Zou me niks verbazen als Cohen daar wel trek in heeftquote:
Ik denk niet dat een PvdA-informateur opeens wel een regering kan samenstellen...quote:
Dan weet het CDA in ieder geval zeker dat ze bij de volgende verkiezingen helemaal weggevaagd gaan worden. De kans dat er nieuwe verkiezingen moeten komen is best reëel.quote:
In 1977 gebeurde het ook, PVDA won groots de verkiezingen maar onderhandelingen met CDA liepen stuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:58 schreef Flashwin het volgende:
Kan dat nog..dat de informateur wordt gewijzigd?
Dat denk ik niet... dan gaan de laatste rechtse CDA'ers ook naar de VVD bij de volgende verkiezingen.quote:
Dat weet ik nog niet, dan komt er waarschijnlijk een Paars-plus regering onder leiding van Cohen en met Rutte in de kamer. Kan ie van daaruit nog een beetje oppositie voerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:01 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een PvdA-informateur opeens wel een regering kan samenstellen...
Die is nog niet serieus onderzocht, dus mij lijkt het logische vervolg.quote:
Dus of dat of nieuwe verkiezingen. Ik hoop dat de mensen dat laatste Cohen niet in dank af nemen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dat wil Cohen niet. En Verhagen ook niet echt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Eigenlijk is het belachelijk dat het CDA niet wil regeren. Dan kun je net zo goed je partij opheffen.
Waarom zit je anders in die kamer?
Het CDA gaat nog liever met de PVV in zee dan met het hele scala aan Linkse partijen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet het CDA in ieder geval zeker dat ze bij de volgende verkiezingen helemaal weggevaagd gaan worden. De kans dat er nieuwe verkiezingen moeten komen is best reëel.
Dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het CDA gaat nog liever met de PVV in zee dan met het hele scala aan Linkse partijen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij doet BJ Spruyt nu een vreugdesdansje
quote:BartJan Spruyt BartJanSpruyt
Zo, even de vlag uitgehangen 28 minutes ago via web
PvdA wil niet met CDA, of dat zegt Cohen in ieder geval. Dus een linkse coalitie is ook van de baan.quote:
Wie moet dan de onderhandelingen bij de VVD gaan doen, wie wordt de vice premier van de VVD? Vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, dan komt er waarschijnlijk een Paars-plus regering onder leiding van Cohen en met Rutte in de kamer. Kan ie van daaruit nog een beetje oppositie voeren
Eh, ze zitten in de kamer als volksvertegenwoordigers. Dat is hun functie waarvoor ze gekozen zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Eigenlijk is het belachelijk dat het CDA niet wil regeren. Dan kun je net zo goed je partij opheffen.
Waarom zit je anders in die kamer?
Eigenlijk wel slecht dat Cohen én geen CDA-VVD-PvdA wil én bovendien al vanaf het begin de PVV heeft uitgesloten. Zo beperk je de mogelijkheden tot regeren wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dat wil Cohen niet. En Verhagen ook niet echt.
de domme CDA-ers zijn al naar PVV overgelopen, de slimme willen geen samenwerking met de PVV. Als ze nog meer leden/stemmers kwijt willen raken zou het misschien een goed idee zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het CDA gaat nog liever met de PVV in zee dan met het hele scala aan Linkse partijen.
Ik denk dat al vanaf het begin van de onderhandelingen dat het daar op uit gaan draaien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is nog niet serieus onderzocht, dus mij lijkt het logische vervolg.
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als Jan Klaassen nou de financien regelt en Katrijn de broodjes, dan is deze hele poppenkast toch niet nodig jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |