Iets te ver gelift, ze kan haar mond niet meer dicht doenquote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef A-noniem het volgende:
ik vind die opgelifte wenkbrauwen altijd zo vreselijk. alsof ze permanent geschrokken zijn.
[ afbeelding ]
dit is echt een typisch voorbeeld van wat ik bedoel!
Ja gewoon totale verbazing. En ze heeft echt niet ineens een mooie kop gekregen. Beter doet ze iets aan haar vette huid en een leuk make-upje op ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef A-noniem het volgende:
ik vind die opgelifte wenkbrauwen altijd zo vreselijk. alsof ze permanent geschrokken zijn.
[ afbeelding ]
dit is echt een typisch voorbeeld van wat ik bedoel!
ja precies. en ik vond haar eerst beter uitzien. toen zag ze er tenminste nog menselijk uit, nu net een pop. die kijken ook altijd zo engquote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja gewoon totale verbazing. En ze heeft echt niet ineens een mooie kop gekregen. Beter doet ze iets aan haar vette huid en een leuk make-upje op ofzo
OMG! Ik had niet gezien dat het Conny was! Ik had het pas door na het lezen van de comments in dit topic..quote:
Ze heeft geen nepwimpers, lippenrandje meer en een nieuwe visagiste en doet een anti-aging. En toen veranderde ze heel vlug van onderwerp.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:19 schreef Fratz het volgende:
[..]
OMG! Ik had niet gezien dat het Conny was! Ik had het pas door na het lezen van de comments in dit topic..
Ze begint steeds meer op die catwoman te lijken.quote:
Niet alleen d'r neus vrees ik, ben bang dat het hele bouwwerk op instorten staat..quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef snakelady het volgende:
Joan Rivers haar neus valt er eerdaags ook af ben ik bang.
[ afbeelding ]
Ik vind dat niet echt verspookt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Jennifer Grey heeft Dancing with the Stars in de VS gewonnen, ik herkende haar niet van de foto die er op nu.nl bij staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, eerder beterquote:Op woensdag 24 november 2010 13:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt verspookt eerlijk gezegd
ik niet...ze had echt een apart gezicht, eentje die je zo zou herkennen. Nu is er niks meer van overquote:Op woensdag 24 november 2010 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind haar op beide foto's wel knap
Ja zoiets heb ik ook wel eens gelezen. Eerst was ze 'baby' en duidelijk herkenbaar, daarna herkende niemand haar meer en had ze niets meer wat opviel..quote:Op woensdag 24 november 2010 15:45 schreef Copycat het volgende:
Daardoor is haar carrière toch ook down the drain gegaan?
Precies dat bedoelde ik ook met mijn reactiequote:Op woensdag 24 november 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook wel eens gelezen. Eerst was ze 'baby' en duidelijk herkenbaar, daarna herkende niemand haar meer en had ze niets meer wat opviel..
Ook hier weer een enge van Linda, haar ogen lachen weer eens niet mee:quote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto valt inderdaad wel mee ja, maar deze is heel erg:
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ze er puur natuur beter uitzietquote:Op woensdag 24 november 2010 15:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik niet...ze had echt een apart gezicht, eentje die je zo zou herkennen. Nu is er niks meer van over
't Lijkt net of die vent een buikspreekpop op schoot heeftquote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef SEMTEX het volgende:
Monster Helwegen en man
[ afbeelding ]
Die zijn om haar oren geknoopt om de boel hoog en strak te houdenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef _aurum_ het volgende:
haar wenkbrauwen zijn ook zo bizar ver doorgetrokken
Ik vind 'r best meevallen. Dit is een recente foto:quote:Op woensdag 24 november 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Ja zoiets heb ik ook wel eens gelezen. Eerst was ze 'baby' en duidelijk herkenbaar, daarna herkende niemand haar meer en had ze niets meer wat opviel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |