quote:
Slager geeft toe dat de heren van Bløf hun fans graag wijzer willen maken. "We hebben zendingsdrang en willen ons publiek overtuigen van het feit dat het goed is om je afval te scheiden en dat het slim is om je af te vragen of je altijd met die auto moet rijden."quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Holograph het volgende:
Heerlijk die politiek overcorrecte figuren.
Verdomme, ik dacht dat je dit verzonnen had maar dat heeft ie écht gezegdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Slager geeft toe dat de heren van Bløf hun fans graag wijzer willen maken. "We hebben zendingsdrang en willen ons publiek overtuigen van het feit dat het goed is om je afval te scheiden en dat het slim is om je af te vragen of je altijd met die auto moet rijden."
De Nederlandse Bono's
Jij bent Wilders-stemmer?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Holograph het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:50 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik had ze nog niet gezien, maar Willders heeft blijkbaar ook z'n positieve bijverschijnselen.
Hoe nemen zij hun spullen mee dan als ze gaan optreden? Op de fiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Slager geeft toe dat de heren van Bløf hun fans graag wijzer willen maken. "We hebben zendingsdrang en willen ons publiek overtuigen van het feit dat het goed is om je afval te scheiden en dat het slim is om je af te vragen of je altijd met die auto moet rijden."
De Nederlandse Bono's
Tot en met hier klonk het best wel stoer. Maar ja, toen kwam hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Bløf-bassist en tekstschrijver Peter Slager
en dacht ik: wanneer kunnen we die nieuwe cd van Bløf verwachten?quote:overweegt
Net als Al Gore die de wereld rondvliegt om te vertellen dat we de verwarming een graadje lager moeten zetten in de strijd tegen de CO2-uitstoot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe nemen zij hun spullen mee dan als ze gaan optreden? Op de fiets?
Ze zijn zelf grootverbruikers van energie.
Inderdaad, als al die blaters ook écht zouden vertrekken, zou Wilders al meer mensen uit het land gekregen hebben dan hij ooit zou willenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef -Kadesh- het volgende:
Haha, lachen man al die zogenaamde politiek correcte figuren, hopelijk zouten ze allemaal op uit Nederland.
Correct is een positief woord, daar kan overcorrect niet bestaan. Tenzij correct in dit geval burgerlijk/saai betekent, maar dan bedoel je dat iemand oersaai is. Sobere politiek dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Holograph het volgende:
Exact.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Net als Al Gore die de wereld rondvliegt om te vertellen dat we de verwarming een graadje lager moeten zetten in de strijd tegen de CO2-uitstoot.
Nú begrijp ik waarom Mark Rutte de stekker uit Paars+ heeft getrokken. Blinde paniek, zeg ik je!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Exact.
Aan de andere kant zal de politiek wel geschokt en verbijsterd zijn, mocht deze beroemde artiest Nederland de rug toe keren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Nederlandse Bono's
Zal wel Belgie worden, dichtbij Zeeland en vanwege belastingtechnische redenen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef MrData het volgende:
Als meneer ook even zegt waar hij dan wel niet heengaat..kunnen we 's kijken hoe fantastisch het daar is.
Hé, het is wel het land van het Vlaams Blok Belang, hé? Wat nou, politiek correct?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal wel Belgie worden, dichtbij Zeeland en vanwege belastingtechnische redenen.
Maar dit bekt beter en is politiek correcter.
Bedoelt hij niet gewoon dat hij de gevolgen gaat voelen van Wilders' linkse economische beleid en daarvoor op de vlucht slaat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Bløf-bassist en tekstschrijver Peter Slager overweegt te emigreren als Wilders meer te zeggen krijgt. "Ik zal niet zo snel uit Zeeland weggaan, maar als de huidige politieke tendens zich voortzet en meer invloed gaat hebben op ons dagelijks leven komt er een moment dat ik uit Nederland vertrek. Het is heel erg om het land waar je bent geboren zieltogend ten onder te zien gaan."
"Wilders zegt dat we fors moeten bezuinigen op cultuur en ontwikkelingssamenwerking. Dat zijn precies de twee terreinen waar ik me keihard voor inzet."quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet gewoon dat hij de gevolgen gaat voelen van Wilders' linkse economische beleid en daarvoor op de vlucht slaat?
Emigreren naar... België? heeft voor hem ook nog wel een belastingvoordeeltje. Wel je centjes verdienen in het land waar Wilders het voor het zeggen heeft en dat vervolgens dan uitgeven in het belastingparadijs. Nee dan geef je echt het goede voorbeeld. Dan ben je echt sociaalvoelend bezig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Bløf-bassist en tekstschrijver Peter Slager overweegt te emigreren als Wilders meer te zeggen krijgt. "Ik zal niet zo snel uit Zeeland weggaan, maar als de huidige politieke tendens zich voortzet en meer invloed gaat hebben op ons dagelijks leven komt er een moment dat ik uit Nederland vertrek. Het is heel erg om het land waar je bent geboren zieltogend ten onder te zien gaan."
Heil Wilders!
Hoe kun je die 2 nou met elkaar vergelijken, Hitler was iemand die een heel land dat in hongersnood verkeerde organiseerde tot een geïndustrialiseerde grootmacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:49 schreef Ritmo het volgende:
Wilders![]()
Ik wacht echt op de dag dat die Hitler-kloon uit de politiek stapt, kan me niet schelen hoe/waarom.
Pilletje niet geslikt Ahmed?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:49 schreef Ritmo het volgende:
Wilders![]()
Ik wacht echt op de dag dat die Hitler-kloon uit de politiek stapt, kan me niet schelen hoe/waarom.
Het lijkt me handig als je de bron dan volledig quote in je eerste post.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Wilders zegt dat we fors moeten bezuinigen op cultuur en ontwikkelingssamenwerking. Dat zijn precies de twee terreinen waar ik me keihard voor inzet."
Ik denk niet dat ze zullen stoppen met muziek maken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:43 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb het niet zo op de standpunten van de PVV. Maar nu is het het overwegen wel waard..
O. Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zullen stoppen met muziek maken.
Eigenaardige redenering. Dus omdat-ie als Zeeuw niets of weinig van het beleid van de PVV tav allochtonen zal merken, aangezien er weinig allochtonen in Zeeland wonen, moet-ie niet zo zeuren? Want die Peter Slager komt natuurlijk nooit buiten zijn eigen provincie? En die provincie is geen onderdeel van Nederland en die Peter Slager denkt ook nooit verder dan zijn eigen provincie???quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef timmmmm het volgende:
TT moet dus zijn: Bluf vertrekt wellicht uit Nederland als Wilders gaat regeren en hij teveel van PVV beleid gaat merken.
Nou, nou, en we weten allemaal hoeveel allochtonen er in Zeeland wonen, dus de gevolgen van het belied waar men zo op tegen is (zonder dat het geformuleerd is, overigens) zullen daar inderdaad drastisch zijn
Lang leve politiek24. Elke dag weer een nieuwe triller op TV!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:00 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens vind ik dat dreigen met emigratie ook maar een beetje slap, zeker van mensen die links zijn. Links bloeit juist op bij de buitenparlementaire actie. Ben je echt zo tegen Wilders en hij komt daadwerkelijk in de regering dan staan er wrs mooie tijden te wachten voor linkse rakkers en hun actiewezen.
In een hele diepe slootquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:57 schreef 1299 het volgende:
Zal wel weer zo'n quasi interresante tekst worden. Iets met het leven is als een reiger
Niet overal is die haat geïnstitutionaliseerd natuurlijk hè.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:08 schreef Compatibel het volgende:
Benieuwd waar ze naartoe gaan emigreren trouwens; haat jegens minderheden is overal.
Naar Limburg heb ik gehoord.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:08 schreef Compatibel het volgende:
Benieuwd waar ze naartoe gaan emigreren trouwens; haat jegens minderheden is overal.
Goed punt, ik vertrek ook maar dan. Wat zijn goede opties, iets met Scandinavië ofzo? Moet ik natuurlijk wel stoppen met alcohol / wiet, maar je moer er wat voor over hebben vind ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet overal is die haat geïnstitutionaliseerd natuurlijk hè.
Alleen al om het feit dat hij Blof het land uit kan krijgen mag hij van mij een dictatuurschap in Nederland krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef PushyGurl het volgende:
van mij hoeft het eigenlijk ook niet zo wilders aan de macht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |