Ik weet niet of het balkon 600+ kilo kan hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Naar huis? Paardje komt op het balkon te staan?
gelukkig maakt dat niet uit. De druk onder jouw stoelpoten is hoger dan de druk onder een paardenhoef.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, maar dat is niet 150 kilo per halve voet.
Ja, maar ook in het algemeen als ik ergens enthousiast over ben.quote:
Pfrtquote:LHO vindt Lost niet leuk.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
Lost is trouwens ook wel echt een meisjesserie zeg...
We hebben alleen nog de eerste helft van de pilot gekeken.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef Breuls het volgende:
Pfrt
Hoever zijn jullie? We zijn nu een week verder, dus het is aannemelijk dat jullie al bijna door de vijf seizoenen heen zijn.
Noujaquote:Op maandag 21 juni 2010 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben alleen nog de eerste helft van de pilot gekeken.
Tot nu toe niet laaiend enthousiast nee. De geloofwaardigheid van het A-Team, maar zonder de humor. Vliegtuigvleugels die ontploffen als ze op de grond vallen. Tja, dan moet je je vliegtuig maar niet op LPG laten vliegen hequote:
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef Breuls het volgende:
Serieus? Een drama over mensen die stranden op een eiland en zware drama's ondergaan, en jij analyseert de waarschijnlijkheid van de explosie van een vliegtuigvleugel?
Ik ben bijna aan het einde van seizoen 1 van The A-Team!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:51 schreef Isegrim het volgende:
Misschien moet ik het laatste seizoen maar gewoon alleen kijken.
Nouja in de eerste aflevering zat nog niet echt veel beweging. Die piloot die om kwam, en die dude die een boomwortel om zn voet had. De ontploffende vliegtuigvleugel maakte dus qua actie wel een onderdeel uit van de aflevering.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef Breuls het volgende:
Serieus? Een drama over mensen die stranden op een eiland en zware problemen ondergaan, en jij analyseert de waarschijnlijkheid van de explosie van een vliegtuigvleugel?
Terecht. Je gaat wrs ook met de Picanto?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef Breuls het volgende:
Ik heb gewoon net een paar dagen Lloret de Mar geboekt. Ik voel me nu heel kansloos.
Ben je wel gelijk goed aan je auto gewend, en op de Franse snelwegen haal je misschien de 125 nog eensquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Breuls het volgende:
Nee, vliegen. Ik ga niet naar Spanje rijden.
Met een KIA word je dan weer niet bij elke politiecontrole standaard aan de kant gezetquote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef SingleCoil het volgende:
als er een flinke wind uit het noorden staat
Die haal ik hier ook wel hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ben je wel gelijk goed aan je auto gewend, en op de Franse snelwegen haal je misschien de 125 nog eens
Gelukkig.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef Breuls het volgende:
Goed he
Maar, ter verdediging; ik ga even langs bij iemand die daar deze maanden werkt. Dus niet dat ik in m'n eentje op zuipvakantie ga ofzo.
met een ouwe BMW ook alleen maar als ze je klem rijdenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Met een KIA word je dan weer niet bij elke politiecontrole standaard aan de kant gezet
Ik heb laatst een heleboel achtervolgingen op Youtube zitten kijken, maar ik heb A niet voorbij zien komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
met een ouwe BMW ook alleen maar als ze je klem rijden
Sterkte...quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef SingleCoil het volgende:
[ConfessionMode]SC is vanaaf stappen in 020[/ConfessionMode]
Je doet alsof dat erg is..quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef SingleCoil het volgende:
[ConfessionMode]SC is vanaaf stappen in 020[/ConfessionMode]
020 he... dat dorpje dat geeneens een eigen vliegveld heeft, waar ze er 15 jaar over doen om een metrotunnel van een paar honderd meter aan te leggen, en een dierentuin letterlijk en figuurlijk uit 1800.quote:
Dat het heel erg is dat je niet gewoon gaat stappen in de wereldstad waar je zelf (in het geval van SC bijna) woont, maar dat je daarvoor naar een klein gehucht nabij Abcoude moet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Breuls het volgende:
Welk typisch LHO-argument gaat er schuil achter de eerste bewering?
Ah. Schiphol ligt in Haarlem/Schiphol, niet in Amsterdam. Zo ver ik weet heeft die regio verder geen vliegveldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |