quote:
Slager geeft toe dat de heren van Bløf hun fans graag wijzer willen maken. "We hebben zendingsdrang en willen ons publiek overtuigen van het feit dat het goed is om je afval te scheiden en dat het slim is om je af te vragen of je altijd met die auto moet rijden."quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Holograph het volgende:
Heerlijk die politiek overcorrecte figuren.
Verdomme, ik dacht dat je dit verzonnen had maar dat heeft ie écht gezegdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Slager geeft toe dat de heren van Bløf hun fans graag wijzer willen maken. "We hebben zendingsdrang en willen ons publiek overtuigen van het feit dat het goed is om je afval te scheiden en dat het slim is om je af te vragen of je altijd met die auto moet rijden."
De Nederlandse Bono's
Jij bent Wilders-stemmer?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Holograph het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:50 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik had ze nog niet gezien, maar Willders heeft blijkbaar ook z'n positieve bijverschijnselen.
Hoe nemen zij hun spullen mee dan als ze gaan optreden? Op de fiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Slager geeft toe dat de heren van Bløf hun fans graag wijzer willen maken. "We hebben zendingsdrang en willen ons publiek overtuigen van het feit dat het goed is om je afval te scheiden en dat het slim is om je af te vragen of je altijd met die auto moet rijden."
De Nederlandse Bono's
Tot en met hier klonk het best wel stoer. Maar ja, toen kwam hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Bløf-bassist en tekstschrijver Peter Slager
en dacht ik: wanneer kunnen we die nieuwe cd van Bløf verwachten?quote:overweegt
Net als Al Gore die de wereld rondvliegt om te vertellen dat we de verwarming een graadje lager moeten zetten in de strijd tegen de CO2-uitstoot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe nemen zij hun spullen mee dan als ze gaan optreden? Op de fiets?
Ze zijn zelf grootverbruikers van energie.
Inderdaad, als al die blaters ook écht zouden vertrekken, zou Wilders al meer mensen uit het land gekregen hebben dan hij ooit zou willenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef -Kadesh- het volgende:
Haha, lachen man al die zogenaamde politiek correcte figuren, hopelijk zouten ze allemaal op uit Nederland.
Correct is een positief woord, daar kan overcorrect niet bestaan. Tenzij correct in dit geval burgerlijk/saai betekent, maar dan bedoel je dat iemand oersaai is. Sobere politiek dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Holograph het volgende:
Exact.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Net als Al Gore die de wereld rondvliegt om te vertellen dat we de verwarming een graadje lager moeten zetten in de strijd tegen de CO2-uitstoot.
Nú begrijp ik waarom Mark Rutte de stekker uit Paars+ heeft getrokken. Blinde paniek, zeg ik je!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Exact.
Aan de andere kant zal de politiek wel geschokt en verbijsterd zijn, mocht deze beroemde artiest Nederland de rug toe keren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Nederlandse Bono's
Zal wel Belgie worden, dichtbij Zeeland en vanwege belastingtechnische redenen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef MrData het volgende:
Als meneer ook even zegt waar hij dan wel niet heengaat..kunnen we 's kijken hoe fantastisch het daar is.
Hé, het is wel het land van het Vlaams Blok Belang, hé? Wat nou, politiek correct?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal wel Belgie worden, dichtbij Zeeland en vanwege belastingtechnische redenen.
Maar dit bekt beter en is politiek correcter.
Bedoelt hij niet gewoon dat hij de gevolgen gaat voelen van Wilders' linkse economische beleid en daarvoor op de vlucht slaat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Bløf-bassist en tekstschrijver Peter Slager overweegt te emigreren als Wilders meer te zeggen krijgt. "Ik zal niet zo snel uit Zeeland weggaan, maar als de huidige politieke tendens zich voortzet en meer invloed gaat hebben op ons dagelijks leven komt er een moment dat ik uit Nederland vertrek. Het is heel erg om het land waar je bent geboren zieltogend ten onder te zien gaan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |