Ai ai aiquote:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
* Hyman gooit de beuk er weer tegenaan
Bah! Een ex-vriendin van mij is ook zo'n zeugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
* Hyman gooit de beuk er weer tegenaan
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Hyman het volgende:
ik ben dus lauraaa ^^ en ben 15 jaaaaartjes =^.^= whoesj^^
ben HEEELLLL erg dol op knuffele <33
meer weten? mail me
jaamataashita =3(betekend tot ziens)
ik wil al m'n vriende trug die ik ooit kwijt ben geraakt
FREE HUGZ 4 EVERYONE =D
roflolmao
quote:jaamataashita =3(betekend tot ziens)
Japans.quote:
Die handen, wauw, het toppunt van creativiteit!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke emo neger
3 voor de prijs van 1
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke emo neger
3 voor de prijs van 1
np: Blauw - The Scene.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke emo neger
3 voor de prijs van 1
Ach, al zijn het allemaal breezers, dit heft het negatieve wel weer opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom postte ik het ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, al zijn het allemaal breezers, dit heft het negatieve wel weer op
1e, 3de en 5e zijn leuk, die andere 2 vind ik niets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ligt heeft een mooi lichaam.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef livalo het volgende:
[..]
1e, 3de en 5e zijn leuk, die andere 2 vind ik niets.
Ik laat fappen altijd aan iemand anders over.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Waarom kun je nooit iets aan iemand anders overlaten
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik laat fappen altijd aan iemand anders over.
Da's ook een ander verhaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik laat fappen altijd aan iemand anders over.
Dat vind ik juist bij die laatste.quote:
Ik krijg het pas de 24e.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
En nu krijg ik weer studiefinanciering, terwijl ik dat allang heb stopgezet.
Ja ik ook, maar ik heb het nergens voor nodig. Dus ik spaar het op voor de volgende opleiding, doe ik er tenminste iets nuttigs mee.quote:
Dat dacht ik dus juist bij diegene die ligt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, alleen mag het wel nét iets dikker/steviger.
Mstr hosselt meer meiden dan waar jij over kan dromen.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus juist bij diegene die ligt.
Je hebt mogelijk een overbrugging aan staan of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik heb het nergens voor nodig. Dus ik spaar het op voor de volgende opleiding, doe ik er tenminste iets nuttigs mee.
Dankje, maar ik denk dat het toch heel erg tegenvalt hoeveel is hossel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Mstr hosselt meer meiden dan waar jij over kan dromen.
Had je je emonegerin al verkocht dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik ook, je moeder had geen tijd vandaag.
Morgen alleen om 05:30.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik ook, je moeder had geen tijd vandaag.
Nee, aan het spit, dan hoef ik dr niet in te smeren met vet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Had je je emonegerin al verkocht dan?
Doe dan in ieder geval alsof! Je bent een internetheld of je bent het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Dankje, maar ik denk dat het toch heel erg tegenvalt hoeveel is hossel.
De wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt mogelijk een overbrugging aan staan of zo.
Oja, sorry.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef livalo het volgende:
[..]
Doe dan in ieder geval alsof! Je bent een internetheld of je bent het niet.
Neem haar dan een keer!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef Hyman het volgende:
Ik probeer zo droog en bot mogelijk te zijn, maar dat vindt ze leuk
Daarom, het grote voorbeeld!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Oja, sorry.
Ik ben wel de enige die Lau gezoend heeft naast al die droogneukers hier in PUB, en Ravi dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
Hoihoi! Hoe was Muse?quote:
Nou woewquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Oja, sorry.
Ik ben wel de enige die Lau gezoend heeft naast al die droogneukers hier in PUB, en Ravi dan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Daarom, het grote voorbeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dame nu is wel weer blond.Zoveel moeite heb ik er niet voor hoeven doen.quote:![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Heimen laat eens een foto van dat wijffie zien
Ze drong zich aan je op man, ik heb de hele avond met Kevin lopen lachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn dame nu is wel weer blond.
[..]
Zoveel moeite heb ik er niet voor hoeven doen.
Als one-night-stand of fuck buddy geschikt toch?quote:
En zo hoort het. Jij met een meisje met donker haar is toch net zoiets als een cirkel met 4 hoeken. Het klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn dame nu is wel weer blond.
[..]
Zoveel moeite heb ik er niet voor hoeven doen.
Daarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze drong zich aan je op man, ik heb de hele avond met Kevin lopen lachen.
hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom.
Ze zoende mij terwijl ik echt bij mijzelf een-gezicht trok.
Klopt, ik blijf ook echt op blond vallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef livalo het volgende:
[..]
En zo hoort het. Jij met een meisje met donker haar is toch net zoiets als een cirkel met 4 hoeken. Het klopt gewoon niet.
Ik ken jou ook echt alleen maar met blond-TT's, blond-foto's en als het over een meisje ging was dat meisje ook 99% van de tijd blond.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, ik blijf ook echt op blond vallen.
Van hetzelfde, morgen weer tentamens.quote:
Pabo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Van hetzelfde, morgen weer tentamens.
Ja, daarin is nog niets veranderd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ken jou ook echt alleen maar met blond-TT's, blond-foto's en als het over een meisje ging was dat meisje ook 99% van de tijd blond.
Niemand uit m'n klas haalt de propedeuse in één jaar. Zegt toch wat over het niveau van de opleiding.quote:
Whut?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is nog niet misschien altijd feest
quote:
Ik ga heul niet slapen.quote:
Danku!quote:
Hehehehequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Niemand uit m'n klas haalt de propedeuse in één jaar. Zegt toch wat over het niveau van de opleiding.
Owquote:
Hey sexeh! Alles goed?quote:
Jazeker, met jou?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
OwHun gingen
[..]
Hey sexeh! Alles goed?
Neequote:
Hoe gugget?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
OwHun gingen
[..]
Hey sexeh! Alles goed?
Helemaal tofquote:
quote:
Ooh lekker rustig hier, net uit mn badkuip, ff een Jupiler drinken nu, en dan niet te laat naar bed want werkquote:
Nog nie al heddet gér.quote:
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Ooh lekker rustig hier, net uit mn badkuip, ff een Jupiler drinken nu, en dan niet te laat naar bed want werk
Kén ok.quote:
Omdat de stof? Lengte? Ouderdom? Omdat appel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:04 schreef mstr het volgende:
Waarom slaapt het ene dekbedovertrek lekkerder dan de ander?
Vooral de stof denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat de stof? Lengte? Ouderdom? Omdat appel?
Die speelden ze zaterdag ook nog een stukjequote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef ApenkoppieNED het volgende:
lees ik daar muse:d
the house of the rising sun cover is fijn^^
Joah best goed te doenquote:
Gedraag jij je ns jaquote:
Ja, dat is klote.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Joah best goed te doenEnige minpuntje aan net een warm bad nemen, is dat ik nu klaar wakker weer achter mn pc zit
Dan maar ff iOS4 op mn ijfeun knallen
Ach jij, das gewoon om DeLuna op een dwaalspoor te zettenquote:
Ik heb bijna een vriendin gek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach jij, das gewoon om DeLuna op een dwaalspoor te zettenIk ken je langer dan vandaag
Welk dwaalspoor? Haal mij er eens af!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach jij, das gewoon om DeLuna op een dwaalspoor te zettenIk ken je langer dan vandaag
Je moest eens wetenquote:
Het dwaalspoor van een oh zo onschuldige Doquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welk dwaalspoor? Haal mij er eens af!
My BFFquote:
Omdat Jupiler.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je moest eens weten![]()
Teeeeeering waarom zet die #$^$^& van een pa wel zijn eigen Duvel koud, maar laat mn Jup'jes lauw in de krat achter
Au. Dat deed pijn. Toch bedankt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het dwaalspoor van een oh zo onschuldige Do
* Duwt DeLuna van het spoor af *
En ik heb maar een klein duwtje gegevenquote:
Jupiler <33quote:
Ik ben sowieso niet zo'n bierdrinker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
En ik heb maar een klein duwtje gegeven..
[..]
Jupiler <33
Je bent meer van de Bre3z4Hs!!1?quote:
Als je hierover gaan beginnen is het gewoon echte speciaalbieren zoals Joppen bier etc is epic win /close /donequote:Op woensdag 23 juni 2010 00:21 schreef tubacloud het volgende:
Oh god, daar gaat de bierdiscussie weer
Moet je meer "trainen"quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je hierover gaan beginnen is het gewoon echte speciaalbieren zoals Joppen bier etc is epic win /close /done
Moet wel bekennen dat ik daar 'anders' zat van wordquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar van mixjes heb ik er geen/veel minder last van.
Vertel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet wel bekennen dat ik daar 'anders' zat van word
Minder opgeblazen en minder 'draaierig' na een beetje misbruik dr vanquote:
Wel met speciaalbieren, niet met Joppen, of zoietsquote:
Daarom drink ik ook niet zo graag bier, omdat m'n maag na een paar glazen begint te protesteren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Minder opgeblazen en minder 'draaierig' na een beetje misbruik dr van
Speciaalbierenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:26 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wel met speciaalbieren, niet met Joppen, of zoiets
Die zijn allebei heerlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
SpeciaalbierenAanrader overigens met dit weer, een La trappe witbier (enige witte trappist die verkrijgbaar is) en een groene Duvel ("fruitigere" versie van de gewone Duvel)
![]()
Leffe Brunequote:Op woensdag 23 juni 2010 00:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Die zijn allebei heerlijk
Als je in Frankrijk op de camping zit is leffe ook goed te drinken
Ik zit te twijfelen of ik wat van mijn oogst zal gaan consumerenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leffe Brune![]()
Overigens maar ff de lang vloei etc uithalen, want anders slaap ik om 3 nog niet
Dure hobby van jequote:Op woensdag 23 juni 2010 00:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leffe Brune![]()
Overigens maar ff de lang vloei etc uithalen, want anders slaap ik om 3 nog niet
Hoeveel planten had je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik wat van mijn oogst zal gaan consumeren
1 tje in de tuin, en 9 in het bos, alleen die verwaarloosde ik, dus daar kwam niets vanafquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoeveel planten had je?
En hoeveel heb je eraf gehaald?
Vorige zomer, buitenkweek, 6 planten(wel van die beesten) net geen 3000 euro in totaalquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoeveel planten had je?
En hoeveel heb je eraf gehaald?
Wat heb je liggen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik wat van mijn oogst zal gaan consumeren
Dan had je ergens rond de 800-900 gram?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vorige zomer, buitenkweek, 6 planten(wel van die beesten) net geen 3000 euro in totaal
Ergens deze week komen dr wat amnees (amnesia dus) plantjes deze kant op
[..]
Wat heb je liggen?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vorige zomer, buitenkweek, 6 planten(wel van die beesten) net geen 3000 euro in totaal
Ergens deze week komen dr wat amnees (amnesia dus) plantjes deze kant op
[..]
Ik heb op het moment alleen californian orange x californian orange/superbud
Wat heb je liggen?
Was ongeveer 1 kilo droogquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan had je ergens rond de 800-900 gram?
Toch best heel erg netjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was ongeveer 1 kilo droog
Met binnenplanten was t makkelijk 3.5k euro's geworden en via Fransozen net wat over de 4k wanneer binnenkweek
Rekening houden met geen licht in achtertuin aan doen wanneer ze "slapen" en voor de rest gewoon alleen wortelstimulant en bloeistimulant en natuurlijk een beetje fatsoenlijk knipwerk om ze te "toppen" etc.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Toch best heel erg netjes.
Heb je een schema aangehouden of gewoon de natuur helemaal z'n werk laten doen?
Hoelang ben je telefoonloos geweest?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:39 schreef DeLuna het volgende:
YES! Mijn moeder krijgt een nieuwe telefoon bij haar abbonement. dus ik mag haar oude hebben. Eindelijk niet meer telefoonloos
Al een maand ofzo. Ik weiger een nieuwe te kopen, ik wil een abbo. Mja, nog geen 18quote:
Welk merk voeding?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Rekening houden met geen licht in achtertuin aan doen wanneer ze "slapen" en voor de rest gewoon alleen wortelstimulant en bloeistimulant en natuurlijk een beetje fatsoenlijk knipwerk om ze te "toppen" etc.
Gewoon mams of paps lief aankijken, abonnement op hun naam, en hun gewoon betalenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Al een maand ofzo. Ik weiger een nieuwe te kopen, ik wil een abbo. Mja, nog geen 18
Mag dus niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon mams of paps lief aankijken, abonnement op hun naam, en hun gewoon betalen
Dunno wat t is, maar ze noemen het een zon, en is best groot met veel lichtopbrengst enzoquote:
Ook niet na nog meer lief aankijken?quote:
Zo heb ik al ruim 4 jaar een abbo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon mams of paps lief aankijken, abonnement op hun naam, en hun gewoon betalen
Welk merk wortel- en bloeistimulant bedoelde ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dunno wat t is, maar ze noemen het een zon, en is best groot met veel lichtopbrengst enzo
Was buitenkweek, ga dan geen natriumlampen hangen. Valt op en te diefstalgevoelig.
Samequote:
Ik ben heel goed in terugbetalen, dat weet mijn mama ook wel. Mja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
SameGewoon braaf netjes hun betalen en het is geen enkel probleem
(nu al geruime tijd op eigen naam tho
)
Bulkflessen van paar liter die ik van een maat heb gekregen van bij een Growshopquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Welk merk wortel- en bloeistimulant bedoelde ik
Das minder, weet namelijk wat t is(bij Vodafone op afdeling gezeten waar we die vaker kregenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in terugbetalen, dat weet mijn mama ook wel. Mja.
Je ouders blijkbaar niet als het iets met BKR te maken heeft.quote:
Welke kleur flessen? Dan weet ik denk ik al genoegquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bulkflessen van paar liter die ik van een maat heb gekregen van bij een Growshop(stickerloos, kan m eens vragen tho
)
[..]
Das minder, weet namelijk wat t is(bij Vodafone op afdeling gezeten waar we die vaker kregen)
Overtuig Do een voor je af te sluiten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in terugbetalen, dat weet mijn mama ook wel. Mja.
Nouja, eigenlijk wel. Maar mijn vader is nogal een lul, en daardoor is het niet mogelijk om soms te betalen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Je ouders blijkbaar niet als het iets met BKR te maken heeft.
Wit, van een liter of 5quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Welke kleur flessen? Dan weet ik denk ik al genoeg
Ik loop in en uit van dekterras .. raraquote:
Kleur dop?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wit, van een liter of 5Staat alleen een grote B en een grote W op zodat ik weet wat wat is
Ah, daarom ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik loop in en uit van dekterras .. rara
Overigens weet ik alweer waarom je de kleur vroegJe had me die PDF met alle producten toen ook gestuurd
Volgens miiiijjj wit .. maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggenquote:
Feliiiiiquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef DeLuna het volgende:
Dat was overigens mijn 28000e kwaliteits post.
Als hij wit is gok ik op BioGreen, anders op Hesi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Volgens miiiijjj wit .. maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Als hij wit is gok ik op BioGreen, anders op Hesi.
Dat mocro Nederlands?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:53 schreef tubacloud het volgende:
Bestaat er ook zoiets als steenkolen Nederlands?
Ik weet 't uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef x3ro het volgende:
[..]![]()
Heb je nou net gewoon door je PDF zitten klikken op zoek naar wat t kan zijn?
Ja, zoiets, mensen die de Nederlandse taal verneukenquote:
Mocro's met hun "deze huis" enzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, zoiets, mensen die de Nederlandse tal verneuken
quote:
Breezers, Marokkanen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, zoiets, mensen die de Nederlandse tal verneuken
Ja, ik heb de hele nieuwe PDF/catalogus in elkaar gezet, dus ik kan die foto's wel dromen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mocro's met hun "deze huis" enzo
[..]..
Mijn edit was niet snel genoegquote:
Explains ..quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik heb de hele nieuwe PDF/catalogus in elkaar gezet, dus ik kan die foto's wel dromen.
Die PDF die ik toen stuurde, is van het bedrijf waar ik werk.quote:
Zou ik best lawl werk vindenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Die PDF die ik toen stuurde, is van het bedrijf waar ik werk.
En ik heb de catalogus voor 2010/2011 gemaakt.
Is het ook, maar op gegeven moment heb je het wel gezien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zou ik best lawl werk vinden
Maar ik ben naar bedWeer vroeg werken
![]()
Truste![]()
Het is inderdaad wel chill weer vandaagquote:
quote:
Terug je bed in kruipenquote:
D'oh!quote:
quote:
Ik heb lekker geslapen moet ik zeggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Terug je bed in kruipen
[..]
D'oh!
[..]![]()
![]()
Goed geslapen nog na het om de "rara reden" buiten te hebben gezeten?
Heb ik heul geen tijd voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Terug je bed in kruipen
[..]
D'oh!
[..]![]()
![]()
Goed geslapen nog na het om de "rara reden" buiten te hebben gezeten?
Ohja, extra water mee straksquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef RenRen- het volgende:
Oh, 25 graden valt wel mee. Maar weet nog niet wat ik aan moet doen
De Happy Brother heeft zn werk gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik heb lekker geslapen moet ik zeggenjij?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet dus niet welke rokIk kan niet zo veel aan voor die gozers me gek aankijken
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hittegolf op komst, dacht dat het vandaag 'begon'
quote:
Lijkt dr wel op, ben best een koukleum en liep gewoon lekker in mn t-shirt buiten vanochtendquote:
Zijn ze 12?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet dus niet welke rokIk kan niet zo veel aan voor die gozers me gek aankijken
Nee, maar wel een vrouw die zich naar het weer kleedt. L en S hebben altijd van dieenorme baggy kleren aan. En A tsja. Die kleedt zich in de winter naakter dan in de zomerquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zwarte
ah ja iddkwijlkwijlooooheenvrouwhierkwijlkwijl
Hell noquote:
Soms denk ik van welquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar wel een vrouw die zich naar het weer kleedt. L en S hebben altijd van dieenorme baggy kleren aan. En A tsja. Die kleedt zich in de winter naakter dan in de zomer
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oja zo![]()
Ik zou ook niet warm of koud van die anderen worden.Wat ze ook aanhebben
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef x3ro het volgende:
Fuuuuuuuuuck![]()
Eerste aflevering van het nieuwe season van Futurama is uit
![]()
Hij begint met t einde van de filmquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMFG
ik moet hem downloaden
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hij begint met t einde van de film![]()
(Wormhole zal wel genoeg zeggen dan
)
En donderdag komt Ep 2 uit, want de eerste is een sorta intro to the season
Ik haat hitte ook, heb het wel snel koud, maar ik houd van de winter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef mstr het volgende:
Ik haat hitte.![]()
Ik heb deze winter ook echt hooguit 10x m'n dikke jas aangehad.
Ik heb het totaal niet snel koud.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik haat hitte ook, heb het wel snel koud, maar ik houd van de winter.
Ik haat echte warmte(25+) ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef mstr het volgende:
Ik haat hitte.![]()
Ik heb deze winter ook echt hooguit 10x m'n dikke jas aangehad.
Precies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef livalo het volgende:
Dat je net zonder jas kan fietsen zonder dat je het koud hebt omdat het zonnetje schijnt, maar dat je als je stil staat niet zweet. Dat is perfect..
Jeffquote:
Ik ben sterk erover aan het nadenken om zo'n airco unit te kopen voor op mn kamerquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wel, maar ook heel snel warm.mijn moeder houdt echt van de zomer, en ik ga dood
Maak Van Acht Meter Japanse Stof Uw Nieuwe Pyjamaquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef livalo het volgende:
Er was een ezelsbruggetje voor de volgorde van de planeten, weet iemand die uit z'n hoofd of heeft iemand een betere? Want ik weet alleen nog dat er eentje was met Japanse stof.
Maak Van Acht Meter Japanse Stof Uw Nieuwe Pyjamaquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef livalo het volgende:
Er was een ezelsbruggetje voor de volgorde van de planeten, weet iemand die uit z'n hoofd of heeft iemand een betere? Want ik weet alleen nog dat er eentje was met Japanse stof.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jeff![]()
[..]
Ik ben sterk erover aan het nadenken om zo'n airco unit te kopen voor op mn kamer
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maak Van Acht Meter Japanse Stof Uw Nieuwe Pyjama
aah, dat was 'm ja, thanks. Nu nog hopen dat ik 'm onthoudtquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Maak Van Acht Meter Japanse Stof Uw Nieuwe Pyjama
Anders denk je bij de Van maar aan mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef livalo het volgende:
[..]
[..]
aah, dat was 'm ja, thanks. Nu nog hopen dat ik 'm onthoudt.
Hoe ist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |