Ik denk dat het vooral de manier van make-uppen is.quote:Op zondag 21 november 2010 10:43 schreef A-noniem het volgende:
ik heb linda de mol zo eens gegoogeld, maar ik kan het toch allemaal niet zo extreem vinden als in dit topic wordt beweerd.
[ afbeelding ]
ik denk dat jullie haar gewoon veel te veel onder de loop leggen.
Goh, verrek nu je dat zegt van die brede neusbrugquote:Op zondag 21 november 2010 12:29 schreef conleche het volgende:
Al die mensen die denkrimpels tussen de wenkbrauwen laten botoxen krijgen zo'n brede neusbrug. Erg lelijk en alienesque. En ik weet niet of lippen ook mooi opgespoten kunnen zijn, maar damn wat is dit ook weer onaantrekkelijk. Het lijkt net of ze aan het number twoën is. Vooral op die foto rechts.
Heeft John de Mol een hersenbloeding gehad ofzo?quote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto valt inderdaad wel mee ja, maar deze is heel erg:
[ afbeelding ]
Man man man, doe ze een stilsuit aan, flikker ze in de woestijn en ze kunnen zo voor een stel Fremen uit Dune doorgaan met die geshopte superblauwe ogenquote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, misschien om voor ophef te zorgen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
@SacreCoeur: Maar waarom zou ze zich dan expres zo lelijk laten fotoshoppen voor op een cover?
Ik zie het nut ervan niet..
Ik blijf dit zooooooo zonde en dom vinden.quote:Op maandag 22 november 2010 01:16 schreef Hooidraad het volgende:
Zoals hier, waar de Botox nog vers in het gelaat ligt.
[ afbeelding ]
Ze zag er vroeger nog mooi uit.quote:Op maandag 22 november 2010 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Help, haal die foto van Vanessa weg, ik word er bang van
Maar dan was het bekend dat het een statement was toch?quote:Op maandag 22 november 2010 10:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geen idee, misschien om voor ophef te zorgen?
Toen ze als een dikkert op de cover stond was het wel leuk.
Wat ontzettend lelijkquote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Con??quote:Op maandag 22 november 2010 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Help, haal die foto van Vanessa weg, ik word er bang van
Ja zo zag ze eruit zondag bij Life4youquote:
Damn!quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja zo zag ze eruit zondag bij Life4you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |