Jawel en dat gaat me ook niet lukken, lukte me met de combinatie V&A en XFA ook niet destijdsquote:
hahaha nu zie ik ook pas je afwijkende kleurtje....quote:
Tenerifequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Het was best wel lekker warm daar en met die siesta's vergat ik gewoon te eten. Niet helemaal waar, die tapas vloigen naar binnenmaar heb niet gesnoept daar
Lekker. Waar gaan jullie heen dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah harstikke leuk toch, het is zo'n leuke omgeving inderdaad.....
Alleen kammer dat je je nu wat minder voelt
Maar dit forum maakt dat vast wel weer goed
Met mij gaat het z'n standaard gangetje, klussen is nu wat minder, ben aan het voorbereiden op vakantie over zo'n 2 weken!
Iedereen hier verwachtte je morgen pas terug ook
Je hebt geluk, het gaat warmer wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Lekker. Waar gaan jullie heen dan?
Ik moest de vlucht van vanmiddag hebben anders zou ik niet opgehaald worden van het vliegveld![]()
Want dan zou ik pas over 20 minuten landendus ben al weer een halve dag hier. Wat is het hier koud
Ik ook hoor, maar ja ik kan moeilijk de auto nemen naar Tenerifequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
vind het gewoon k*t in een vliegtuig
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds 23:27 vandaag: TAL: een nieuw forum voor de diverse talentenjachten
quote:
Volgens mij riep ik dat het vliegen Mar niet zo goed was bevallenquote:
Je noemt me welbekendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds 23:27 vandaag: TAL: een nieuw forum voor de diverse talentenjachten
Miauw riep laatst ook zoiets (dat je langer wilde blijven)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
komt je man daar vandaan?
Ja maar ik had ook nog geen ticket terug geboekt. Expres niet want ik wilde nog veel langer blijven eigenlijk
Schoonpaps van Tenerife en schoonmams van A Corunaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
komt je man daar vandaan?
Ja maar ik had ook nog geen ticket terug geboekt. Expres niet want ik wilde nog veel langer blijven eigenlijk
Oh ik wil meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt geluk, het gaat warmer worden
donderdag 8 juli vertrek ik voor 2 weken naar Italie, gevolgd door 5 dagen Oostenrijk op de weg terug.
Bijna 3 weken dus
Vervelend!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schoonpaps van Tenerife en schoonmams van A Coruna
Ah sorry dan heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij riep ik dat het vliegen Mar niet zo goed was bevallen![]()
hoezo dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, redelijk ok.
vandaag alleen ff wat minder, maar dat trekt wel weer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |