zijn moeder is veel engerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef kvd het volgende:
aiiiiiiiiii....sylvester stallone
[ afbeelding ]
ik vrees van nietquote:
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
The Duchess of Alba schijnt 84 jaar oud te zijn.
( Cayetana Fitz-James Stuart )
wel een waardeloze implantaat zeg. ziet eruit als een zak aardappelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Mutya Buena heeft een kontimplantaat laten zetten
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Wat is zij onaantrekkelijk geworden zeg.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Waar een raar lijf!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ze begint op Lil' Kim te lijken....en dat is uiteraard geen complimentquote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is zij onaantrekkelijk geworden zeg.
dat was ze imho altijd alquote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is zij onaantrekkelijk geworden zeg.
Joan Rivers is gewoon baas.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:08 schreef PhalanX het volgende:
Kathy Griffin is ook behoorlijk ver afgegleden
maar het echte spook is Joan Rivers... brrrrrrrrrrrrrrrr.... haar roast ging dan ook vooral om haar... "gezicht"
Wat staat die fot van Courtney hier te doen, lang geleden dat ze er nog eens zo goed uitzagquote:Op maandag 5 juli 2010 16:33 schreef Charmian het volgende:
What's with Courtney? Ze ziet er zelfs fris uit.
Die heeft wel een hele jonge blom aan de haak geslagen; dus dat zou wel kunnen. Maar volgens mij is-ie van zichzelf gewoon eng.quote:Op zondag 5 september 2010 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft die Syb van de kast ook aan zich laten sleutelen?
Yep gezien. Ik zou ontkennen tot ik er bij neer viel dat dat m'n moeder zou zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef MOETIG het volgende:
soo heeft iemand gisteren de finale van hollands got talent gekeken. Het is dan wel geen celeb, maar die ma van de operazangeres was echt niet te doen zo verspookt!
Die moeder heeft haar stemmen gekost,ik zweer het...wat een verspookt mens he!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yep gezien. Ik zou ontkennen tot ik er bij neer viel dat dat m'n moeder zou zijn.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef MOETIG het volgende:
soo heeft iemand gisteren de finale van hollands got talent gekeken. Het is dan wel geen celeb, maar die ma van de operazangeres was echt niet te doen zo verspookt!
is dat niet een transseksueel? ziet er niet bepaald uit als een vrouw.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking
Het is haar vaderquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:43 schreef A-noniem het volgende:
[..]
is dat niet een transseksueel? ziet er niet bepaald uit als een vrouw.
nee nee volgens mij lieten ze ook beelden zien van die moeder van vroeger (ook zangeres ofzo) en daar zag ze er nog wel normaal uit. Een typisch geval van ik wil jong en mooi blijven?quote:
klopt en inderdaad omdat ze ook zangeres was alleen haar carriere kwam niet echt van de grondquote:Op zondag 12 september 2010 11:28 schreef MOETIG het volgende:
[..]
nee nee volgens mij lieten ze ook beelden zien van die moeder van vroeger (ook zangeres ofzo) en daar zag ze er nog wel normaal uit.
Tis alleen een beetje verkeerd uitgepaktquote:Een typisch geval van ik wil jong en mooi blijven?
Gottegot nou.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |