek en gij zult vinden Mart als tuinman.
[ afbeelding ]
Hoezo dat? Je klikt toch zelf op die link? Gewoon reclame. Niks spam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:58 schreef maril het volgende:
Is dit geen spam
http://twitter.com/HemdvoorHem
Dude, dat is een wijnglas.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef Falco het volgende:
Wat heeft ie daaronder hangen? Een tweede bril?
Hij durft het ook gewoon aan om drie verschillende brillen mee te nemen en op te zetten tijdens deze Tour.
Ik mis nog z'n streepjescodejas van vandaag.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:04 schreef maril het volgende:
Zo hier zijn blouse truien jasjes collage. Ik ben er blij mee
[ afbeelding ]
moet je even goed kijken zit er tussen en omdat ik het leuk wilde houden heb ik dat strohoedje weggelaten. (Mart krijgt genoeg voor zijn kiezen hier, gevalletje hoge bomen zal ik maar zeggen)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mis nog z'n streepjescodejas van vandaag.
Weer een kleurige collagequote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:04 schreef maril het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is je referentiekader? Bonsai boompjes??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:16 schreef maril het volgende:
[..]
(Mart krijgt genoeg voor zijn kiezen hier, gevalletje hoge bomen zal ik maar zeggen)
Het zijn in ieder gval 2 bijzondere talentvolle mensen.quote:
Als hij dan pas stopt met ZIJN televisiewerk dan ben ik het met je eens...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:44 schreef TUFKAL het volgende:
Mart wordt denk ik ook pas groot na zn dood
Leuk zo'n collage Maril.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:04 schreef maril het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, nou zie ik hetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |