die tieten vind ik veel te groot. en ik vond heidi veel leuker uitzien voor haar major-surgery.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:19 schreef Playyy het volgende:
Heidi Montag is eigenlijk nog best mooi geworden, als je kijkt naar hoeveel mensen er zwaar verneukt raken door plastische chirurgie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Het is ook net alsof haar gezicht nog moet wennen aan minder volume.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
eigenlijk toch wel raar, haar ben ik dan weer wel gewend met dikke lippen
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:39 schreef ivetje het volgende:
In de veronica gids van deze week staat een pic van octomom. Ik snap alleen de tekst er niet echt bij. Iemand die dit ook gelezen heeft? Moet het nou een before en after pic voorstellen? Want ik kan me niet voorstellen dat ze zo is veranderd, zoals de pic die erbij staat.
quote:Some blogs are pointing to evidence of what appears to be her obsession with Angelina Jolie, including the impression that she’s had plastic surgery to slim her nose and fill out her lips. Oh yeah, and the baby collecting.
Ik zie nu mijn eigen tipo pasquote:
Ik ken haar verder niet, maar zag toevallig gister een aflevering van Cribs met haar er in en daar viel me al op dat ze zo'n vreemd gezicht had.quote:
geen idee wie t is en hoe oud is ze dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
Dat mens is jonger dan ik en heeft meer rimpels dan mijn moeder. Buiten het botoxvoorhoofd uiteraard.
ik zou haar minstens 50 geven, maar eigenlijk nog wel meer dan dat. mijn ma is 50 en die ziet er toch een stuk jonger uit qua rimpels. en die heeft geen botox.quote:
links, zonder make-up, ziet ze er normaler uit dan rechts, met make-up.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef _aurum_ het volgende:
ik vraag me af of het geen slechte fotosoep is
Dit is van december vorig jaar:
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Poem het volgende:
Weet niet of ze al eens voorbij gekomen is?
[ afbeelding ]
Welke celebrity is dit dan? Dit plaatjes is a) zo oud als de weg naar rome en b) geen celebrity.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Poem het volgende:
Weet niet of ze al eens voorbij gekomen is?
[ afbeelding ]
ondanks fotoshop wel mooi. blauwe ogenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Die überblauwe ogen van de De Molletjes.
Meh, die Linda is behoorlijk eng geworden ja... vroeger was ik helemaal gek op d'r (toen ik 12 wasquote:Op donderdag 18 november 2010 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mag ik hier een linkje zetten ipv een foto?
Ik vind Linda er maar eng uit zien op deze foto's.
http://www.nu.nl/achterkl(...)w/1882847/popup.html
T is sowieso fotoshop maar dat gezicht..![]()
Dat fotoshoppen doet ze toch heel vaak expres voor de cover?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef musicfreakyme het volgende:
Linda de Mol doet me op die eerste foto denken aan die van White chicks
Beetje een enge fotoquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
Heather Locklear kijkt permanent verbaasd:
[ afbeelding ]
Het meest trieste is dat ze van alles laat optrekken en opvullen en nog steeds groeven zo diep als vaargeulen heeft bij d'r ogen, dat zijn echt geen lachrimpels meerquote:
Wanneer is Linda overleden?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ken White chicks niet, maar Linda lijkt sowieso op allerlei Amerikaanse tv-sterren, ze zou zo mee kunnen spelen in Desperate Housewives, bijvoorbeeld. Ze heeft nu een inwisselbaar gezicht, door die gekke mond en het vlakke gezicht. Toch kun je de schade waarschijnlijk pas echt beoordelen als je haar in het echt ziet. Op de televisie ziet ze er wel redelijk normaal uit, dacht ik?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef musicfreakyme het volgende:
Linda de Mol doet me op die eerste foto denken aan die van White chicks
quote:Op zondag 21 november 2010 02:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ken White chicks niet, maar Linda lijkt sowieso op allerlei Amerikaanse tv-sterren, ze zou zo mee kunnen spelen in Desperate Housewives, bijvoorbeeld. Ze heeft nu een inwisselbaar gezicht, door die gekke mond en het vlakke gezicht. Toch kun je de schade waarschijnlijk pas echt beoordelen als je haar in het echt ziet. Op de televisie ziet ze er wel redelijk normaal uit, dacht ik?
Op tv beweegt ze nog enigszins, ik denk dat dat scheelt, op die foto zie je echt een goeie close up. Die foto van de White Chicksquote:Op zondag 21 november 2010 02:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ken White chicks niet, maar Linda lijkt sowieso op allerlei Amerikaanse tv-sterren, ze zou zo mee kunnen spelen in Desperate Housewives, bijvoorbeeld. Ze heeft nu een inwisselbaar gezicht, door die gekke mond en het vlakke gezicht. Toch kun je de schade waarschijnlijk pas echt beoordelen als je haar in het echt ziet. Op de televisie ziet ze er wel redelijk normaal uit, dacht ik?
Sinds Spin City was ik daar verliefd op. Dat is nu ook wel voorbijquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
Heather Locklear kijkt permanent verbaasd:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vooral de manier van make-uppen is.quote:Op zondag 21 november 2010 10:43 schreef A-noniem het volgende:
ik heb linda de mol zo eens gegoogeld, maar ik kan het toch allemaal niet zo extreem vinden als in dit topic wordt beweerd.
[ afbeelding ]
ik denk dat jullie haar gewoon veel te veel onder de loop leggen.
Goh, verrek nu je dat zegt van die brede neusbrugquote:Op zondag 21 november 2010 12:29 schreef conleche het volgende:
Al die mensen die denkrimpels tussen de wenkbrauwen laten botoxen krijgen zo'n brede neusbrug. Erg lelijk en alienesque. En ik weet niet of lippen ook mooi opgespoten kunnen zijn, maar damn wat is dit ook weer onaantrekkelijk. Het lijkt net of ze aan het number twoën is. Vooral op die foto rechts.
Heeft John de Mol een hersenbloeding gehad ofzo?quote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto valt inderdaad wel mee ja, maar deze is heel erg:
[ afbeelding ]
Man man man, doe ze een stilsuit aan, flikker ze in de woestijn en ze kunnen zo voor een stel Fremen uit Dune doorgaan met die geshopte superblauwe ogenquote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto valt inderdaad wel mee ja, maar deze is heel erg:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |