zijn moeder is veel engerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef kvd het volgende:
aiiiiiiiiii....sylvester stallone
[ afbeelding ]
ik vrees van nietquote:
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
The Duchess of Alba schijnt 84 jaar oud te zijn.
( Cayetana Fitz-James Stuart )
wel een waardeloze implantaat zeg. ziet eruit als een zak aardappelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Mutya Buena heeft een kontimplantaat laten zetten
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Wat is zij onaantrekkelijk geworden zeg.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Waar een raar lijf!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ze begint op Lil' Kim te lijken....en dat is uiteraard geen complimentquote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is zij onaantrekkelijk geworden zeg.
dat was ze imho altijd alquote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is zij onaantrekkelijk geworden zeg.
Joan Rivers is gewoon baas.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:08 schreef PhalanX het volgende:
Kathy Griffin is ook behoorlijk ver afgegleden
maar het echte spook is Joan Rivers... brrrrrrrrrrrrrrrr.... haar roast ging dan ook vooral om haar... "gezicht"
Wat staat die fot van Courtney hier te doen, lang geleden dat ze er nog eens zo goed uitzagquote:Op maandag 5 juli 2010 16:33 schreef Charmian het volgende:
What's with Courtney? Ze ziet er zelfs fris uit.
Die heeft wel een hele jonge blom aan de haak geslagen; dus dat zou wel kunnen. Maar volgens mij is-ie van zichzelf gewoon eng.quote:Op zondag 5 september 2010 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft die Syb van de kast ook aan zich laten sleutelen?
Yep gezien. Ik zou ontkennen tot ik er bij neer viel dat dat m'n moeder zou zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef MOETIG het volgende:
soo heeft iemand gisteren de finale van hollands got talent gekeken. Het is dan wel geen celeb, maar die ma van de operazangeres was echt niet te doen zo verspookt!
Die moeder heeft haar stemmen gekost,ik zweer het...wat een verspookt mens he!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yep gezien. Ik zou ontkennen tot ik er bij neer viel dat dat m'n moeder zou zijn.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef MOETIG het volgende:
soo heeft iemand gisteren de finale van hollands got talent gekeken. Het is dan wel geen celeb, maar die ma van de operazangeres was echt niet te doen zo verspookt!
is dat niet een transseksueel? ziet er niet bepaald uit als een vrouw.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking
Het is haar vaderquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:43 schreef A-noniem het volgende:
[..]
is dat niet een transseksueel? ziet er niet bepaald uit als een vrouw.
nee nee volgens mij lieten ze ook beelden zien van die moeder van vroeger (ook zangeres ofzo) en daar zag ze er nog wel normaal uit. Een typisch geval van ik wil jong en mooi blijven?quote:
klopt en inderdaad omdat ze ook zangeres was alleen haar carriere kwam niet echt van de grondquote:Op zondag 12 september 2010 11:28 schreef MOETIG het volgende:
[..]
nee nee volgens mij lieten ze ook beelden zien van die moeder van vroeger (ook zangeres ofzo) en daar zag ze er nog wel normaal uit.
Tis alleen een beetje verkeerd uitgepaktquote:Een typisch geval van ik wil jong en mooi blijven?
Gottegot nou.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking
Wat je zegt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:23 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die moeder heeft haar stemmen gekost,ik zweer het...wat een verspookt mens he!
Dat hoop ik, voor haarquote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dat mens niet gewoon een brandwondenslachtoffer?.
Hoe ziet die eruit.quote:Op zondag 12 september 2010 12:50 schreef nienja het volgende:
[..]
Wat je zegt.
Keek ineens met heel andere ogen naar dochter.
Valt toch wel mee? Ik hoop alleen niet voor haar dat als ook haar zangcarriere niet van de grond komt ze er net zo extreem als haar moeder gaat uitzien.quote:Op maandag 13 september 2010 19:08 schreef kvd het volgende:
[..]
zo
[ afbeelding ]
ziet er ook wel wat geknutseld uit, moeder en dochter hebben wel wat van elkaar weg
Ziet er niet zo geweldig uit....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
waarom zou je in godsnaam zo'n reet willen hebben?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ordinairquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ziet er niet zo geweldig uit....
voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Maar ook enorm Hyves of Partyflock. Volgens mij heeft ze weinig aan the Sugarbabes overgehouden behalve een big butt.quote:
De groep is ook zonder 'r'quote:Op zondag 19 september 2010 11:13 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moest net opzoeken wie het was. Want ik dacht dat het gewoon iemand van Sugababes.nl was en niet van de Sugarbabes
En ze heeft het kind in haar kont gedragen of wat?quote:
Wat is datquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:38 schreef SEMTEX het volgende:
Pete Burns
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een opgeblazen Cher-wannabeequote:
Het heeft ook meegedaan aan Celebs BB UK. Ik heb het 2 weken nog gezien toen het op bezoek kwam tijdens Ultimate BB UK. Ik schrok me rot.quote:
http://www.dailymail.co.u(...)osmetic-surgery.htmlquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:33 schreef Jurk het volgende:
Er was toch ook iets mis gegaan met hem? Ik heb er ooit een docu over gezien. Volgens mij was zijn lip te ver opgeblazen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het resultaat na de herstel-operatie
en volgens mij kunnen we zijn verhaal wel in de OP gaan zetten, elk deel wordt hij geplaatst en wordt er gevraagd naar zijn verhaal...
[ Bericht 1% gewijzigd door kvd op 21-09-2010 23:41:40 ]
Er bestaat wel een psychische aandoening waarbij mensen een normaal lichaamsdeel als ernstig mismaakt beschouwen en het tot groteske vormen laten behandelen door de plastisch chirurg. Daar doen heel veel foto's in dit topic me echt aan denken. Dus misschien idd ziekquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef lady-wrb het volgende:
wat bezielt je als je je zo laat toetakelen?
dan moet je toch ziek zijn?
ik ben heel benieuwd wat hij/zij/het nou ziet als hij/zij/het in de spiegel kijkt.
Vind jij ook al dat sommige foto's gewoon onder spoilertags moeten staan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn plekken waar geen pus uit hoort te komen.
Ik kan best veel hebben, maar deze is wel heel erg in your facequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind jij ook al dat sommige foto's gewoon onder spoilertags moeten staan?
Bodily Dismorphic Disorder heet dat!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er bestaat wel een psychische aandoening waarbij mensen een normaal lichaamsdeel als ernstig mismaakt beschouwen en het tot groteske vormen laten behandelen door de plastisch chirurg. Daar doen heel veel foto's in dit topic me echt aan denken. Dus misschien idd ziek
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:43 schreef Markeerstift het volgende:
Bodily Dismorphic Disorder heet dat!
Lil' Kim is erg yuck, maar door een sh*tload aan photoshop wordt ze wel een mooie vrouwquote:Op woensdag 22 september 2010 11:16 schreef SEMTEX het volgende:
Lil' Kim
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou juist schrijven dat ze er ondanks de Photoshop nog steeds niet mooi uit zietquote:Op woensdag 22 september 2010 12:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Lil' Kim is erg yuck, maar door een sh*tload aan photoshop wordt ze wel een mooie vrouw
Hoe nep kun je zijn zeg
Nou, vergeleken met niet-photoshop...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Ik wou juist schrijven dat ze er ondanks de Photoshop nog steeds niet mooi uit ziet
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
En dan toch nog klikken he!
Ik wist het! Ik wist het, ik moet het NIET doen
Yuk.
Ja, je zou denken dat die neus het resultaat is van een mislukte operatie, maar volgens mij is die altijd al zo geweest toch?quote:Op zondag 26 september 2010 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Jodie Marsh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vreemd eigenlijk want bij Jodie denk je gelijk," Oh oh, ze hebben die neus goed verprutst!" en dat is het enige wat nog niet gedaan is.quote:
Dat is net Kim Kardashian over een paar jaarquote:
Ze kan 'm dan wel weer verstoppen tussen haar borsten.quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat vreemd eigenlijk want bij Jodie denk je gelijk," Oh oh, ze hebben die neus goed verprutst!" en dat is het enige wat nog niet gedaan is.
niet toevallig zusje of nichtje van michelle march ?quote:Op zondag 26 september 2010 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Jodie Marsh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wonen in een volledig ander werelddeelquote:Op zondag 26 september 2010 23:30 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
niet toevallig zusje of nichtje van michelle march ?
Siliconen zijn niet aangeboren hé...quote:Op zondag 26 september 2010 23:30 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
niet toevallig zusje of nichtje van michelle march ?
sorry, even vergetenquote:Op maandag 27 september 2010 11:21 schreef rena het volgende:
[..]
Siliconen zijn niet aangeboren hé...
iiiieeeeuuuuwwwwwww die herken je echt niet meer!quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Geen foto, maar ik kijk nu op Ned 2 Verborgen Verleden met Monique van de Ven. Het duurde heel lang voordat ik die herkende. Dacht eigenlijk dat het met onbekende Nederlander was....
edit: Screenshot
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Geen foto, maar ik kijk nu op Ned 2 Verborgen Verleden met Monique van de Ven. Het duurde heel lang voordat ik die herkende. Dacht eigenlijk dat het met onbekende Nederlander was....
[ afbeelding ]
Nog 3 jaar en het is Joan Rivers.quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |