quote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
En dan toch nog klikken he!
Ik wist het! Ik wist het, ik moet het NIET doen
Yuk.
Ja, je zou denken dat die neus het resultaat is van een mislukte operatie, maar volgens mij is die altijd al zo geweest toch?quote:Op zondag 26 september 2010 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Jodie Marsh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vreemd eigenlijk want bij Jodie denk je gelijk," Oh oh, ze hebben die neus goed verprutst!" en dat is het enige wat nog niet gedaan is.quote:
Dat is net Kim Kardashian over een paar jaarquote:
Ze kan 'm dan wel weer verstoppen tussen haar borsten.quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat vreemd eigenlijk want bij Jodie denk je gelijk," Oh oh, ze hebben die neus goed verprutst!" en dat is het enige wat nog niet gedaan is.
niet toevallig zusje of nichtje van michelle march ?quote:Op zondag 26 september 2010 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Jodie Marsh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wonen in een volledig ander werelddeelquote:Op zondag 26 september 2010 23:30 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
niet toevallig zusje of nichtje van michelle march ?
Siliconen zijn niet aangeboren hé...quote:Op zondag 26 september 2010 23:30 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
niet toevallig zusje of nichtje van michelle march ?
sorry, even vergetenquote:Op maandag 27 september 2010 11:21 schreef rena het volgende:
[..]
Siliconen zijn niet aangeboren hé...
iiiieeeeuuuuwwwwwww die herken je echt niet meer!quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Geen foto, maar ik kijk nu op Ned 2 Verborgen Verleden met Monique van de Ven. Het duurde heel lang voordat ik die herkende. Dacht eigenlijk dat het met onbekende Nederlander was....
edit: Screenshot
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Geen foto, maar ik kijk nu op Ned 2 Verborgen Verleden met Monique van de Ven. Het duurde heel lang voordat ik die herkende. Dacht eigenlijk dat het met onbekende Nederlander was....
[ afbeelding ]
Nog 3 jaar en het is Joan Rivers.quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |