Toch vreemd dat Cohen het op deze wijze speelt. Hij zal straks misschien de VVD nog nodig gaan hebben. Als dat probleem zich voordoet heeft hij zijn kansen bij Rutte vergooid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef Liflaf het volgende:
[..]
Precies, en dat moment lijkt mij nu gekomen. De enige optie die Rutte nog rest (VVD-CDA-PvdA) is door Cohen voorlopig al afgeserveerd, en bij de eerstvolgende optie is de PvdA aan zet.
Ja, maar met wie dan? Levert alleen maar onmogelijke combinaties op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef Liflaf het volgende:
[..]
Precies, en dat moment lijkt mij nu gekomen. De enige optie die Rutte nog rest (VVD-CDA-PvdA) is door Cohen voorlopig al afgeserveerd, en bij de eerstvolgende optie is de PvdA aan zet.
Het zal wel strategie zijn van de VVD, maar het is de enige serieuze optie. Regeren met de PVV is uitgesloten en CDA-VVD-PvdA is natuurlijk ook onzin. En het is niet zo dat van de VVD gevraagd wordt om met de SP te regeren. Het zijn alle vier stabiele verantwoordelijke partijen die een progressief (liberale) koers wil varen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Er valt niets te overspelen. Het is een coalitie waar de VVD op dit moment geen heil in ziet. En terecht. Je kan de PvdA toch ook niet verwijten dat ze niet in een coalitie met de PVV willen.
GL wil ook een lastenverzwaring bij het bedrijfsleven neerlegen van 13 miljard voor groenlinks dingetjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:31 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Het zal wel strategie zijn van de VVD, maar het is de enige serieuze optie. Regeren met de PVV is uitgesloten en CDA-VVD-PvdA is natuurlijk ook onzin. En het is niet zo dat van de VVD gevraagd wordt om met de SP te regeren. Het zijn alle vier stabiele verantwoordelijke partijen die een progressief (liberale) koers wil varen.
Vb. GL wil de WW korten tot maximaal een jaar levenslang, daar moet de VVD toch een nat kussentje van krijgen.
Beter dan de miljarden die de VVD bij de armste mensen wil leggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
GL wil ook een lastenverzwaring bij het bedrijfsleven neerlegen van 13 miljard voor groenlinks dingetjes.
quote:
Doe niet zo kinderacht aub.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt er een wat. Jij kon je virtuele traantjes niet bedwingen, toen de PVV niet mee mocht spelen
Waarom D66 erbij? Om de PVDA het gevoel te geven dat ze met twee "linkse" partijen zitten? De D66 is economisch gezien gewoon rechts.quote:
Hij had wel gelijk hoor.quote:
Ik zou als PvdA eerder GL erbij eisen ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom D66 erbij? Om de PVDA het gevoel te geven dat ze met twee "linkse" partijen zitten? De D66 is economisch gezien gewoon rechts.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Ascendancy het volgende:
Wat matig van de VVD, partijbelang boven landsbelang
Ik geloof eigenlijk niet zo, dat de VVD ooit serieus met de PVV zou willen regeren. Denk eerder dat Rutte nu gaat mikken op een VVD-CDA-PvdA kabinet, alhoewel dat heeeeel lastig gaat worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte erop uit is om, nu Paars niet lijkt te lukken, het CDA aan tafel te krijgen voor een kabinet met de PVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |