quote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Check z'n vader dan: http://the_lordrauhl.tripod.com/
/RTLBoulevard
Wacht nog 3 uur, I'm on my way.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
10 minuten zijn mijn huisgenoten hier en ze willen al een snaak roken via de bong
Best goedkoop:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:39 schreef Potloodvis het volgende:
Hugo Boss In Motion is trouwens ook lekker. Nu moet ik nog keuzes maken.
Gewoon Axe an sich. Echt een kankergeur.quote:
Ik heb 3 verschillende flesjes parfum:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:38 schreef Allure_ het volgende:
Maargoed, sowieso krijgen jongens met parfum wel een pluspuntje.
Vast wel. Bestaan zat van die sloebers.quote:
HEB JE WEL DE PAREL ERUIT KUNNEN HALENquote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb vorig jaar een fles Noa Perle kapot laten vallen in de badkamer.
Die parfum ruikt ook nog best aan, die gebruikte ik toen ik 16 was. Cheap en lekker. Maar nu gebruik ik alleen deo + bodyshower daarvan.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar een pakketje van gekregen; parfum, aftershave en deodorant.
Ga maar eens een paar uur achter elkaar bouncen, dan rennen ze weg voor je zweetlucht.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
Mensen die niet genoeg hebben aan hun penetrante lijfreuk. [ afbeelding ]
Flower van Kenzo.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
Welke geurtjes hebben jullie dan dames?
Ik heb Tentation van Cacharel, Rush van Gucci, One van Calvin Klein en Sunset & Wild cat van Naomi Campbell.
Het ruikt gewoon lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
Van mij is alles op daarvan.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die parfum ruikt ook nog best aan, die gebruikte ik toen ik 16 was. Cheap en lekker. Maar nu gebruik ik alleen deo + bodyshower daarvan.
Chance van Chanel, Coco Mademoiselle van Chanel, Scarlett van Cacharel, Flora van Gucci en die andere doe ik met mama dat is Madame van Jean Paul Gaultier. Maar ik gebruik alleen de eerste twee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb Tentation van Cacharel, Rush van Gucci, One van Calvin Klein en Sunset & Wild cat van Naomi Campbell.
Zo'n combi van deo + bodyshower die ik standaard koop is een luttele 5.95.quote:
CK - One is altijd mijn standaard en ik pak meestal een ander geurtje erbij. D&G Light blue, Lolita de Lempicka of iets andersquote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb medelijden met je vriendin.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
Losse deodorant dan? Of gaat dat niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo'n combi van deo + bodyshower die ik standaard koop is een luttele 5.95.
Ook, iets van 3 euro ofzo. Niet veel.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Losse deodorant dan? Of gaat dat niet?
Dat moet je sowieso al hebben vanwege het feit dat ze m'n vriendin is.quote:
Wat zul jij verleidelijk ruikenquote:
Volgens mij hebben echt alle vrouwen Light bluequote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
CK - One is altijd mijn standaard en ik pak meestal een ander geurtje erbij. D&G Light blue, Lolita de Lempicka of iets anders.
Dure collectiequote:Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chance van Chanel, Coco Mademoiselle van Chanel, Scarlett van Cacharel, Flora van Gucci en die andere doe ik met mama dat is Madame van Jean Paul Gaultier. Maar ik gebruik alleen de eerste twee.
Hehe, echt he. Maar Calvin Klein is altijd mijn favoriet geweest.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zul jij verleidelijk ruikenof had je het over je chica?
[..]
Volgens mij hebben echt alle vrouwen Light blue!
[..]
Dure collectie!
Nee hoor want verder ben je een prima gozer.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso al hebben vanwege het feit dat ze m'n vriendin is.
Ik vind One ook heel lekker trouwensquote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
CK - One is altijd mijn standaard en ik pak meestal een ander geurtje erbij. D&G Light blue, Lolita de Lempicka of iets anders.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dure collectie!
Whehequote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik hou meer van unisex geurtjes. Ik vind ze anders vaak te zoet of te sterkquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind One ook heel lekker trouwensmaar ik hou van wat meer bloemen en vrouwelijk, One is natuurlijk niet voor niets unisex.
Yepquote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
Beter iets dan niets.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
YepEn heb Delicious van DKNY, Amore amore die ik eigenlijk helemaal niet meer lekker vind en nog een kokosgeurtje van die Harajukulijn van Gwen Stefani, megakinderlijk flesje maar hij ruikt wel heel lekker
Best weinig eigenlijk
Hij wil je.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme. Waarom krijg ik uit het niets een smsje van een jongen waar ik echt de grootste ruzie mee heb gehad met de vraag wanneer ik weer eens wil afspreken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor want verder ben je een prima gozer.
Makkelijk zat dan toch? TOEDELEDOKIE!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme. Waarom krijg ik uit het niets een smsje van een jongen waar ik echt de grootste ruzie mee heb gehad met de vraag wanneer ik weer eens wil afspreken.
Hoe heeft hij hem geformuleerd?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Hij heeft iedereen gehad.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Obviously. Heeft ie eerst m'n vriendin bijna geneukt, toen nog een of ander vies wijf en nu mij weer smsen. Denkt ie dat ik helemaal gek ben. Rotzak is het.quote:
Nou, dan sta je wel hoog op de pikorde.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Obviously. Heeft ie eerst m'n vriendin bijna geneukt, toen nog een of ander vies wijf en nu mij weer smsen. Denkt ie dat ik helemaal gek ben. Rotzak is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, dan sta je wel hoog op de pikorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
'Hey 'Ally', hoe is het met je? Kijk je al uit naar het einde van je stage? Kom je binnenkort weer eens 'n keer bij me langs, ik heb je zo lang niet gezien! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'quote:
Serieus?quote:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kanker, ik moet ook een meisje zoiets sms'en maar dan like 10x smoother.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Hey 'Ally', hoe is het met je? Kijk je al uit naar het einde van je stage? Kom je binnenkort weer eens 'n keer bij me langs, ik heb je zo lang niet gezien! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'
Dat is gewoon nasty.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Obviously. Heeft ie eerst m'n vriendin bijna geneukt, toen nog een of ander vies wijf en nu mij weer smsen. Denkt ie dat ik helemaal gek ben. Rotzak is het.
En dit is:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Hey 'Ally', hoe is het met je? Kijk je al uit naar het einde van je stage? Kom je binnenkort weer eens 'n keer bij me langs, ik heb je zo lang niet gezien! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'
Ach hij kan het toch proberen? Hij hoopte misschien dat je een tijd droog stond en ontzettend geil was zodat je eraan toe zou geven.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kanker, ik moet ook een meisje zoiets sms'en maar dan like 10x smoother.
"hey vrouwmens, ik heb zin om te neuken wil je?"quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze man is smooth.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HET IS CHANCE.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Cacharel Noa Perle, D&G Light Blue, Armani Mania, Jlo Life, Chanel change, Boss Deep Red, Flower Kenzo, Euphoria Calvin Klein en Armani She.
DOHquote:
Een mooie reply als "Go fuck yourself" is hier toch wel op z'n plaats.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan nog.quote:
'Heeft je rechterhand er geen zin meer in? Hatelijke groetjes, All.'quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een mooie reply als "Go fuck yourself" is hier toch wel op z'n plaats.
Ik heb er ook niet zoveel hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
YepEn heb Delicious van DKNY, Amore amore die ik eigenlijk helemaal niet meer lekker vind en nog een kokosgeurtje van die Harajukulijn van Gwen Stefani, megakinderlijk flesje maar hij ruikt wel heel lekker
Best weinig eigenlijk
Of gewoon 'Nee.'quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een mooie reply als "Go fuck yourself" is hier toch wel op z'n plaats.
Vrouwen met een eigen wilquote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
Hij is gewoon een kutzak. Werd ie 'n keer mega boos op me omdat ik even belangrijkere dingen te doen had met een andere jongen. Meteen claimen alles. Gadverdamme
. Ging ie daarna meteen naar iemand anders toe omdat ie dacht mij daarmee te hebben
.
Wat dan? Ik doe ook vaak genoeg xxxx spam.quote:
Kun je hierover uitweiden? Dan kan ik beoordelen of zijn reactie terecht was.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
belangrijkere dingen te doen had met een andere jongen
Niet zo opscheppen jijquote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Cacharel Noa Perle, D&G Light Blue, Armani Mania, Jlo Life, Chanel change, Boss Deep Red, Flower Kenzo, Euphoria Calvin Klein en Armani She.
Altijdquote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik stuur dan altijd niets terug zodat als ik spijt krijg kan zeggen dat ik m'n nummer heb veranderd.
Gewoon alleen 'X' of 'Kusje'.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat dan? Ik doe ook vaak genoeg xxxx spam.
Goed verhaal. Lekker kort.quote:
Op Hyves wel dat soort berichtjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Altijd![]()
Alsof jij ooit zo'n smsje hebt gehad.
Dat krijg je als je ouder dan 14 bentquote:
Ik had in de stad afgesproken met mensen, waaronder jongens, terwijl hij ging eisen dat ik met hem meeging. Ja, Challasssquote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je hierover uitweiden? Dan kan ik beoordelen of zijn reactie terecht was.
Ja ik vergeet het ook vaak en als ik vroeg op moet staan doe ik het sowieso niet want ik kan niet tegen zulke sterke geuren op de vroege morgenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel hoordraag ook lang niet elke dag parfum, eigenlijk sinds kort af en toe weer eens. Omdat ik het niet gewend ben ruik ik mezelf anders de hele dag en dat is zo irritant
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |