Ai ai aiquote:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
* Hyman gooit de beuk er weer tegenaan
Bah! Een ex-vriendin van mij is ook zo'n zeugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
* Hyman gooit de beuk er weer tegenaan
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Hyman het volgende:
ik ben dus lauraaa ^^ en ben 15 jaaaaartjes =^.^= whoesj^^
ben HEEELLLL erg dol op knuffele <33
meer weten? mail me
jaamataashita =3(betekend tot ziens)
ik wil al m'n vriende trug die ik ooit kwijt ben geraakt
FREE HUGZ 4 EVERYONE =D
roflolmao
quote:jaamataashita =3(betekend tot ziens)
Japans.quote:
Die handen, wauw, het toppunt van creativiteit!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke emo neger
3 voor de prijs van 1
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke emo neger
3 voor de prijs van 1
np: Blauw - The Scene.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke emo neger
3 voor de prijs van 1
Ach, al zijn het allemaal breezers, dit heft het negatieve wel weer opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom postte ik het ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, al zijn het allemaal breezers, dit heft het negatieve wel weer op
1e, 3de en 5e zijn leuk, die andere 2 vind ik niets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ligt heeft een mooi lichaam.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef livalo het volgende:
[..]
1e, 3de en 5e zijn leuk, die andere 2 vind ik niets.
Ik laat fappen altijd aan iemand anders over.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Waarom kun je nooit iets aan iemand anders overlaten
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik laat fappen altijd aan iemand anders over.
Da's ook een ander verhaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik laat fappen altijd aan iemand anders over.
Dat vind ik juist bij die laatste.quote:
Ik krijg het pas de 24e.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
En nu krijg ik weer studiefinanciering, terwijl ik dat allang heb stopgezet.
Ja ik ook, maar ik heb het nergens voor nodig. Dus ik spaar het op voor de volgende opleiding, doe ik er tenminste iets nuttigs mee.quote:
Dat dacht ik dus juist bij diegene die ligt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, alleen mag het wel nét iets dikker/steviger.
Mstr hosselt meer meiden dan waar jij over kan dromen.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus juist bij diegene die ligt.
Je hebt mogelijk een overbrugging aan staan of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik heb het nergens voor nodig. Dus ik spaar het op voor de volgende opleiding, doe ik er tenminste iets nuttigs mee.
Dankje, maar ik denk dat het toch heel erg tegenvalt hoeveel is hossel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Mstr hosselt meer meiden dan waar jij over kan dromen.
Had je je emonegerin al verkocht dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik ook, je moeder had geen tijd vandaag.
Morgen alleen om 05:30.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik ook, je moeder had geen tijd vandaag.
Nee, aan het spit, dan hoef ik dr niet in te smeren met vet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Had je je emonegerin al verkocht dan?
Doe dan in ieder geval alsof! Je bent een internetheld of je bent het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Dankje, maar ik denk dat het toch heel erg tegenvalt hoeveel is hossel.
De wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt mogelijk een overbrugging aan staan of zo.
Oja, sorry.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef livalo het volgende:
[..]
Doe dan in ieder geval alsof! Je bent een internetheld of je bent het niet.
Neem haar dan een keer!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef Hyman het volgende:
Ik probeer zo droog en bot mogelijk te zijn, maar dat vindt ze leuk
Daarom, het grote voorbeeld!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Oja, sorry.
Ik ben wel de enige die Lau gezoend heeft naast al die droogneukers hier in PUB, en Ravi dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
Hoihoi! Hoe was Muse?quote:
Nou woewquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Oja, sorry.
Ik ben wel de enige die Lau gezoend heeft naast al die droogneukers hier in PUB, en Ravi dan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Daarom, het grote voorbeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dame nu is wel weer blond.Zoveel moeite heb ik er niet voor hoeven doen.quote:![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Heimen laat eens een foto van dat wijffie zien
Ze drong zich aan je op man, ik heb de hele avond met Kevin lopen lachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn dame nu is wel weer blond.
[..]
Zoveel moeite heb ik er niet voor hoeven doen.
Als one-night-stand of fuck buddy geschikt toch?quote:
En zo hoort het. Jij met een meisje met donker haar is toch net zoiets als een cirkel met 4 hoeken. Het klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn dame nu is wel weer blond.
[..]
Zoveel moeite heb ik er niet voor hoeven doen.
Daarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze drong zich aan je op man, ik heb de hele avond met Kevin lopen lachen.
hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom.
Ze zoende mij terwijl ik echt bij mijzelf een-gezicht trok.
Klopt, ik blijf ook echt op blond vallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef livalo het volgende:
[..]
En zo hoort het. Jij met een meisje met donker haar is toch net zoiets als een cirkel met 4 hoeken. Het klopt gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |