Nee vanaf 23:00 uur ofzoquote:
Benny lektequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vanaf 23:00 uur ofzo
maar Benny zei dat ik wel even kon gaan plassenDat was een hele opluchting
ik ben blij dat je terugbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
GaaaaaafIk heb veel gezien en gedaan, ik ben gewoon afgevallen
![]()
Ben nou alleen niet zo lekker. Dacht eerst dat het een zonnesteek was maar morgen toch echt ffies naar de dokterHoe gaat het met jou Koen? Ben je nog aan het klussen
Das wel minderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Ben nou alleen niet zo lekker. Dacht eerst dat het een zonnesteek was maar morgen toch echt ffies naar de dokterHoe gaat het met jou Koen? Ben je nog aan het klussen
Was je vliegen? Of auto? Bus? Trein?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
niet lekker dus tijd om eerder naar huis te gaan maar ik heb wel een lekkere vakantie gehad
Lucky youquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vanaf 23:00 uur ofzo
maar Benny zei dat ik wel even kon gaan plassenDat was een hele opluchting
Jah, het WK is toch kudt.quote:
Ah harstikke leuk toch, het is zo'n leuke omgeving inderdaad.....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Das toch heul niet moeilijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Moet ik weet twee sc's bij gaan houden zeker!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Moet ik weet twee sc's bij gaan houden zeker!
Waar ga je heen? Het was best wel lekker warm daar en met die siesta's vergat ik gewoon te eten. Niet helemaal waar, die tapas vloigen naar binnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben blij dat je terugben
Moet snel op vakantie gaan dan maar, ik wil ook nog wat kilo's kwijt voordat ik op vakantie ga
Vliegenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was je vliegen? Of auto? Bus? Trein?
heyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Marlalala het volgende:
Halllooooooooo sc's ers! Ik ben net op tijd terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |