Welkom terug JERRYquote:Op maandag 21 juni 2010 20:20 schreef reetveter het volgende:
Dat nummer van de partysquad PUHLEASE.
Welkom terug, ruben welkom terug, welkom terug. Welkom terug, ruben welkom terug, welkom terug
Omdat gedoe.quote:
De woorden 'motiveren' en 'aansturen' kent hij volgens mij niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die ploeg valt volledig uit elkaar.
Maar wat wil je ook met zo'n coach
mensen die jawson luisterenquote:
Je bent duidelijk geen purist. PSquote:
Ach, gewoon een slechte combinatie.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De woorden 'motiveren' en 'aansturen' kent hij volgens mij niet.
Nooit dat dat echt isquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Lulu, ik heb Hugo Boss hier aangevraagd:
http://geurtjesactie.nl/
Welke?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik fok maar met je =$ Die laatste top notch extravaganza zeker. Stond geeneen nieuw nummer op mangquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was even mixtapes af aan het gaan.
Enjoy je spamquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Goedzo! Die is echt godquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik bedoel op je echte adres. Die geef ik echt nooit zomaar.quote:
Er zijn toch verschillende JONGHEquote:
Top Notch sowiesoquote:Op maandag 21 juni 2010 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik fok maar met je =$ Die laatste top notch extravaganza zeker. Stond geeneen nieuw nummer op mang
Kan mij die foldertjes wat schelenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik bedoel op je echte adres. Die geef ik echt nooit zomaar.
Ik zie er anders maar één.quote:
Van de makers van:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Wel maar alleen oude dingetjesquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Top Notch sowieso.
Staat niks leuks bij.
Harde noob. Komt hij daar speciaal mee om jou mee te verleiden.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet dat ik Bottled bedoel. Komt Sky weer aan met z'n Hugo.
Ik bedoel voor ze shit uitspoken met naam & adres opgeven voor iets ofzoquote:Op maandag 21 juni 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan mij die foldertjes wat schelen. Huisgenoten ruimen post op.
[..]
Ik zie er anders maar één.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen met maar één geurtje
Harley Davidson, Bruno Banani, Lancome en Diesel hier op de plank
Ik heb er 5 en gebruik er maar twee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Bruno Banani, Jean Paul Gaultier en Mexx op het moment. Moet deze week nog naar stad, Burberry halen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
BOTTLED.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
Welk luchtje zal ik mijn vriendje voor z'n verjaardag geven?
Instict - David Beckham, Aqua - Caroline Herrera, Touch - Burberry, Acqua di Gio.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Only the brave van dieselquote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
ja, want ik gebruik ze allemaal tegelijk?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Als je zoveel geurtjes gebruikt ruik je op een gegeven moment nog maar 1 geurtje, namelijk stinkdier.
Bottled. Dat vind ik voor jongens hét geurtje.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
Vind jij Acqua di Gio ook niet zo weakquote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Instict - David Beckham, Aqua - Caroline Herrera, Touch - Burberry, Acqua di Gio.
Geurtjes blijven altijd wel ergens in je kleding hangen en als je dan de dag erna een ander geurtje gebruikt kan dat een rare geur geven, ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ja, want ik gebruik ze allemaal tegelijk?![]()
Eén voor elk smatje![]()
Valt wel mee, ik spray 4x.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind jij Acqua di Gio ook niet zo weakErger me eraan
Ik ook. Ik gebruik die nooit meerquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind jij Acqua di Gio ook niet zo weakErger me eraan
quote:
Die heeft m'n vader ook dus dat is een beetje sickquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bottled. Dat vind ik voor jongens hét geurtje.
Verpest mijn climax nou niet. Chuckie met Bottledquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Of A Million van Paco Rabanne =$ Dies geil vriendje.
Daarom doe ik dat ook nietquote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geurtjes blijven altijd wel ergens in je kleding hangen en als je dan de dag erna een ander geurtje gebruikt kan dat een rare geur geven, ja.
Dan Le Male.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Die heeft m'n vader ook dus dat is een beetje sick
Voor 17 + heb ik Bottled ja (L)quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verpest mijn climax nou niet. Chuckie met Bottled.
Ja, care. Mijn broer gebruikt 'm en mijn vader ook. Dankzij mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat dan? Justin Bieber?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Mn zusje heeft echt pure oorkankermuziek.
INCEST-ALERT!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, care. Mijn broer gebruikt 'm en mijn vader ook. Dankzij mij.
DEZE MANquote:
omfg.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Check z'n vader dan: http://the_lordrauhl.tripod.com/
/RTLBoulevard
Twee keer hals, 1 keer pols.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DEZE MAN
Ik spray 2x bij alle parfums dus daarom. Maar dat is gewoon normaal.
Nek beide kanten, achter de oren beide kanten. 200ml hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DEZE MAN
Nee hoor, jouw vader heeft gewoon smaak.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik ook 4 hoor, aan allebei de kanten van de nek en op allebei de polsen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DEZE MAN
Waarom?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef Lakitu het volgende:
Ik noteer even dat ik die bottled moet testen, weet niet hoe die ruikt
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nek beide kanten, achter de oren beide kanten. 200ml hebben.
Ik doe alleen hals.quote:
Tja.quote:
quote:
cool storyquote:
OHH THATS NASTYquote:
Zijn er jongens zonder parfum dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:38 schreef Allure_ het volgende:
Maargoed, sowieso krijgen jongens met parfum wel een pluspuntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |