Dat wil Cohen niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet zo, dat de VVD ooit serieus met de PVV zou willen regeren. Denk eerder dat Rutte nu gaat mikken op een VVD-CDA-PvdA kabinet, alhoewel dat heeeeel lastig gaat worden.
Maar daar was het niet alleen de schuld van het CDA, als de PVV en de VVD er samen eerst uit waren gekomen, had die formatie nog kunnen lukken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je evenzeer over CDA zeggen met VVD CDA PVV en over PvdA met VVD CDA PvdA
Ik denk dat Cohen weinig te willen heeft.quote:
VVD CDA PvdA is wel iets controversieler.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je evenzeer over CDA zeggen met VVD CDA PVV en over PvdA met VVD CDA PvdA
True, en denk ook niet dat het CDA zo snel weer in een kabinet met het PvdA gaat zitten, maar voor de VVD is het nog wel de enige mogelijke optie.quote:
Want? Zie maar een kabinet te vormen zonder hem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat Cohen weinig te willen heeft.
Mwa dat is een VVD zinnetje, gerekend voor een bedrijf dat niets aan vervuiling wil doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
GL wil ook een lastenverzwaring bij het bedrijfsleven neerlegen van 13 miljard voor groenlinks dingetjes.
Staat letterlijk in het GL programma (pagina 20)quote:De belastingen op arbeid en de loonkosten voor met name
laagbetaalde arbeid voor werkgevers worden verlaagd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
VVD CDA PvdA is wel iets controversieler.
En de PVV heeft ideeën die met het grondbeginsel van het CDA botsen.
De verschillen tussen de PvdA en de VVD zijn alleen maar opgeblazen door Rutte om de verkiezingen te winnen.
CDA kan altijd nog van gedachten veranderen. En dan valt Cohen buiten de boot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:46 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Want? Zie maar een kabinet te vormen zonder hem.
Ja, mja net zo matig van Cohen dat het nu al een VVD-CDA-PVDA mogelijkheid blokkeerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Ascendancy het volgende:
Wat matig van de VVD, partijbelang boven landsbelang
Veel succes met de 76 zetels, de verdeelde CDA achterban en de instabiele PVV zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
CDA kan altijd nog van gedachten veranderen. En dan valt Cohen buiten de boot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
We kiezen geen regering, maar een volksvertegenwoordiging?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef horned_reaper het volgende:
Als nu zowel de VVD als de PVV (of je het er nu mee eens bent of niet) niet in de regering komen..... waarom gaan we dan in godsnaam nog naar de stembus
Mja met paars+ was hetzelfde gebeurd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:50 schreef Flashwin het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik dat dat gebeurt, want dan zijn er nieuwe verkiezingen binnen no time.
Simpelweg de grootste partij zijn is niet de enige voorwaarde om te kunnen regeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef horned_reaper het volgende:
Als nu zowel de VVD als de PVV (of je het er nu mee eens bent of niet) niet in de regering komen..... waarom gaan we dan in godsnaam nog naar de stembus
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef DeParo het volgende:
LEVE COHEN, nooit samen met de VVD, REVOLUTIE.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |