En dat is ook heel geen verkeerde plaat. Heel divers qua stijlen, maar genoeg om ook de Tame Impala fan te bekoren. Ook erg fijn live, eerder dit jaar in Merleyn (Nijmegen) gezien.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef On het volgende:
Beetje onder de radar gevlogen, maar dit is een band met 2 Tame Impala leden. Pond.
Haha, wat een timing: Had net in het indie topic hetzelfde gepost zonder deze post gelezen te hebben. Ben nu aan het luisteren, klinkt goed so farquote:
Ik verbaas me altijd weer over hoe snel mensen over nieuwe nummers of een album oordelen. Waarom moet er in muziek altijd iets "beter" of "slechter" zijn. Kwaliteit van muziek (en andere kunsten) is zo enorm subjectiefquote:
Inderdaad. Duurde bij mij bijvoorbeeld vrij lang totdat ik ineens Desire Be Desire Go héél tof vond ipv gewoon goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd weer over hoe snel mensen over nieuwe nummers of een album oordelen. Waarom moet er in muziek altijd iets "beter" of "slechter" zijn. Kwaliteit van muziek (en andere kunsten) is zo enorm subjectief
No offence trouwensIk ga 'm vandaag eens goed luisteren.
Daarom staat er ook het woordquote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd weer over hoe snel mensen over nieuwe nummers of een album oordelen. Waarom moet er in muziek altijd iets "beter" of "slechter" zijn. Kwaliteit van muziek (en andere kunsten) is zo enorm subjectief
No offence trouwensIk ga 'm vandaag eens goed luisteren.
quote:vind
quote:
Meer van hetzelfde, dan vond ik de debuutsingle van de vorige plaat veelbelovenderquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Nieuwste nummer van Tame Impala. Ik ben nog niet echt onder de indruk, maar het is zeker niet slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |