Rotterdam Airport ligt zeker wel in de stadsgrenzen van Rotterdam, en er in elk geval nog in de buurt, dat laatste ook voor Den Haag. Amsterdam is toch zeker een kilometer of 5 bij Schiphol vandaan. Het is dus gewoon Schiphol airport, of evt. Haarlemermeerairport. Maarja, das ook zo'n mond vol. Daarnaast is het dichstbijzijnde Amsterdam volgens mij Amstelveen, dat is toch wel een beetje het Schiedam van Amsterdam zeg maar...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat vermoedde ik al. Je weet dat een luchthaven bij een stad kan horen zonder in/bij die stad te liggen? Zie bijvoorbeeld ook London Luton, Stansted, etcetera.Of onze eigen Rotterdam-The Hague Airport.
Het heet Amsterdam Airport Schiphol, en dient als luchthaven voor Amsterdam. En het is niet alsof Schiphol in Groningen ligt, ofzo...quote:Op maandag 21 juni 2010 20:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rotterdam Airport ligt zeker wel in de stadsgrenzen van Rotterdam, en er in elk geval nog in de buurt, dat laatste ook voor Den Haag. Amsterdam is toch zeker een kilometer of 5 bij Schiphol vandaan. Het is dus gewoon Schiphol airport, of evt. Haarlemermeerairport. Maarja, das ook zo'n mond vol. Daarnaast is het dichstbijzijnde Amsterdam volgens mij Amstelveen, dat is toch wel een beetje het Schiedam van Amsterdam zeg maar...
Je zou het haast denken... met die afstandenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het heet Amsterdam Airport Schiphol, en dient als luchthaven voor Amsterdam. En het is niet alsof Schiphol in Groningen ligt, ofzo...
wij worden ook wel eens moe van 'mquote:Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef Isegrim het volgende:
Sommige mensen hebben een talent om iets in tweehonderd woorden te zeggen wat ook in tien woorden kan. Zulke mensen zijn erg vermoeiend.
Ben je wel eens met het OV van Rotterdam Hoax naar 16hoven gegaan?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je zou het haast denken... met die afstandenHet is 20 minuten van Amsterdam Centraal naar Schiphol, dus een beetje alsof Rdam airport achter Dordrecht ligt.
Het is wel een hij ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wij worden ook wel eens moe van 'm
Het ligt aan het weer he, liefje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef SingleCoil het volgende:
Ah. Moet je niet doen, van hard werken word je gelukkig.
Ik heb vandaag nog niks onaardigs tegen LHO gezegd
Gelukkig, dan heb ik hem vanavond tenminste niet weer huilend op de bank zitten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef SingleCoil het volgende:
Ah. Moet je niet doen, van hard werken word je gelukkig.
Ik heb vandaag nog niks onaardigs tegen LHO gezegd
Dus ik kan je weer helpen met drivers installeren binnenkort?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef SingleCoil het volgende:
Het moet wel aan het weer liggen.
Moet je horen. Ik draaide heel tevreden Win7. Ben ik dus al weken bezig om mijn laptop zo gek te krijgen dat 'ie onze VM's draait. 4 Gieg extra, Server 2008 geinstalleerd, HyperV enabled. Drie keer mis gegaan, alles telkens kwijt. Nu draait de hele boel eindelijk stabiel, komt R&D met de VMs. Maar in plaats van HyperV hebben ze toch maar VMWare gebruikt, want dat werkt beter. Duh, dat riep ik de hele tijd al. Maar nu blijkt dat ze de VM's op Win7-64 gemaakt hebben en dat wordt door VMWare Workstation 6.5 onder Server 2008 niet herkend als geldige host. Het advies is nu om dan maar Windows 7 te installeren...
Bootcamp...:)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef rubje het volgende:
VMWare tweaken, hoe erg kun je dan zijn.
draai anders gewoon bootcamp als je zo loopt te klooien en dat kun je ook met XP!
Win7 is alleen leuk als je Vista daarvoor had geinstalleerd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn de broeken weer kort?
-> Stichting Signalering Onjuist Spatiegebruik
quote:Geachte heer of mevrouw,
Wij worden een beetje moe van jullie. Wij ontvingen jullie brief gedateerd 13-06-2010 met kenmerk BRIEF_G_H.
Ik ga niet het hele verhaal nog een keer uitleggen, want dat hebben we al een keer of zes gedaan. Graag verwijs ik daarom naar mijn brieven van 14 april 2010 (aan Stedin / Eneco Meetbedrijf) en van 18 mei 2010 (aan Stedin / Eneco Meetbedrijf en aan Eneco Services) en naar mijn e-mails van 2 juni 2010 en van 4 juni 2010.
Wij hebben al verscheidene malen aangegeven dat wij het openstaande bedrag zullen voldoen zodra Stedin de meterstanden op orde heeft. Als we daar de schriftelijke bevestiging van hebben, wordt het bedrag (minus de incasso- / aanmaningskosten) dezelfde dag nog voldaan.
Zowel Eneco als Stedin zijn uitermate klantonvriendelijk, zeker als er iets misgaat. In dit geval is hetgeen er misgaat ook nog eens de schuld van Eneco / Stedin zelf, aangezien de meterstanden al jaren verkeerdom in het systeem blijken te staan terwijl ze steeds wel juist zijn doorgegeven (dat vertelde althans een medewerker van Stedin ons).
Wij zijn niet vrijwillig klant bij Stedin; we zijn hiertoe gedwongen aangezien Stedin de netbeheerder is. Voor ons als consumenten is het achterhouden van geld de enige manier om Stedin/Eneco tot actie te bewegen en de aandacht op te eisen. Verwacht u nou werkelijk van ons dat wij die factuur gaan voldoen omdat u met allerlei dreigementen komt?
Wij zijn niet onwillig. Correcte facturen worden gewoon netjes betaald. Maar van deze factuur hebben wij van meet af aan aangegeven dat wij deze pas zullen voldoen als Stedin de zaken op orde heeft.
Ik verwacht van u een inhoudelijke reactie op deze e-mail. Als ik wederom een standaard antwoord krijg van iemand die totaal niet weet waar het over gaat en die ook geen enkele moeite doet om klantvriendelijk te zijn en ons probleem op te lossen, dan heeft Eneco / Stedin voor mij definitief afgedaan (voor zover dat nu niet al het geval is).
Overigens willen wij u tevens melden dat wij in de afgelopen twee maanden voor ¤ 31,77 (!) hebben moeten bellen naar 0900-0201. Dit kunnen wij bewijzen middels gespecificeerde telefoonrekeningen. De gemaakte kosten worden in mindering gebracht op de openstaande factuur, waarmee wij op jullie een vordering hebben van ¤ 9,30.
Incasso- / aanmaningskosten worden uiteraard niet voldaan aangezien wij van meet af aan hebben aangegeven dat wij de factuur betwisten daar deze is gebaseerd op onjuiste gegevens. Zie ook mijn e-mail van 4 juni 2010 aan mevrouw Noslin.
Wij zijn het nu echt zat en verwachten dat dit verhaal wordt opgepakt door iemand die meer bevoegdheid heeft dan het sturen van een standaard-verhaaltje.
En inmiddels gearresteerd wegens heling?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Mooie omafiets gekocht bij Turk in Schiedam.
Daar gaat je stroom!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:32 schreef Isegrim het volgende:
De Eneco-saga gaat nog even door.Vandaag een brief in de bus dat ze ons binnenkort gaan afsluiten als we die ¤ 22,47 (
) niet voldoen. Mijn reactie:
[..]
Nee, dit was een Turk die wrakken oppikt langs de weg en die weer in elkaar puzzelt tot fietsen, gezien het feit dat mijn oude omafiets een relatief nieuw Gazelle-voorwiel heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
En inmiddels gearresteerd wegens heling?
Desnoods ga ik een paar weken zonder stroom zitten.quote:
Ah, net zo'n soort Turk als waar we destijds een 7-serie bekeken. "APK? Euh... iek moet vragen, keurmeester is niet vandaag".quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, dit was een Turk die wrakken oppikt langs de weg en die weer in elkaar puzzelt tot fietsen, gezien het feit dat mijn oude omafiets een relatief nieuw Gazelle-voorwiel heeft.
Of ze sluiten je in een verdeler af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Desnoods ga ik een paar weken zonder stroom zitten.We laten ze toch niet binnen en dan moeten ze eerst naar de kantonrechter voor een vervangende machtiging.
Ze doen hun best maar. Dan bel ik mijn rechtsbijstand en begin ik een procedure tegen ze. Maar ik verwacht niet dat ze ons zullen afsluiten om ¤ 22,47. De lopende voorschotfacturen worden immers gewoon voldaan.quote:
Een andere netbeheerder is bij mijn weten niet echt mogelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:32 schreef Alicey het volgende:
Nog steeds voorschotfacturen? Is het voor jullie dan ook niet tijd voor een andere leverancier?
Want?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:33 schreef Alicey het volgende:
In het algemeen kan overigens gesteld worden dat vrachtwagenchauffeurs korte rokjes leuker vinden dan korte jurkjes.
Maar je had stadsverwarming toch af laten sluiten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een andere netbeheerder is bij mijn weten niet echt mogelijk.En voor de warmte hebben we ook geen keus.
Als je i.p.v. een kort jurkje een kort rokje aan hebt, wordt er nog meer getoeters door vrachtwagenchauffeurs en Turkenbusjes.quote:
Ja, maar we houden niet van koud douchen (we hebben wel warm tapwater).quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar je had stadsverwarming toch af laten sluiten?![]()
Ja, dat weet ik.quote:Een andere netbeheerder is niet mogelijk, maar energieleveranciers werken doorgaans volgens het leveranciersmodel, wat inhoudt dat zij jouw aanspreekpunt worden voor facturatie.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:41 schreef Alicey het volgende:
Topic voor LHO en in iets mindere mate voor SC.
Vuur, vingers en wasbenzine.
ze sluiten je echt wel af als hun menen dat het moet!quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Desnoods ga ik een paar weken zonder stroom zitten.We laten ze toch niet binnen en dan moeten ze eerst naar de kantonrechter voor een vervangende machtiging.
Stedin is Eneco. Ze beweren van niet maar ze kunnen wel intern doorverbinden.:') Je meterstanden worden geregistreerd door Stedin, voorheen Eneco Meetbedrijf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Breuls het volgende:
Ik ken heel Stedin niet eens. In mijn gebouw heb ik alleen met Eneco te maken.
Ja hoor schat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze sluiten je echt wel af als hun menen dat het moet!
Dit ging om electra toch? Daar hebben wij niets met Eneco te maken omdat we bij MAIN zitten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar we houden niet van koud douchen (we hebben wel warm tapwater).
[..]
Ja, dat weet ik.Eneco factureert namens Stedin en wij hebben een geschil met Stedin, maar Eneco vindt dat wij maar gewoon moeten betalen, want zij hebben niks met Stedin te maken.
Da's wel vervelend idd.. Hoewel koud douchen voor je doorbloeding wel weer goed schijnt te zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:43 schreef Isegrim het volgende:
Ja, maar we houden niet van koud douchen (we hebben wel warm tapwater).
Da's makkelijk.quote:Ja, dat weet ik.Eneco factureert namens Stedin en wij hebben een geschil met Stedin, maar Eneco vindt dat wij maar gewoon moeten betalen, want zij hebben niks met Stedin te maken.
Stedin is niet Eneco Meetbedrijf, maar het voormalige Eneco Netbeheer. Eneco Meetbedrijf is weer een extra BV'tje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Stedin is Eneco. Ze beweren van niet maar ze kunnen wel intern doorverbinden.:') Je meterstanden worden geregistreerd door Stedin, voorheen Eneco Meetbedrijf.
Ja, of dat iemand opneemt met "Goedemiddag met blaaaat van Eneco, ik bel vanwege uw brief bladiebladiebladiebla". En later in het gesprek zegt "Ja sorry, maar ik ben van Stedin Netbeheer, voor dit soort vragen moet u echt bij Eneco zijn hoor!"quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Stedin is Eneco. Ze beweren van niet maar ze kunnen wel intern doorverbinden.:') Je meterstanden worden geregistreerd door Stedin, voorheen Eneco Meetbedrijf.
Ja, wasbenzine moet je ook helemaal niet in de fik zetten. Daarom gebruik ik altijd lampenolie, dat brand zelf niet, maar de damp brand. (Parafine, net als waxinelichtjes).quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:41 schreef Alicey het volgende:
Ah. Ik had nog nooit van ze gehoord tot ik er ineens auto's van zag rijden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
ik heb ook wel iets van een vrachtwagenchauffeur in mij. Het komt trouwens ook een beetje door je roze ballerina's, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je i.p.v. een kort jurkje een kort rokje aan hebt, wordt er nog meer getoeters door vrachtwagenchauffeurs en Turkenbusjes.
dat geldt voor vrijwel alle stoffen, je zult ze eerst moeten verdampen voordat zemet de zuurstof in de lucht kunnen reageren. En anders heet het denk ik geen "branden" maar "roesten"quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, wasbenzine moet je ook helemaal niet in de fik zetten. Daarom gebruik ik altijd lampenolie, dat brand zelf niet, maar de damp brand. (Parafine, net als waxinelichtjes).
Ohhh ja dat is ook zo. Dit gaat om elektra. Hebben we idd alleen met Stedin & MAIN te maken. En als Eneco blijft roepen dat zij niets met Stedin te maken hebben, dan hebben wij dus ook geen contract met hen en hoeven we aan hen helemaal niets te betalen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit ging om electra toch? Daar hebben wij niets met Eneco te maken omdat we bij MAIN zitten.
Ja nou snap ik het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Stedin is niet Eneco Meetbedrijf, maar het voormalige Eneco Netbeheer. Eneco Meetbedrijf is weer een extra BV'tje.
quote:De nieuwe Feyenoord/Puma-lijn voor het seizoen 2010/2011 gaat vrijdag officieel in de verkoop. Supporters kunnen vanaf die dag de nieuwe wedstrijd-, trainings- en vrije tijdskleding van de Rotterdamse club aanschaffen, waaronder onder meer het nieuwe thuis- en uittenue. Feyenoord-supporters kunnen aanstaande vrijdag bij de Feyenoord FanShop Centrum aan de Lijnbaan in Rotterdam zelfs tot 23.00 uur terecht, doordat de winkels in het centrum van de stad langer openblijven in verband met ‘Rotterdam Laat Open’.
De nieuwe Feyenoord/Puma-lijn wordt het komende seizoen gedragen door de spelers van Feyenoord en de technische en medische staf van de Rotterdamse club. Aanstaande zondag zal de selectie van trainer Mario Been de thuis- en uittenues voor het eerst dragen. Die dag staan op sportcomplex Varkenoord de eerste twee trainingen van het nieuwe seizoen op het programma. Alle van de in totaal 10.000 gratis toegangskaarten zijn inmiddels vergeven aan Feyenoord-supporters, waardoor Been en zijn spelers zich verzekerd weten van een volgepakt Varkenoord tijdens de eerste trainingen.
Nou ja, het probleem zit 'm in de meterstanden. Die staan bij hen omgekeerd geregistreerd (dus tarief I is bij hun tarief II en vice versa). Dat probleem hebben ze zelf veroorzaakt, want de standen zijn dus steeds juist doorgegeven, maar zij hebben ze zelf blijkbaar vanaf het begin omgedraaid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
Ah, nu zie ik het. Eneco Meetbedrijf is Stedin Meetbedrijf geworden. Daarnaast heb je dus nog Stedin Net en dat is het voormalige Eneco Netbeheer, de netbeheerder dus. Stedin Meetbedrijf levert alleen de meter.
Hmm dit doet me er aan denken dat ik bij mijn huidige electraboer dit ook nog moet regelen. Op een of andere manier draaien daar de standen ook steeds om.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem zit 'm in de meterstanden. Die staan bij hen omgekeerd geregistreerd (dus tarief I is bij hun tarief II en vice versa). Dat probleem hebben ze zelf veroorzaakt, want de standen zijn dus steeds juist doorgegeven, maar zij hebben ze zelf blijkbaar vanaf het begin omgedraaid.
Bij ons was het het verschil tussen een verbruik van meer dan 10k kWh en een verbruik van 1k3 kWh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm dit doet me er aan denken dat ik bij mijn huidige electraboer dit ook nog moet regelen. Op een of andere manier draaien daar de standen ook steeds om.
Gelukkig zijn we echter op 0 begonnen, dus dat maakt al dat er wat minder mis kan gaan.
Dat tikt aardig aan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef Isegrim het volgende:
Bij ons was het het verschil tussen een verbruik van meer dan 10k kWh en een verbruik van 1k3 kWh.
Sommige stoffen reageren met zuurstof en temperatuur tot ontbranding (ook roest, trouwens). Parafine doet dit niet, als je een gloeiendheet kooltje hebt, en je gooit er lampenolie op, dan krijg je alleen hele smerige rook. Terwijl alle factoren voor "brand" aanwezig zijn. Een klein vlammetje echter, zorgt voor ontsteking van het geheel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat geldt voor vrijwel alle stoffen, je zult ze eerst moeten verdampen voordat zemet de zuurstof in de lucht kunnen reageren. En anders heet het denk ik geen "branden" maar "roesten"
Gadverdamme die foto's. Gelukkig heb ik al gegeten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:41 schreef Alicey het volgende:
ha, die heb ik ook op mijn ipod touch!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Metatron het volgende:
Collega's hebben de vuvuzela iphone app ontdekt.
Ik wil naar huis.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ha, die heb ik ook op mijn ipod touch!
Hoezo? Zo'n app hebben we toch niet nodig?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vind het een legitieme reden om je ziek te melden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Metatron het volgende:
Collega's hebben de vuvuzela iphone app ontdekt.
Ik wil naar huis.
Ik zou eerder collectief het arbeidsproces staken en de arbeidsinspectie inlichten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het een legitieme reden om je ziek te melden.
Ik dacht even dat TJ een bericht gepost had. Moest twee keer kijken voordat ik zag dat jij het was....quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |