Het heeft ook meegedaan aan Celebs BB UK. Ik heb het 2 weken nog gezien toen het op bezoek kwam tijdens Ultimate BB UK. Ik schrok me rot.quote:
http://www.dailymail.co.u(...)osmetic-surgery.htmlquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:33 schreef Jurk het volgende:
Er was toch ook iets mis gegaan met hem? Ik heb er ooit een docu over gezien. Volgens mij was zijn lip te ver opgeblazen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het resultaat na de herstel-operatie
en volgens mij kunnen we zijn verhaal wel in de OP gaan zetten, elk deel wordt hij geplaatst en wordt er gevraagd naar zijn verhaal...
[ Bericht 1% gewijzigd door kvd op 21-09-2010 23:41:40 ]
Er bestaat wel een psychische aandoening waarbij mensen een normaal lichaamsdeel als ernstig mismaakt beschouwen en het tot groteske vormen laten behandelen door de plastisch chirurg. Daar doen heel veel foto's in dit topic me echt aan denken. Dus misschien idd ziekquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef lady-wrb het volgende:
wat bezielt je als je je zo laat toetakelen?
dan moet je toch ziek zijn?
ik ben heel benieuwd wat hij/zij/het nou ziet als hij/zij/het in de spiegel kijkt.
Vind jij ook al dat sommige foto's gewoon onder spoilertags moeten staan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn plekken waar geen pus uit hoort te komen.
Ik kan best veel hebben, maar deze is wel heel erg in your facequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind jij ook al dat sommige foto's gewoon onder spoilertags moeten staan?
Bodily Dismorphic Disorder heet dat!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er bestaat wel een psychische aandoening waarbij mensen een normaal lichaamsdeel als ernstig mismaakt beschouwen en het tot groteske vormen laten behandelen door de plastisch chirurg. Daar doen heel veel foto's in dit topic me echt aan denken. Dus misschien idd ziek
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:43 schreef Markeerstift het volgende:
Bodily Dismorphic Disorder heet dat!
Lil' Kim is erg yuck, maar door een sh*tload aan photoshop wordt ze wel een mooie vrouwquote:Op woensdag 22 september 2010 11:16 schreef SEMTEX het volgende:
Lil' Kim
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou juist schrijven dat ze er ondanks de Photoshop nog steeds niet mooi uit zietquote:Op woensdag 22 september 2010 12:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Lil' Kim is erg yuck, maar door een sh*tload aan photoshop wordt ze wel een mooie vrouw
Hoe nep kun je zijn zeg
Nou, vergeleken met niet-photoshop...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Ik wou juist schrijven dat ze er ondanks de Photoshop nog steeds niet mooi uit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |