Wat heeft ze gedaanquote:
Ik zag net ergens bewegend beeld, en het ziet er alleen maar nog vreemder uit. Maargoed, het duurt nog 6 maanden (!) voordat de zwelling weg is en d'r bovenlip helemaal is genezen van de ingreep.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Je ziet het niet vaak de andere kant op...
Lisa Rinna heeft de troep maar eens uit d'r lipjes laten halen. Het resultaat:
Hm... Plaatje doet het niet, dan maar linkje
Wacht maar tot over 20 jaarquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:19 schreef Playyy het volgende:
Heidi Montag is eigenlijk nog best mooi geworden, als je kijkt naar hoeveel mensen er zwaar verneukt raken door plastische chirurgie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
eigenlijk toch wel raar, haar ben ik dan weer wel gewend met dikke lippenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Mylene het volgende:
Hier een recente foto van Lisa Rinna, afgelopen dinsdag.
[ afbeelding ]
meer foto's
die tieten vind ik veel te groot. en ik vond heidi veel leuker uitzien voor haar major-surgery.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:19 schreef Playyy het volgende:
Heidi Montag is eigenlijk nog best mooi geworden, als je kijkt naar hoeveel mensen er zwaar verneukt raken door plastische chirurgie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook net alsof haar gezicht nog moet wennen aan minder volume.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
eigenlijk toch wel raar, haar ben ik dan weer wel gewend met dikke lippen
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:39 schreef ivetje het volgende:
In de veronica gids van deze week staat een pic van octomom. Ik snap alleen de tekst er niet echt bij. Iemand die dit ook gelezen heeft? Moet het nou een before en after pic voorstellen? Want ik kan me niet voorstellen dat ze zo is veranderd, zoals de pic die erbij staat.
quote:Some blogs are pointing to evidence of what appears to be her obsession with Angelina Jolie, including the impression that she’s had plastic surgery to slim her nose and fill out her lips. Oh yeah, and the baby collecting.
Ik zie nu mijn eigen tipo pasquote:
Ik ken haar verder niet, maar zag toevallig gister een aflevering van Cribs met haar er in en daar viel me al op dat ze zo'n vreemd gezicht had.quote:
geen idee wie t is en hoe oud is ze dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
Dat mens is jonger dan ik en heeft meer rimpels dan mijn moeder. Buiten het botoxvoorhoofd uiteraard.
ik zou haar minstens 50 geven, maar eigenlijk nog wel meer dan dat. mijn ma is 50 en die ziet er toch een stuk jonger uit qua rimpels. en die heeft geen botox.quote:
links, zonder make-up, ziet ze er normaler uit dan rechts, met make-up.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef _aurum_ het volgende:
ik vraag me af of het geen slechte fotosoep is
Dit is van december vorig jaar:
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Poem het volgende:
Weet niet of ze al eens voorbij gekomen is?
[ afbeelding ]
Welke celebrity is dit dan? Dit plaatjes is a) zo oud als de weg naar rome en b) geen celebrity.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Poem het volgende:
Weet niet of ze al eens voorbij gekomen is?
[ afbeelding ]
ondanks fotoshop wel mooi. blauwe ogenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Die überblauwe ogen van de De Molletjes.
Meh, die Linda is behoorlijk eng geworden ja... vroeger was ik helemaal gek op d'r (toen ik 12 wasquote:Op donderdag 18 november 2010 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mag ik hier een linkje zetten ipv een foto?
Ik vind Linda er maar eng uit zien op deze foto's.
http://www.nu.nl/achterkl(...)w/1882847/popup.html
T is sowieso fotoshop maar dat gezicht..![]()
Dat fotoshoppen doet ze toch heel vaak expres voor de cover?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef musicfreakyme het volgende:
Linda de Mol doet me op die eerste foto denken aan die van White chicks
Beetje een enge fotoquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
Heather Locklear kijkt permanent verbaasd:
[ afbeelding ]
Het meest trieste is dat ze van alles laat optrekken en opvullen en nog steeds groeven zo diep als vaargeulen heeft bij d'r ogen, dat zijn echt geen lachrimpels meerquote:
Wanneer is Linda overleden?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ken White chicks niet, maar Linda lijkt sowieso op allerlei Amerikaanse tv-sterren, ze zou zo mee kunnen spelen in Desperate Housewives, bijvoorbeeld. Ze heeft nu een inwisselbaar gezicht, door die gekke mond en het vlakke gezicht. Toch kun je de schade waarschijnlijk pas echt beoordelen als je haar in het echt ziet. Op de televisie ziet ze er wel redelijk normaal uit, dacht ik?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef musicfreakyme het volgende:
Linda de Mol doet me op die eerste foto denken aan die van White chicks
quote:Op zondag 21 november 2010 02:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ken White chicks niet, maar Linda lijkt sowieso op allerlei Amerikaanse tv-sterren, ze zou zo mee kunnen spelen in Desperate Housewives, bijvoorbeeld. Ze heeft nu een inwisselbaar gezicht, door die gekke mond en het vlakke gezicht. Toch kun je de schade waarschijnlijk pas echt beoordelen als je haar in het echt ziet. Op de televisie ziet ze er wel redelijk normaal uit, dacht ik?
Op tv beweegt ze nog enigszins, ik denk dat dat scheelt, op die foto zie je echt een goeie close up. Die foto van de White Chicksquote:Op zondag 21 november 2010 02:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ken White chicks niet, maar Linda lijkt sowieso op allerlei Amerikaanse tv-sterren, ze zou zo mee kunnen spelen in Desperate Housewives, bijvoorbeeld. Ze heeft nu een inwisselbaar gezicht, door die gekke mond en het vlakke gezicht. Toch kun je de schade waarschijnlijk pas echt beoordelen als je haar in het echt ziet. Op de televisie ziet ze er wel redelijk normaal uit, dacht ik?
Sinds Spin City was ik daar verliefd op. Dat is nu ook wel voorbijquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
Heather Locklear kijkt permanent verbaasd:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vooral de manier van make-uppen is.quote:Op zondag 21 november 2010 10:43 schreef A-noniem het volgende:
ik heb linda de mol zo eens gegoogeld, maar ik kan het toch allemaal niet zo extreem vinden als in dit topic wordt beweerd.
[ afbeelding ]
ik denk dat jullie haar gewoon veel te veel onder de loop leggen.
Goh, verrek nu je dat zegt van die brede neusbrugquote:Op zondag 21 november 2010 12:29 schreef conleche het volgende:
Al die mensen die denkrimpels tussen de wenkbrauwen laten botoxen krijgen zo'n brede neusbrug. Erg lelijk en alienesque. En ik weet niet of lippen ook mooi opgespoten kunnen zijn, maar damn wat is dit ook weer onaantrekkelijk. Het lijkt net of ze aan het number twoën is. Vooral op die foto rechts.
Heeft John de Mol een hersenbloeding gehad ofzo?quote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto valt inderdaad wel mee ja, maar deze is heel erg:
[ afbeelding ]
Man man man, doe ze een stilsuit aan, flikker ze in de woestijn en ze kunnen zo voor een stel Fremen uit Dune doorgaan met die geshopte superblauwe ogenquote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, misschien om voor ophef te zorgen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
@SacreCoeur: Maar waarom zou ze zich dan expres zo lelijk laten fotoshoppen voor op een cover?
Ik zie het nut ervan niet..
Ik blijf dit zooooooo zonde en dom vinden.quote:Op maandag 22 november 2010 01:16 schreef Hooidraad het volgende:
Zoals hier, waar de Botox nog vers in het gelaat ligt.
[ afbeelding ]
Ze zag er vroeger nog mooi uit.quote:Op maandag 22 november 2010 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Help, haal die foto van Vanessa weg, ik word er bang van
Maar dan was het bekend dat het een statement was toch?quote:Op maandag 22 november 2010 10:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geen idee, misschien om voor ophef te zorgen?
Toen ze als een dikkert op de cover stond was het wel leuk.
Wat ontzettend lelijkquote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Con??quote:Op maandag 22 november 2010 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Help, haal die foto van Vanessa weg, ik word er bang van
Ja zo zag ze eruit zondag bij Life4youquote:
Damn!quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja zo zag ze eruit zondag bij Life4you
Iets te ver gelift, ze kan haar mond niet meer dicht doenquote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef A-noniem het volgende:
ik vind die opgelifte wenkbrauwen altijd zo vreselijk. alsof ze permanent geschrokken zijn.
[ afbeelding ]
dit is echt een typisch voorbeeld van wat ik bedoel!
Ja gewoon totale verbazing. En ze heeft echt niet ineens een mooie kop gekregen. Beter doet ze iets aan haar vette huid en een leuk make-upje op ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef A-noniem het volgende:
ik vind die opgelifte wenkbrauwen altijd zo vreselijk. alsof ze permanent geschrokken zijn.
[ afbeelding ]
dit is echt een typisch voorbeeld van wat ik bedoel!
ja precies. en ik vond haar eerst beter uitzien. toen zag ze er tenminste nog menselijk uit, nu net een pop. die kijken ook altijd zo engquote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja gewoon totale verbazing. En ze heeft echt niet ineens een mooie kop gekregen. Beter doet ze iets aan haar vette huid en een leuk make-upje op ofzo
OMG! Ik had niet gezien dat het Conny was! Ik had het pas door na het lezen van de comments in dit topic..quote:
Ze heeft geen nepwimpers, lippenrandje meer en een nieuwe visagiste en doet een anti-aging. En toen veranderde ze heel vlug van onderwerp.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:19 schreef Fratz het volgende:
[..]
OMG! Ik had niet gezien dat het Conny was! Ik had het pas door na het lezen van de comments in dit topic..
Ze begint steeds meer op die catwoman te lijken.quote:
Niet alleen d'r neus vrees ik, ben bang dat het hele bouwwerk op instorten staat..quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef snakelady het volgende:
Joan Rivers haar neus valt er eerdaags ook af ben ik bang.
[ afbeelding ]
Ik vind dat niet echt verspookt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Jennifer Grey heeft Dancing with the Stars in de VS gewonnen, ik herkende haar niet van de foto die er op nu.nl bij staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, eerder beterquote:Op woensdag 24 november 2010 13:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt verspookt eerlijk gezegd
ik niet...ze had echt een apart gezicht, eentje die je zo zou herkennen. Nu is er niks meer van overquote:Op woensdag 24 november 2010 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind haar op beide foto's wel knap
Ja zoiets heb ik ook wel eens gelezen. Eerst was ze 'baby' en duidelijk herkenbaar, daarna herkende niemand haar meer en had ze niets meer wat opviel..quote:Op woensdag 24 november 2010 15:45 schreef Copycat het volgende:
Daardoor is haar carrière toch ook down the drain gegaan?
Precies dat bedoelde ik ook met mijn reactiequote:Op woensdag 24 november 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook wel eens gelezen. Eerst was ze 'baby' en duidelijk herkenbaar, daarna herkende niemand haar meer en had ze niets meer wat opviel..
Ook hier weer een enge van Linda, haar ogen lachen weer eens niet mee:quote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ze er puur natuur beter uitzietquote:Op woensdag 24 november 2010 15:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik niet...ze had echt een apart gezicht, eentje die je zo zou herkennen. Nu is er niks meer van over
't Lijkt net of die vent een buikspreekpop op schoot heeftquote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef SEMTEX het volgende:
Monster Helwegen en man
[ afbeelding ]
Die zijn om haar oren geknoopt om de boel hoog en strak te houdenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef _aurum_ het volgende:
haar wenkbrauwen zijn ook zo bizar ver doorgetrokken
Ik vind 'r best meevallen. Dit is een recente foto:quote:Op woensdag 24 november 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Ja zoiets heb ik ook wel eens gelezen. Eerst was ze 'baby' en duidelijk herkenbaar, daarna herkende niemand haar meer en had ze niets meer wat opviel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |