Wat je zegt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:23 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die moeder heeft haar stemmen gekost,ik zweer het...wat een verspookt mens he!
Dat hoop ik, voor haarquote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dat mens niet gewoon een brandwondenslachtoffer?.
Hoe ziet die eruit.quote:Op zondag 12 september 2010 12:50 schreef nienja het volgende:
[..]
Wat je zegt.
Keek ineens met heel andere ogen naar dochter.
Valt toch wel mee? Ik hoop alleen niet voor haar dat als ook haar zangcarriere niet van de grond komt ze er net zo extreem als haar moeder gaat uitzien.quote:Op maandag 13 september 2010 19:08 schreef kvd het volgende:
[..]
zo
[ afbeelding ]
ziet er ook wel wat geknutseld uit, moeder en dochter hebben wel wat van elkaar weg
Ziet er niet zo geweldig uit....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Mutya Buena heeft een kontimplantaat laten zetten
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
waarom zou je in godsnaam zo'n reet willen hebben?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Mutya Buena heeft een kontimplantaat laten zetten
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ordinairquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ziet er niet zo geweldig uit....
voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Maar ook enorm Hyves of Partyflock. Volgens mij heeft ze weinig aan the Sugarbabes overgehouden behalve een big butt.quote:
De groep is ook zonder 'r'quote:Op zondag 19 september 2010 11:13 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moest net opzoeken wie het was. Want ik dacht dat het gewoon iemand van Sugababes.nl was en niet van de Sugarbabes
En ze heeft het kind in haar kont gedragen of wat?quote:
Wat is datquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:38 schreef SEMTEX het volgende:
Pete Burns
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |