Welkom terug JERRYquote:Op maandag 21 juni 2010 20:20 schreef reetveter het volgende:
Dat nummer van de partysquad PUHLEASE.
Welkom terug, ruben welkom terug, welkom terug. Welkom terug, ruben welkom terug, welkom terug
Omdat gedoe.quote:
De woorden 'motiveren' en 'aansturen' kent hij volgens mij niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die ploeg valt volledig uit elkaar.
Maar wat wil je ook met zo'n coach
mensen die jawson luisterenquote:
Je bent duidelijk geen purist. PSquote:
Ach, gewoon een slechte combinatie.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De woorden 'motiveren' en 'aansturen' kent hij volgens mij niet.
Nooit dat dat echt isquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Lulu, ik heb Hugo Boss hier aangevraagd:
http://geurtjesactie.nl/
Welke?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik fok maar met je =$ Die laatste top notch extravaganza zeker. Stond geeneen nieuw nummer op mangquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was even mixtapes af aan het gaan.
Enjoy je spamquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Goedzo! Die is echt godquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik bedoel op je echte adres. Die geef ik echt nooit zomaar.quote:
Er zijn toch verschillende JONGHEquote:
Top Notch sowiesoquote:Op maandag 21 juni 2010 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik fok maar met je =$ Die laatste top notch extravaganza zeker. Stond geeneen nieuw nummer op mang
Kan mij die foldertjes wat schelenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik bedoel op je echte adres. Die geef ik echt nooit zomaar.
Ik zie er anders maar één.quote:
Van de makers van:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Wel maar alleen oude dingetjesquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Top Notch sowieso.
Staat niks leuks bij.
Harde noob. Komt hij daar speciaal mee om jou mee te verleiden.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet dat ik Bottled bedoel. Komt Sky weer aan met z'n Hugo.
Ik bedoel voor ze shit uitspoken met naam & adres opgeven voor iets ofzoquote:Op maandag 21 juni 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan mij die foldertjes wat schelen. Huisgenoten ruimen post op.
[..]
Ik zie er anders maar één.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen met maar één geurtje
Harley Davidson, Bruno Banani, Lancome en Diesel hier op de plank
Ik heb er 5 en gebruik er maar twee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Bruno Banani, Jean Paul Gaultier en Mexx op het moment. Moet deze week nog naar stad, Burberry halen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
BOTTLED.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
Welk luchtje zal ik mijn vriendje voor z'n verjaardag geven?
Instict - David Beckham, Aqua - Caroline Herrera, Touch - Burberry, Acqua di Gio.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Only the brave van dieselquote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
ja, want ik gebruik ze allemaal tegelijk?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Als je zoveel geurtjes gebruikt ruik je op een gegeven moment nog maar 1 geurtje, namelijk stinkdier.
Bottled. Dat vind ik voor jongens hét geurtje.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
Vind jij Acqua di Gio ook niet zo weakquote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Instict - David Beckham, Aqua - Caroline Herrera, Touch - Burberry, Acqua di Gio.
Geurtjes blijven altijd wel ergens in je kleding hangen en als je dan de dag erna een ander geurtje gebruikt kan dat een rare geur geven, ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ja, want ik gebruik ze allemaal tegelijk?![]()
Eén voor elk smatje![]()
Valt wel mee, ik spray 4x.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind jij Acqua di Gio ook niet zo weakErger me eraan
Ik ook. Ik gebruik die nooit meerquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind jij Acqua di Gio ook niet zo weakErger me eraan
quote:
Die heeft m'n vader ook dus dat is een beetje sickquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bottled. Dat vind ik voor jongens hét geurtje.
Verpest mijn climax nou niet. Chuckie met Bottledquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Of A Million van Paco Rabanne =$ Dies geil vriendje.
Daarom doe ik dat ook nietquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geurtjes blijven altijd wel ergens in je kleding hangen en als je dan de dag erna een ander geurtje gebruikt kan dat een rare geur geven, ja.
Dan Le Male.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Die heeft m'n vader ook dus dat is een beetje sick
Voor 17 + heb ik Bottled ja (L)quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verpest mijn climax nou niet. Chuckie met Bottled.
Ja, care. Mijn broer gebruikt 'm en mijn vader ook. Dankzij mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat dan? Justin Bieber?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Mn zusje heeft echt pure oorkankermuziek.
INCEST-ALERT!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, care. Mijn broer gebruikt 'm en mijn vader ook. Dankzij mij.
DEZE MANquote:
omfg.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Check z'n vader dan: http://the_lordrauhl.tripod.com/
/RTLBoulevard
Twee keer hals, 1 keer pols.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DEZE MAN
Ik spray 2x bij alle parfums dus daarom. Maar dat is gewoon normaal.
Nek beide kanten, achter de oren beide kanten. 200ml hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DEZE MAN
Nee hoor, jouw vader heeft gewoon smaak.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik ook 4 hoor, aan allebei de kanten van de nek en op allebei de polsen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DEZE MAN
Waarom?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef Lakitu het volgende:
Ik noteer even dat ik die bottled moet testen, weet niet hoe die ruikt
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nek beide kanten, achter de oren beide kanten. 200ml hebben.
Ik doe alleen hals.quote:
Tja.quote:
quote:
cool storyquote:
OHH THATS NASTYquote:
Zijn er jongens zonder parfum dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:38 schreef Allure_ het volgende:
Maargoed, sowieso krijgen jongens met parfum wel een pluspuntje.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Check z'n vader dan: http://the_lordrauhl.tripod.com/
/RTLBoulevard
Wacht nog 3 uur, I'm on my way.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
10 minuten zijn mijn huisgenoten hier en ze willen al een snaak roken via de bong
Best goedkoop:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:39 schreef Potloodvis het volgende:
Hugo Boss In Motion is trouwens ook lekker. Nu moet ik nog keuzes maken.
Gewoon Axe an sich. Echt een kankergeur.quote:
Ik heb 3 verschillende flesjes parfum:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:38 schreef Allure_ het volgende:
Maargoed, sowieso krijgen jongens met parfum wel een pluspuntje.
Vast wel. Bestaan zat van die sloebers.quote:
HEB JE WEL DE PAREL ERUIT KUNNEN HALENquote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb vorig jaar een fles Noa Perle kapot laten vallen in de badkamer.
Die parfum ruikt ook nog best aan, die gebruikte ik toen ik 16 was. Cheap en lekker. Maar nu gebruik ik alleen deo + bodyshower daarvan.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar een pakketje van gekregen; parfum, aftershave en deodorant.
Ga maar eens een paar uur achter elkaar bouncen, dan rennen ze weg voor je zweetlucht.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
Mensen die niet genoeg hebben aan hun penetrante lijfreuk. [ afbeelding ]
Flower van Kenzo.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
Welke geurtjes hebben jullie dan dames?
Ik heb Tentation van Cacharel, Rush van Gucci, One van Calvin Klein en Sunset & Wild cat van Naomi Campbell.
Het ruikt gewoon lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
Van mij is alles op daarvan.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die parfum ruikt ook nog best aan, die gebruikte ik toen ik 16 was. Cheap en lekker. Maar nu gebruik ik alleen deo + bodyshower daarvan.
Chance van Chanel, Coco Mademoiselle van Chanel, Scarlett van Cacharel, Flora van Gucci en die andere doe ik met mama dat is Madame van Jean Paul Gaultier. Maar ik gebruik alleen de eerste twee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb Tentation van Cacharel, Rush van Gucci, One van Calvin Klein en Sunset & Wild cat van Naomi Campbell.
Zo'n combi van deo + bodyshower die ik standaard koop is een luttele 5.95.quote:
CK - One is altijd mijn standaard en ik pak meestal een ander geurtje erbij. D&G Light blue, Lolita de Lempicka of iets andersquote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb medelijden met je vriendin.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
Losse deodorant dan? Of gaat dat niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo'n combi van deo + bodyshower die ik standaard koop is een luttele 5.95.
Ook, iets van 3 euro ofzo. Niet veel.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Losse deodorant dan? Of gaat dat niet?
Dat moet je sowieso al hebben vanwege het feit dat ze m'n vriendin is.quote:
Wat zul jij verleidelijk ruikenquote:
Volgens mij hebben echt alle vrouwen Light bluequote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
CK - One is altijd mijn standaard en ik pak meestal een ander geurtje erbij. D&G Light blue, Lolita de Lempicka of iets anders.
Dure collectiequote:Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chance van Chanel, Coco Mademoiselle van Chanel, Scarlett van Cacharel, Flora van Gucci en die andere doe ik met mama dat is Madame van Jean Paul Gaultier. Maar ik gebruik alleen de eerste twee.
Hehe, echt he. Maar Calvin Klein is altijd mijn favoriet geweest.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zul jij verleidelijk ruikenof had je het over je chica?
[..]
Volgens mij hebben echt alle vrouwen Light blue!
[..]
Dure collectie!
Nee hoor want verder ben je een prima gozer.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso al hebben vanwege het feit dat ze m'n vriendin is.
Ik vind One ook heel lekker trouwensquote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
CK - One is altijd mijn standaard en ik pak meestal een ander geurtje erbij. D&G Light blue, Lolita de Lempicka of iets anders.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dure collectie!
Whehequote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik hou meer van unisex geurtjes. Ik vind ze anders vaak te zoet of te sterkquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind One ook heel lekker trouwensmaar ik hou van wat meer bloemen en vrouwelijk, One is natuurlijk niet voor niets unisex.
Yepquote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
Beter iets dan niets.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
YepEn heb Delicious van DKNY, Amore amore die ik eigenlijk helemaal niet meer lekker vind en nog een kokosgeurtje van die Harajukulijn van Gwen Stefani, megakinderlijk flesje maar hij ruikt wel heel lekker
Best weinig eigenlijk
Hij wil je.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme. Waarom krijg ik uit het niets een smsje van een jongen waar ik echt de grootste ruzie mee heb gehad met de vraag wanneer ik weer eens wil afspreken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor want verder ben je een prima gozer.
Makkelijk zat dan toch? TOEDELEDOKIE!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme. Waarom krijg ik uit het niets een smsje van een jongen waar ik echt de grootste ruzie mee heb gehad met de vraag wanneer ik weer eens wil afspreken.
Hoe heeft hij hem geformuleerd?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Hij heeft iedereen gehad.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Obviously. Heeft ie eerst m'n vriendin bijna geneukt, toen nog een of ander vies wijf en nu mij weer smsen. Denkt ie dat ik helemaal gek ben. Rotzak is het.quote:
Nou, dan sta je wel hoog op de pikorde.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Obviously. Heeft ie eerst m'n vriendin bijna geneukt, toen nog een of ander vies wijf en nu mij weer smsen. Denkt ie dat ik helemaal gek ben. Rotzak is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, dan sta je wel hoog op de pikorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
'Hey 'Ally', hoe is het met je? Kijk je al uit naar het einde van je stage? Kom je binnenkort weer eens 'n keer bij me langs, ik heb je zo lang niet gezien! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'quote:
Serieus?quote:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kanker, ik moet ook een meisje zoiets sms'en maar dan like 10x smoother.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Hey 'Ally', hoe is het met je? Kijk je al uit naar het einde van je stage? Kom je binnenkort weer eens 'n keer bij me langs, ik heb je zo lang niet gezien! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'
Dat is gewoon nasty.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Obviously. Heeft ie eerst m'n vriendin bijna geneukt, toen nog een of ander vies wijf en nu mij weer smsen. Denkt ie dat ik helemaal gek ben. Rotzak is het.
En dit is:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Hey 'Ally', hoe is het met je? Kijk je al uit naar het einde van je stage? Kom je binnenkort weer eens 'n keer bij me langs, ik heb je zo lang niet gezien! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'
Ach hij kan het toch proberen? Hij hoopte misschien dat je een tijd droog stond en ontzettend geil was zodat je eraan toe zou geven.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kanker, ik moet ook een meisje zoiets sms'en maar dan like 10x smoother.
"hey vrouwmens, ik heb zin om te neuken wil je?"quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze man is smooth.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HET IS CHANCE.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Cacharel Noa Perle, D&G Light Blue, Armani Mania, Jlo Life, Chanel change, Boss Deep Red, Flower Kenzo, Euphoria Calvin Klein en Armani She.
DOHquote:
Een mooie reply als "Go fuck yourself" is hier toch wel op z'n plaats.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan nog.quote:
'Heeft je rechterhand er geen zin meer in? Hatelijke groetjes, All.'quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een mooie reply als "Go fuck yourself" is hier toch wel op z'n plaats.
Ik heb er ook niet zoveel hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
YepEn heb Delicious van DKNY, Amore amore die ik eigenlijk helemaal niet meer lekker vind en nog een kokosgeurtje van die Harajukulijn van Gwen Stefani, megakinderlijk flesje maar hij ruikt wel heel lekker
Best weinig eigenlijk
Of gewoon 'Nee.'quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een mooie reply als "Go fuck yourself" is hier toch wel op z'n plaats.
Vrouwen met een eigen wilquote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
Hij is gewoon een kutzak. Werd ie 'n keer mega boos op me omdat ik even belangrijkere dingen te doen had met een andere jongen. Meteen claimen alles. Gadverdamme
. Ging ie daarna meteen naar iemand anders toe omdat ie dacht mij daarmee te hebben
.
Wat dan? Ik doe ook vaak genoeg xxxx spam.quote:
Kun je hierover uitweiden? Dan kan ik beoordelen of zijn reactie terecht was.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
belangrijkere dingen te doen had met een andere jongen
Niet zo opscheppen jijquote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Cacharel Noa Perle, D&G Light Blue, Armani Mania, Jlo Life, Chanel change, Boss Deep Red, Flower Kenzo, Euphoria Calvin Klein en Armani She.
Altijdquote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik stuur dan altijd niets terug zodat als ik spijt krijg kan zeggen dat ik m'n nummer heb veranderd.
Gewoon alleen 'X' of 'Kusje'.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat dan? Ik doe ook vaak genoeg xxxx spam.
Goed verhaal. Lekker kort.quote:
Op Hyves wel dat soort berichtjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Altijd![]()
Alsof jij ooit zo'n smsje hebt gehad.
Dat krijg je als je ouder dan 14 bentquote:
Ik had in de stad afgesproken met mensen, waaronder jongens, terwijl hij ging eisen dat ik met hem meeging. Ja, Challasssquote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je hierover uitweiden? Dan kan ik beoordelen of zijn reactie terecht was.
Ja ik vergeet het ook vaak en als ik vroeg op moet staan doe ik het sowieso niet want ik kan niet tegen zulke sterke geuren op de vroege morgenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel hoordraag ook lang niet elke dag parfum, eigenlijk sinds kort af en toe weer eens. Omdat ik het niet gewend ben ruik ik mezelf anders de hele dag en dat is zo irritant
..
Deze vrouw denkt DIVA.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg heel vaak van dat soort lame smsjes en ik stuur nooit iets terug. Jongens kunnen echt zo hatelijk zijn dan. Ze zitten daar echt op te wachten
. 'Ja, waarom reageer je niet
?!' Zo mooi
.
1 hoofdletter is lelijk.quote:
Meer dan 1 Xje.quote:
Dat zit gewoon in me. Can't help it.quote:
Hmmm, vooruit.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is alles wat hier staat, dus ook van mijn huisgenoten.
Allure IS een diva.quote:
Dat dus, filteren. Is 'Kusje' wel goedgekeurd?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meer dan 1 Xje.Beetje intelligente dame zorgt dat berichten met meer dan 1 X d'r inbox niet eens bereiken.
Mensen die daar niet te trots voor zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg heel vaak van dat soort lame smsjes en ik stuur nooit iets terug. Jongens kunnen echt zo hatelijk zijn dan. Ze zitten daar echt op te wachten
. 'Ja, waarom reageer je niet
?!' Zo mooi
.
Sowieso mensen die claimen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ouder dan 14 bent.
[..]
Ik had in de stad afgesproken met mensen, waaronder jongens, terwijl hij ging eisen dat ik met hem meeging. Ja, Challasss.
Uiteraard.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat dus, filteren. Is 'Kusje' wel goedgekeurd?
Bedankt voor deze informatie.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in me. Can't help it.
Als ik dan eens terug sms weten mensen ook meteen dat het AAN is.
Filterenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat dus, filteren. Is 'Kusje' wel goedgekeurd?
Jongens zijn desperate.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die daar niet te trots voor zijn.
Hij zo 'Ja, dan ga je maar lekker naar je vriendje in de stadquote:
Liefde geef je met woorden (of met wat anders...), niet met xjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
FilterenMensen die niet snappen dat "hoe meer x'jes, hoe meer liefde je geeft"
Daarom ben je aan als je 'x' geeft en 'xxx' terugkrijgt. Net zoiets als meer inkomende privéberichten dan uitgaande.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wie begrijpt het dan niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zit in mijn naam, dus doe ik al een tijdje. Modern hé?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Bragi het volgende:
Mensen die anno 2010 nog steeds niet afsluiten met 'Y' of 'yyy'. [ afbeelding ]
Lekker laten gaar koken. De groeten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Allure_ het volgende:
Hij zo 'Ja, dan ga je maar lekker naar je vriendje in de stad!'
.
Ik niet. Als het niet aan is tussen een meisje en ik dan accepteer ik dat zsm, maar ik ga nooit 2 sms-jes achter elkaar sturen of iets dergelijks.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zit in mijn naam, dus doe ik al een tijdje. Modern hé?
Was fa2 toch. Maar die x'jes boeien met niet. Ik doe vanalles watquote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liefde geef je met woorden (of met wat anders...), niet met xjes.
Meisjes doen altijd meer x'jes dan boys dus dat mag ik ook wel hopen voor jequote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom ben je aan als je 'x' geeft en 'xxx' terugkrijgt. Net zoiets als meer inkomende privéberichten dan uitgaande.
Nee, dan zou ik kiezen voor 'Two hearts, one love'.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was niet sarcastisch (L)quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je een nippletwist, Mr. smartypants?
Ik kom de laatste tijd veel één-x-ers tegen, maar ik heb dan ook weinig 15- gezien de laatste tijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was fa2 toch. Maar die x'jes boeien met niet. Ik doe vanalles wat![]()
[..]
Meisjes doen altijd meer x'jes dan boys dus dat mag ik ook wel hopen voor je!
Dat is sowieso geldverspilling.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet. Als het niet aan is tussen een meisje en ik dan accepteer ik dat zsm, maar ik ga nooit 2 sms-jes achter elkaar sturen of iets dergelijks.
Ja, maar jij hebt daar hele voorgekookte theorieen over. Op Hyves reageer je ook pas tactisch na minstens 3 dagen ofzoquote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet. Als het niet aan is tussen een meisje en ik dan accepteer ik dat zsm, maar ik ga nooit 2 sms-jes achter elkaar sturen of iets dergelijks.
Ik heb een kankergroot abbo, het gaat me niet om geld. Ik wil me niet tot zoiets verlagenquote:
In het zuiden heb je dus echt nerdsquote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt daar hele voorgekookte theorieen over. Op Hyves reageer je ook pas tactisch na minstens 3 dagen ofzo.
De gemiddelde boy kan er niet tegen in ieder geval. Hoe vaak ik daar al wel niet discussies over gevoerd heb, dat ze me arrogant vinden omdat ik niet binnen een uur iets terug stuur.
3 minuten regel op msn.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt daar hele voorgekookte theorieen over. Op Hyves reageer je ook pas tactisch na minstens 3 dagen ofzo.
De gemiddelde boy kan er niet tegen in ieder geval. Hoe vaak ik daar al wel niet discussies over gevoerd heb, dat ze me arrogant vinden omdat ik niet binnen een uur iets terug stuur.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje uitstelgedrag van mij.quote:Haha, alleen vaak ben ik het al vergeten als ik je een krabbel heb gestuurd. Tegen de tijd dat ik dan iets terugkrijg is het altijd weer 'n verrassing ;p
Hoi Allure_quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een kankergroot abbo, het gaat me niet om geld. Ik wil me niet tot zoiets verlagen. Wat dit betreft ben ik extreem trots.
Met wat voor een gefrustreerde en wanhopige gasten ga jij om dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat jij een fanatiek SMSert bent (K).quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In het zuiden heb je dus echt nerdsIk heb echt nog nooit iemand horen klagen over dat ik sloom reageer of dat iemand anders dat doet
Nee jij bent online en dan ga ik praten en zeg je 3 uur later wat terug en zeg je ja ik was beneden :$.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In het zuiden heb je dus echt nerdsIk heb echt nog nooit iemand horen klagen over dat ik sloom reageer of dat iemand anders dat doet
Dunno. Ze hebben ook wel gelijk, want pas een dag later of helemaal niet op een SMS reageren, is asociaal.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met wat voor een gefrustreerde en wanhopige gasten ga jij om dan?
Wat bedoel je daarmee? :Squote:Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat jij een fanatiek SMSert bent (K).
Jawel ik vroeg me net af waar je ineens gebleven was.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga iets anders doen.
Jammer genoeg zullen jullie me niet missen, want jullie merken niet eens dat ik weg ben
Eerst nog even melden dat ik SMert lasquote:Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat jij een fanatiek SMSert bent (K).
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee jij bent online en dan ga ik praten en zeg je 3 uur later wat terug en zeg je ja ik was beneden :$.
Dag later kan ik inkomen. Helemaal niet is wel asociaal, tenzij het kansloze verzoeken zijn of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dunno. Ze hebben ook wel gelijk, want pas een dag later of helemaal niet op een SMS reageren, is asociaal.
Ik was poesjes aan het kijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel ik vroeg me net af waar je ineens gebleven was.
Waar het hart van vol is...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eerst nog even melden dat ik SMert las
Zegt ze datquote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik jou SMS heb ik binnen 35 seconden iets terug.
Lekker deuntje.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef Lamon. het volgende:
Opschepperij gedoe.
Bon jovi toen ze nog okee waren;
Okee, maar succes met wat anders doen, dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was poesjes aan het kijken.
En wat lief![]()
![]()
![]()
-xxx-
enzo
Een dag later is eig redelijk normaal, niet reageren is wel asociaal idd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dag later kan ik inkomen. Helemaal niet is wel asociaal, tenzij het kansloze verzoeken zijn of zo.
Ja en mensen reageren altijd meteen binnen 5 minuten en dat vind ik fucking irritant. SMS me gewoon alleen als het noodzaak is, god damnitquote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zegt ze datIk reageer laat maar als ze dan gelijk binnen 5 min weer iets terugstuurt stuur ik wel snel terug. Anders is het ook zo dom
Ja dat is wel irritantquote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
Stomste is lekker heen en weer sms'en en dán opeens (een tijd) niks meer horen.FFFFFFUUUUUU!
Eens. En dan ging ik bellen omdat ik bang was dat er iets gebeurt was of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
Stomste is lekker heen en weer sms'en en dán opeens (een tijd) niks meer horen.FFFFFFUUUUUU!
Haha test me uit dan hoe snel ik reageer =$quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja en mensen reageren altijd meteen binnen 5 minuten en dat vind ik fucking irritant. SMS me gewoon alleen als het noodzaak is, god damnit.
Maargoed, blijkbaar ben ik geen typical chick want alle vrouwen houden van veel smsen.
WRONG MOVE.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. En dan ging ik bellen omdat ik bang was dat er iets gebeurt was of zo.
Ja, dat vind ik zo dom.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Soms heb ik zo'n sms-conversatie en dan zit ik in afwachtig beetje met mobieltje te spelen tijdens tv-kijken ofzo en dan heb ik hem in m'n mond en dan trillt hij. Dat doet echt gewoon pijn.
Weet je wel hoe veel bacteriën er op zo'n mobiel zitten? Uitgerekend jij, Sky!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Soms heb ik zo'n sms-conversatie en dan zit ik in afwachtig beetje met mobieltje te spelen tijdens tv-kijken ofzo en dan heb ik hem in m'n mond en dan trillt hij. Dat doet echt gewoon pijn.
Boeiend, bacteriën zijn goed voor de weerstand.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel bacteriën er op zo'n mobiel zitten? Uitgerekend jij, Sky!
Haha WOENSDAG SMS-DAYquote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
Als Gregory me SMST stuur ik binnen 20 seconden iets terug.
Ja, daardoor is het tussen Doutzen Kroes en mij niks geworden.quote:
ahaha owkee kga erst douchequote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha test me uit dan hoe snel ik reageer =$
Lik de wc-rand dan, held.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Boeiend, bacteriën zijn goed voor de weerstand.
Ik heb wel werk voor je. De was moet nog gedaan worden en het huis is vies.quote:
Ah shit, zie je daar heb je het al. Ik heb het gewoon niet in de hand dat uitstellenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en die arme jongen maar wachten op je smsje
Wat pay je?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel werk voor je. De was moet nog gedaan worden en het huis is vies.
quote:
Ze wil je niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Chicks die niet INSTANT reageren op sms'jes![]()
Ik zeg Hondoeras =$quote:Op maandag 21 juni 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die Honduuras zeggen ipv Hondoeras.
Zoals ik m'n vriendin ook betaalde?quote:
Ik heb het over die discussie in dit topicquote:
Sowieso. Want altijd is er wel een loser die als laatste 'oke' terugsmstquote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die als laatste een sms-je versturen![]()
. Altijd als éérste stoppen.
5 euro per uur.quote:
Ik had het over atnight-convo's met chicks.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso. Want altijd is er wel een loser die als laatste 'oke' terugsmst![]()
OKE
![]()
Alsof ik niet snap dat het oke is
![]()
![]()
Oh. Ik ken geen chicksquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had het over atnight-convo's met chicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |