Die vind ik niet zo chill persoonlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die geen goeie seks hebben.![]()
Meisje op dr buik, holle rug maken en billen omhoog, jongen achterlangs.
Dolfijngeluiden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan leer ik jou ook een standje =$ Ik ken een spot waardoor je dolfijngeluiden gaat maken =$
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo chill persoonlijk.
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo chill persoonlijk.
Waarom nooit een Nike polo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mwa... zou nooit nike polo kopen.. La coste vind ik niet lelijk maar maar 1 gehad baby blauw.. Nu alleen nog maar TH en fred perry en 1 Aquascutum...
liefhebbers van NL: 90 eu
[ afbeelding ]
We need images.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Dolfijngeluiden. Waarom denk ik dan meteen aan die aflevering van Spongebob.
PM je favo standje in videobeelden!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ga een beetje het beste standje ooit met jou delen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Dolfijngeluiden. Waarom denk ik dan meteen aan die aflevering van Spongebob.
lolz you so punnyquote:
Lacoste kun je prima nog in die eigen uitverkoopwinkels halen, god, nu ben ik de naam kwijt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom nooit een Nike polo?
Lacoste vind ik ook niet lelijk, ze hebben vaak genoeg prima dingen maar die prijzen màn.
Ik vind Nike polo's leuk voor op de tennisbaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom nooit een Nike polo?
Lacoste vind ik ook niet lelijk, ze hebben vaak genoeg prima dingen maar die prijzen màn.
lolz PUNny grap na grap na grap WIE IS DEZE MANquote:
Ik had het niet over jouwe. Jouwe is op zeker 20+. Ron Jeremy.quote:
Met mn dolfijn.quote:
Nee inderdaad. Maar nu is Adidas sowieso mijn merk niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] mwa... ziet logo bijna niet
Met jou gvd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zie deze man haten dan, dit terwijl hij zelf naar FD gaat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
Pics van jullie ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]R u a girl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]Vrouwenoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Spang man.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef Skonk het volgende:
[..]Ik dacht ik post ook even in dit rare topic
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik, natuurlijk ken ik dat standje.
Warm welkom vriendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef Skonk het volgende:
[..]Ik dacht ik post ook even in dit rare topic
quote:
quote:
Het was de beste seriemoordenaar tot nu toe, hij was zo eng omdat alles voortkwam uit zijn eigen trauma's.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, als hij het van te voren geweten had denk ik dat het er heel anders aan toe had gegaan
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]TR GVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn
[..]
[..]Ik verslikte mij bijna in mijn ijsje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Outlets bedoel je, nee daar zie ik ook alleen maar prijzen van ¤95,- voor een simpele gekleurde polo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Lacoste kun je prima nog in die eigen uitverkoopwinkels halen, god, nu ben ik de naam kwijt.
[..]
[..]Ik hoop dat je chici je in je gezicht spuugt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:
Pulease, Nederlandse outlets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Outlets bedoel je, nee daar zie ik ook alleen maar prijzen van ¤95,- voor een simpele gekleurde polo.
Designs kosten altijd al gauw ¤120
[..]
[..]Mijn ogen gingen echt ineens helemaal open, de teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik verslikte mij bijna in mijn ijsje.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je chici je in je gezicht spuugt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn ogen gingen echt ineens helemaal open, de tering
Wie heeft het hier over Nederlandse outletsquote:
Mja.. het zijn allemaal dezelfde en dan dat logo..meer is het niet.. Bij andere merken heb je nog lijntjes of die kosten niet zo achterlijk veel..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Outlets bedoel je, nee daar zie ik ook alleen maar prijzen van ¤95,- voor een simpele gekleurde polo.
Designs kosten altijd al gauw ¤120
Omdat in Nederland je het nauwelijks een outlet store kunt noemen. In de VS daarentegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over Nederlandse outlets
Inderdaad, daarom vind ik ook alleen maar die dingen met wat design erin leuk maar dan ben je al gauw 120 kwijt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja.. het zijn allemaal dezelfde en dan dat logo..meer is het niet.. Bij andere merken heb je nog lijntjes of die kosten niet zo achterlijk veel..
You Got Me met Erykah Badu vind je ook wel tof denk ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit vind ik de enige relaxte van hen.
Zal zo eens luisteren. Ik ben nu helemaal into Moby.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
You Got Me met Erykah Badu vind je ook wel tof denk ik.
Ik heb het met die prijzen over die ene outlet nabij Parijs en Disneyland.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat in Nederland je het nauwelijks een outlet store kunt noemen. In de VS daarentegen.
Nog nooit in Frankrijk geweest en daar zul je me ook nooit zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het met die prijzen over die ene outlet nabij Parijs en Disneyland.
De VS is met alles goedkoper en dat is appels met peren vergelijken
Navel moest er staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan in mijn eigen nam roeren als hij rechtop staat.
Ik heb een exclusive die nergens op internet te vinden is, echt weird, maar heb m gewoon uit de Adidas Store.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil deze misschien wel bestellen.
http://www.adidas.com/ORIGINALS/nl/#/product/P99888
Kan ook iets zeggen over de positie van je navel/grootte van je romp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan in mijn eigen nam roeren als hij rechtop staat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zal zo eens luisteren. Ik ben nu helemaal into Moby.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nog nooit in Frankrijk geweest en daar zul je me ook nooit zien.
Klopt.quote:
Ik moet echt eens mijn ogen uitkijken volgende week als ik ga winkelen. Ik heb nog schoenen, parfum, shirts, jeans, korte broeken en een vest nodig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een exclusive die nergens op internet te vinden is, echt weird, maar heb m gewoon uit de Adidas Store.
Die afstand scheelt nogal wanneer je jouw buik recht houd en wanneer je gebogen zit. En hoe lang je bent.quote:
maar wel wintersportgebieden en pain americainquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kankerlui, kankertaal en kankeralles daar.
Staat er ook niet bij. Je bent in de war met de post van Wolvendagen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Is dat Ali B. Daar hoort nimmer eenbij.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen zonder firebird.
[ afbeelding ]
Het zit je wel diep zo te horenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kankerlui, kankertaal en kankeralles daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |