Ik was poesjes aan het kijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel ik vroeg me net af waar je ineens gebleven was.
Waar het hart van vol is...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eerst nog even melden dat ik SMert las
Zegt ze datquote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik jou SMS heb ik binnen 35 seconden iets terug.
Lekker deuntje.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef Lamon. het volgende:
Opschepperij gedoe.
Bon jovi toen ze nog okee waren;
Okee, maar succes met wat anders doen, dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was poesjes aan het kijken.
En wat lief![]()
![]()
![]()
-xxx-
enzo
Een dag later is eig redelijk normaal, niet reageren is wel asociaal idd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dag later kan ik inkomen. Helemaal niet is wel asociaal, tenzij het kansloze verzoeken zijn of zo.
Ja en mensen reageren altijd meteen binnen 5 minuten en dat vind ik fucking irritant. SMS me gewoon alleen als het noodzaak is, god damnitquote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zegt ze datIk reageer laat maar als ze dan gelijk binnen 5 min weer iets terugstuurt stuur ik wel snel terug. Anders is het ook zo dom
Ja dat is wel irritantquote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
Stomste is lekker heen en weer sms'en en dán opeens (een tijd) niks meer horen.FFFFFFUUUUUU!
Eens. En dan ging ik bellen omdat ik bang was dat er iets gebeurt was of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
Stomste is lekker heen en weer sms'en en dán opeens (een tijd) niks meer horen.FFFFFFUUUUUU!
Haha test me uit dan hoe snel ik reageer =$quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja en mensen reageren altijd meteen binnen 5 minuten en dat vind ik fucking irritant. SMS me gewoon alleen als het noodzaak is, god damnit.
Maargoed, blijkbaar ben ik geen typical chick want alle vrouwen houden van veel smsen.
WRONG MOVE.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. En dan ging ik bellen omdat ik bang was dat er iets gebeurt was of zo.
Ja, dat vind ik zo dom.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Soms heb ik zo'n sms-conversatie en dan zit ik in afwachtig beetje met mobieltje te spelen tijdens tv-kijken ofzo en dan heb ik hem in m'n mond en dan trillt hij. Dat doet echt gewoon pijn.
Weet je wel hoe veel bacteriën er op zo'n mobiel zitten? Uitgerekend jij, Sky!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Soms heb ik zo'n sms-conversatie en dan zit ik in afwachtig beetje met mobieltje te spelen tijdens tv-kijken ofzo en dan heb ik hem in m'n mond en dan trillt hij. Dat doet echt gewoon pijn.
Boeiend, bacteriën zijn goed voor de weerstand.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel bacteriën er op zo'n mobiel zitten? Uitgerekend jij, Sky!
Haha WOENSDAG SMS-DAYquote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
Als Gregory me SMST stuur ik binnen 20 seconden iets terug.
Ja, daardoor is het tussen Doutzen Kroes en mij niks geworden.quote:
ahaha owkee kga erst douchequote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha test me uit dan hoe snel ik reageer =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |