!!!!!!!!! MAAAAAAAAAAAAAR!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Marlalala het volgende:
Halllooooooooo sc's ers! Ik ben net op tijd terug
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Marlalala het volgende:
Marquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Marlalala het volgende:
Een eigen forum en Mar is terugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Marlalala het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Marlalala het volgende:
Gaaaaaaf Ik heb veel gezien en gedaan, ik ben gewoon afgevallenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een eigen forum en Mar is terug
Hoe was je vakantie???
Nee vanaf 23:00 uur ofzoquote:
Benny lekte !? ! Ontslaan die hap!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vanaf 23:00 uur ofzo
maar Benny zei dat ik wel even kon gaan plassen Dat was een hele opluchting
ik ben blij dat je terugbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Gaaaaaaf Ik heb veel gezien en gedaan, ik ben gewoon afgevallen
Ben nou alleen niet zo lekker. Dacht eerst dat het een zonnesteek was maar morgen toch echt ffies naar de dokter Hoe gaat het met jou Koen? Ben je nog aan het klussen
Das wel minderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ben nou alleen niet zo lekker. Dacht eerst dat het een zonnesteek was maar morgen toch echt ffies naar de dokter Hoe gaat het met jou Koen? Ben je nog aan het klussen
Was je vliegen? Of auto? Bus? Trein?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
niet lekker dus tijd om eerder naar huis te gaan maar ik heb wel een lekkere vakantie gehad
Lucky youquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vanaf 23:00 uur ofzo
maar Benny zei dat ik wel even kon gaan plassen Dat was een hele opluchting
Jah, het WK is toch kudt.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
Gaan we nu weg uit WK SC ?
Ah harstikke leuk toch, het is zo'n leuke omgeving inderdaad.....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Moet ik weet twee sc's bij gaan houden zeker !quote:
Das toch heul niet moeilijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Moet ik weet twee sc's bij gaan houden zeker !
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Moet ik weet twee sc's bij gaan houden zeker !
Waar ga je heen? Het was best wel lekker warm daar en met die siesta's vergat ik gewoon te eten. Niet helemaal waar, die tapas vloigen naar binnen maar heb niet gesnoept daarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben blij dat je terugben
Moet snel op vakantie gaan dan maar, ik wil ook nog wat kilo's kwijt voordat ik op vakantie ga
Vliegen doe ik dus ook nooit meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was je vliegen? Of auto? Bus? Trein?
heyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Marlalala het volgende:
Ohoh slecht bevallen?quote:
Sinds 23:27 vandaag: TAL: een nieuw forum voor de diverse talentenjachtenquote:
Jawel en dat gaat me ook niet lukken, lukte me met de combinatie V&A en XFA ook niet destijds !quote:
hahaha nu zie ik ook pas je afwijkende kleurtje....quote:
Tenerifequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Het was best wel lekker warm daar en met die siesta's vergat ik gewoon te eten. Niet helemaal waar, die tapas vloigen naar binnen maar heb niet gesnoept daar
Lekker. Waar gaan jullie heen dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah harstikke leuk toch, het is zo'n leuke omgeving inderdaad.....
Alleen kammer dat je je nu wat minder voelt
Maar dit forum maakt dat vast wel weer goed
Met mij gaat het z'n standaard gangetje, klussen is nu wat minder, ben aan het voorbereiden op vakantie over zo'n 2 weken!
Iedereen hier verwachtte je morgen pas terug ook
Oh ik dacht dat Koen dat zei !quote:
Je hebt geluk, het gaat warmer wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Lekker. Waar gaan jullie heen dan?
Ik moest de vlucht van vanmiddag hebben anders zou ik niet opgehaald worden van het vliegveld
Want dan zou ik pas over 20 minuten landen dus ben al weer een halve dag hier. Wat is het hier koud
Ik ook hoor, maar ja ik kan moeilijk de auto nemen naar Tenerifequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
vind het gewoon k*t in een vliegtuig
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds 23:27 vandaag: TAL: een nieuw forum voor de diverse talentenjachten
komt je man daar vandaan?quote:
Volgens mij riep ik dat het vliegen Mar niet zo goed was bevallenquote:
hmm, redelijk ok.quote:
Je noemt me welbekend !quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds 23:27 vandaag: TAL: een nieuw forum voor de diverse talentenjachten
Miauw riep laatst ook zoiets (dat je langer wilde blijven)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
komt je man daar vandaan?
Ja maar ik had ook nog geen ticket terug geboekt. Expres niet want ik wilde nog veel langer blijven eigenlijk
Schoonpaps van Tenerife en schoonmams van A Corunaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
komt je man daar vandaan?
Ja maar ik had ook nog geen ticket terug geboekt. Expres niet want ik wilde nog veel langer blijven eigenlijk
Oh ik wil mee Wie gaan er nog meer op vakantie. Belle ga jij nog weg?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt geluk, het gaat warmer worden
donderdag 8 juli vertrek ik voor 2 weken naar Italie, gevolgd door 5 dagen Oostenrijk op de weg terug.
Bijna 3 weken dus
Vervelend!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schoonpaps van Tenerife en schoonmams van A Coruna
Ah sorry dan heb ik dat verkeerd gelezen .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij riep ik dat het vliegen Mar niet zo goed was bevallen
hoezo dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, redelijk ok.
vandaag alleen ff wat minder, maar dat trekt wel weer bij
Je mag met ons mee, broertje van me zoekt nog een kamergenootquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik wil mee Wie gaan er nog meer op vakantie. Belle ga jij nog weg?
haha ik mocht niet van Miauw Leuke Spanjaard, nouuuuu ik heb mn ogen wel uitgekeken jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miauw riep laatst ook zoiets (dat je langer wilde blijven)
Ik riep direct die heeft vast een Spanjaard aan de haak geslagen
ben van de trap gedonderd vanmiddag. nu beetje blauw aan t worden allemaal.quote:
Hoest met Rauz?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah sorry dan heb ik dat verkeerd gelezen .
mij zei ze dat ze juist had gezegd dat je langer moest blijvenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha ik mocht niet van Miauw Leuke Spanjaard, nouuuuu ik heb mn ogen wel uitgekeken ja
Auwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ben van de trap gedonderd vanmiddag. nu beetje blauw aan t worden allemaal.
maar kreeg van miauw een tip over iets van a vogel. dat dus maar gehaald en nu hopen dat er iig voor zorgt dat t morgen meevalt
yeah precies, maar trekt wel weer weg he.quote:
Heb je de wedstrijd nog gezien???quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha ik mocht niet van Miauw Leuke Spanjaard, nouuuuu ik heb mn ogen wel uitgekeken ja
Is Marlalala in het vliegtuig bevallen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij riep ik dat het vliegen Mar niet zo goed was bevallen
Hahaha subtiele koppelpoging van C-Aquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mag met ons mee, broertje van me zoekt nog een kamergenoot
ow nog leuke mannen ontmoet??)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is Marlalala in het vliegtuig bevallen?
Ai doet het pijn? Probeer anders ook tijgerbalsem en hete douche?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ben van de trap gedonderd vanmiddag. nu beetje blauw aan t worden allemaal.
maar kreeg van miauw een tip over iets van a vogel. dat dus maar gehaald en nu hopen dat er iig voor zorgt dat t morgen meevalt
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha subtiele koppelpoging van C-A
Wel een leuke jongen ontmoet maar die komt gewoon uit Vlissingen (of all places) en die was ook gewoon leuk, niet leuk leuk
Kut. Maar volgende week hopelijk beter !quote:
ja maar je moest dr horen grommen Tuurlijk kan je langerrrrr blijven grrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
mij zei ze dat ze juist had gezegd dat je langer moest blijven
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha subtiele koppelpoging van C-A
Wel een leuke jongen ontmoet maar die komt gewoon uit Vlissingen (of all places) en die was ook gewoon leuk, niet leuk leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohw, dat is wel jammer
douche al gedaan, ijs gedaan, a vogel ding gesmeerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ai doet het pijn? Probeer anders ook tijgerbalsem en hete douche?
Ik kan me herinneren dat ik een spaanse geschminkte hoofdband om had en mijn geel met rode outfitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd nog gezien???
Heb je Navaz gezien
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik een spaanse geschminkte hoofdband om had en mijn geel met rode outfit
ik las iets heel anders nee ik ben ontzettend braaf geweest het enige wat ik heb genaild zijn de flessen roséquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Maare Mar, de hamvraag. Heb je nog wat Spaanse chulo's genaild daar?
hehehe, ja zeggen en nee bedoelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja maar je moest dr horen grommen Tuurlijk kan je langerrrrr blijven grrrrrrrr
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik las iets heel anders nee ik ben ontzettend braaf geweest het enige wat ik heb genaild zijn de flessen rosé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |