Lente? Dat is zomerweer hoor. Lenteweer is zonnig en fris. Niet broeierig en klam (ik trek dat niet bijzonder goed).quote:
Je kan je eigen was toch wel zelf doen?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus dames; zorg dat jurkjes en rokje gewassen zijn en vanaf woensdag gedragen kunnen worden
quote:
quote:
Ik verwacht in het weekend dan ook onweerquote:Op maandag 21 juni 2010 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lente? Dat is zomerweer hoor. Lenteweer is zonnig en fris. Niet broeierig en klam (ik trek dat niet bijzonder goed).
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan je eigen was toch wel zelf doen?
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus dames; zorg dat jurkjes en rokje gewassen zijn en vanaf woensdag gedragen kunnen worden
Die liggen al te springen in de kastquote:Op maandag 21 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lente? Dat is zomerweer hoor. Lenteweer is zonnig en fris. Niet broeierig en klam (ik trek dat niet bijzonder goed).
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces, liggen jouw jurkjes, rokjes, hotpants, e.d. ook al klaar?
Ja normaal gesproken wel, maar ik moest me daar een beetje gedragen natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, op kleur en soort zelfs![]()
Laat jij je badjas dan een beetje ventileren? Ik las dat je met flapjes in de weer was.
Het.... kan je dat nader omschrijven?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Straks met 25 graden laat ik het lekker wapperen hoor thuis![]()
Liever niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het.... kan je dat nader omschrijven?
Mijn badjasquote:Op maandag 21 juni 2010 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het.... kan je dat nader omschrijven?
quote:
quote:
Welk zaakje?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zaakje. Mannen klagen toch altijd over plakkerts "daar beneden" tijdens warm weer?
Bloedzuigers? Daar beneden? Auch.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zaakje. Mannen klagen toch altijd over plakkerts "daar beneden" tijdens warm weer?
quote:
[..]
Oh je wist nog niet dat Ll stiekem vrouw is?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmm, ik begin nu toch meer een verband te zien:
[..]
Hihiquote:Op maandag 21 juni 2010 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Die houden de lippen stijf op elkaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi![]()
Maar goed wat wil je dan horenNatuurlijk plakt huid aan elkaar met >25 graden, neem aan dat vrouwen daar ook gewoon last van hebben
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi![]()
Maar goed wat wil je dan horenNatuurlijk plakt huid aan elkaar met >25 graden, neem aan dat vrouwen daar ook gewoon last van hebben
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ging om kledingVrouwen klagen niet om kleding, mannen klagen dan over plakballen met wielrenbroekjes en tijdens het fietsen enzo
Ik draag sowieso nooit wielrenbroekjes, ook niet met 10 graden.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ging om kledingVrouwen klagen niet om kleding, mannen klagen dan over plakballen met wielrenbroekjes en tijdens het fietsen enzo
Nou, dat begreep ik er ook niet helemaal uit hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ja maar jongens het ging om kleding, niet plakkende delen uit zichzelfStrakke broekjes, het ventileren en badjassen, daar begon ik over
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Nee. Over kleding. Perverseling!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het weer over iedereens intieme delen?
Nou ja, stellen dat "vrouwen niet om kleding klagen" vind ik wel een beetje apartquote:
Ja klagen erover dat doe ik nou ook nooit. Als je met >25 graden jezelf vrijwillig in een wielrenbroekje hijst dan verlies je ook wel het recht op klagen over de hitte / plakkende delen.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, ik heb nog nooit geklaagd over plakballen. En ik klaag veel dus dat zegt wat.
Ik heb nog nooit geklaagd over mijn intieme delenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, ik heb nog nooit geklaagd over plakballen. En ik klaag veel dus dat zegt wat.
nou vertel eensquote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geklaagd over mijn intieme delen
Zelfs nog nooit erover gepraat volgens mij
Oh dat. Ja hoor, soms welquote:Op maandag 21 juni 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ook bij vrouwen plakt het toch!
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb toch minimaal drie keer in de week een wielrennersbroek aan, maar ook daar geen klachten.
hij draagt het gewoon omdat het lekker zitquote:Op maandag 21 juni 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Signaleer ik hier een sportief lijf of ben ik nu te optimistisch?
Begrijpelijk! Strakke lycra kledingquote:Op maandag 21 juni 2010 09:44 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
hij draagt het gewoon omdat het lekker zit
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:44 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
hij draagt het gewoon omdat het lekker zit
Hoor mijn Mr ook nooit hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb toch minimaal drie keer in de week een wielrennersbroek aan, maar ook daar geen klachten.
Ik doe aan spinning drie keer per week.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Signaleer ik hier een sportief lijf of ben ik nu te optimistisch?
Serieus, je gaat toch niet voor je lol in een of andere plakkerige latex/lycra broek lopenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Begrijpelijk! Strakke lycra kleding! Bijna net zo fijn als latex, al is dat wel erg broeierig met het warme weer
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe aan spinning drie keer per week.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, je gaat toch niet voor je lol in een of andere plakkerige latex/lycra broek lopen
Je denkt dat ik serieus benquote:Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, je gaat toch niet voor je lol in een of andere plakkerige latex/lycra broek lopen
Lijkt me ook, buiten het feit dat het totaal niet comfortabel zit is het ook nog is vrij oncharmant om zo even voor je lol daar in te gaan lopenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht ook te herinneren dat mannen never nooit zonder reden in wielrenspul zouden lopen
Dat het op een wielrenbroek lijkt wil niet zeggen dat het latex of lycra isquote:Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou het zit strak en het plaktquote:Op maandag 21 juni 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat het op een wielrenbroek lijkt wil niet zeggen dat het latex of lycra isoutdated ...
Leuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe aan spinning drie keer per week.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou het strak en het plaktDat ik niet precies het stofje weet vind ik nou in dit specifieke geval niet zo erg
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou het zit strak en het plaktDat ik niet precies het stofje weet vind ik nou in dit specifieke geval niet zo erg
En de naam zegt het al "wielrenbroekje", verder dan voor dat moeten mannen gewoon nooit in van die te kleine broekjes gaan lopen.
Brrr je ziet ook weleens op het strand van die Duitsers ofzo in een net iets te korte en kleine korte broek. Bah![]()
Checkquote:Op maandag 21 juni 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, we hebben weer een vinkje op het mannetjes-bord
Ik zag dus pas bij het plaatsen de opening in de broekquote:Op maandag 21 juni 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Brrr je ziet ook weleens op het strand van die Duitsers ofzo in een net iets te korte en kleine korte broek. Bah![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nou bij mooie mannen kan zo'n strakke zwembroek best smakelijk zijn heurquote:Op maandag 21 juni 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou het zit strak en het plaktDat ik niet precies het stofje weet vind ik nou in dit specifieke geval niet zo erg
En de naam zegt het al "wielrenbroekje", verder dan voor dat moeten mannen gewoon nooit in van die te kleine broekjes gaan lopen.
Maar ze zijn nog wel strak en oncharmant.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat ik wilde zeggen is dat die brokjes tegenwoordig niet meer plakken
Zoiets?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou bij mooie mannen kan zo'n strakke zwembroek best smakelijk zijn heur. Maar daar heb jij dan weer geen kijk op
(or so he says
...).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag dus pas bij het plaatsen de opening in de broekHet ging me om de pens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog wel strak en oncharmant.
Maar werkelijk, waarom zou je dan als man in zoiets lopen behalve voor (wiel)rennen. Dat snap ik dus echt niet hoor![]()
Logisch voor rennen of wielrennen, dan is zo'n wijde/lange sportbroek alleen maar onhandig. Maar je maakt mij niet wijs dat er mannen zijn die het verder gewoon wel comfortabel vinden zitten.
De boel moet ruimte hebben, en zo af en toe een beetje frisse lucht, en de vrijheid ff een beetje opgeschud te worden
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets?Mja, maar dan niet in zo'n lillike groene kleur. Die middelste had die zwarte aan moeten hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ter geruststelling mijn Mr trekt dat ding 5 minuten voor het fietsen aan.
En nee hij mag zijn benen niet scheren
Je bent wel een makkelijke gelukkig. Snel tevreden enzoquote:Op maandag 21 juni 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, maar dan niet in zo'n lillike groene kleur. Die middelste had die zwarte aan moeten hebben.
Wat? Ik vind die middelste gewoon mooiquote:Op maandag 21 juni 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent wel een makkelijke gelukkig. Snel tevreden enzo
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, maar dan niet in zo'n lillike groene kleur. Die middelste had die zwarte aan moeten hebben.
Ik nietquote:Op maandag 21 juni 2010 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat? Ik vind die middelste gewoon mooi.
Lol je bent gewoon een hele BBQ vergeten in het weekend, en daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:04 schreef Ml-etje het volgende:
kom er net achter dat onze bbq gewoon nog bij vrienden staat
Goeiequote:Op maandag 21 juni 2010 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof je over de kleur gaat piepen als de man in kwestie leuk is
Niet als ie zich op me zou werpen. Dan is dat broekje zo uitquote:Op maandag 21 juni 2010 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof je over de kleur gaat piepen als de man in kwestie leuk is
Nou, wel dusquote:Op maandag 21 juni 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet een beetje kritisch hé
Ja, maar jij valt op types als Brendan Fraserquote:
Oh, die vind ik er leuk uitzien idd...quote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij valt op types als Brendan Fraser!
Nee we hebben hem uitgeleend 2 weken geleden.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol je bent gewoon een hele BBQ vergeten in het weekend, en daar kom je nu pas achter?
Serieus? Das toch die geek die altijd in films heel cool doetquote:Op maandag 21 juni 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die vind ik er leuk uitzien idd...
Oh geen idee, vast welquote:Op maandag 21 juni 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Das toch die geek die altijd in films heel cool doet
Lijkt me nogal een opstandig typjequote:Op maandag 21 juni 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh geen idee, vast welIk zeg toch dat ik hem er leuk uit vind zien
Ik hoef er niet meteen mee te trouwen ofzo, maar ik schop hem mn bed niet uit denk ik
Daar kun je veel lol mee beleven in bed hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een opstandig typje
Ja, tenzij ze zo opstandig zijn dat ze niet eens met je in bed willen zijn. Of waar dan ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar kun je veel lol mee beleven in bed hoor
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze zo opstandig zijn dat ze niet eens met je in bed willen zijn. Of waar dan ook.
Oh ja leuk voor evenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beetje zelfvertrouwen he Erik
Opstandige mannen![]()
![]()
Ik had het over jou hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beetje zelfvertrouwen he Erik
Opstandige mannen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het over jou hoor.
. Dat ie niet met jou in bed wil zijn
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
owquote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Zure aardbeienquote:
En trouwens, waarom denk je dat hij niet met mij in bed wil zijn?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
En dat reageer je op mij af want?quote:
Omdat ik Brendan Fraser stom vind, en die valt vast niet op leuke mensen!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En trouwens, waarom denk je dat hij niet met mij in bed wil zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik van je houquote:
Je lult je er aardig uitquote:Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik Brendan Fraser stom vind, en die valt vast niet op leuke mensen!
[..]
Ik van je hou.
Zo best wel!quote:
NIETquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik Brendan Fraser stom vind, en die valt vast niet op leuke mensen!
[..]
Ik van je hou.
Erik zei in Landal dat ik maar corrigerend ondergoed aan moestquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga er niet eens meer op reageren Tombo. Als je ondertussen niet beter weet dan ben je het misschien ook niet waard.
Maar goed, dat was in reactie op iets andersquote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erik zei in Landal dat ik maar corrigerend ondergoed aan moest
Die lag met de dames geyle ocktendsecks te bezigen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, dat was in reactie op iets anders
En dat jij dat gemist hebt joh Ll!Wat was jij toen aan het doen!!!!
Met opstandige types, ja he?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar kun je veel lol mee beleven in bed hoor
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die lag met de dames geyle ocktendsecks te bezigen.
Oh ja, jij hield niet van poesjes he? (quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Seriously, niemand was te dik. En ik was toch het dikst. Dus ophouwen met mauwen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gooien voornamelijk met katjangnoten!
Hihiquote:Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll zou bij mij in bed ook opstandig zijn. Good times
![]()
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze zo opstandig zijn dat ze niet eens met je in bed willen zijn. Of waar dan ook.
Dat heet gewoon verkrachting danquote:Op maandag 21 juni 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll zou bij mij in bed ook opstandig zijn. Good times
![]()
.
Dat leek me meer iets voor aapjesquote:Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohjaquote:
Probeer je nou gewoon Tombo in bed te lullen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. Als ik Brendan nou eens zo ver krijg dat ie met jou de koffer in duikt, kan ik dan een dienst terugverwachten?
Eh, welke dienst wil je dan terug?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. Als ik Brendan nou eens zo ver krijg dat ie met jou de koffer in duikt, kan ik dan een dienst terugverwachten?
Ik was ook even bang ja!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Probeer je nou gewoon Tombo in bed te lullen?
Oh nee, nu moet jij ook niet gaan mauwenquote:
Jij blijft zeker maagd tot het huwelijk?quote:
En ze hoekt al iedereen die komt schuren neer, ook geen lol aan te belevenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij blijft zeker maagd tot het huwelijk?
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
Maar wat voor tegenprestatie had je in gedachten dan?
Misschien wil ik dat sowieso wel voor je doen
Ik weet niet of ik hier nou blij of beledigd over moet zijnquote:
Nou ja, het klópt wel in ons geval, die stelling dat je met opstandige types in bed veel lol hebt.quote:
Het was zo. Ik zeg eerst tegen jou dat Brendan misschien helemaal niet in je bed wil. Daarna zeg ik dat Ll opstandig in mijn bed zou zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, nu moet jij ook niet gaan mauwen
Ik zei al; ik schop Brendan niet mn bed uit, maar ik zou hem er nou ook weer niet in sleuren
Maar wat voor tegenprestatie had je in gedachten dan?
Misschien wil ik dat sowieso wel voor je doen
En waar in dit plaatje heeft Tombo wat te zeggen over waar ik wel en niet m'n katjangnootjes kom strooienquote:Op maandag 21 juni 2010 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was zo. Ik zeg eerst tegen jou dat Brendan misschien helemaal niet in je bed wil. Daarna zeg ik dat Ll opstandig in mijn bed zou zijn![]()
, waarop jij zegt dat ie misschien zo opstandig is dat ie dat (net als Brendan bij jou) dat helemaal niet wil (as if
).
Dus toen dacht ik, als ik Brendan nou eens in jouw bed regel, dan kan jij Ll bij mij....
Maar dat snapte niemand en ik heb er al helemaal geen zin meer in om Brendan te bellen f ie langs wil komen bij je.
Tombo is oppermachtig, dat weet iedereen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waar in dit plaatje heeft Tombo wat te zeggen over waar ik wel en niet m'n katjangnootjes kom strooien
ja een beetje als een kleuter katjangnootjes gaan zitten vreten en dan de helft in het bed gooien en er naar gaan graaien is wel redelijk opstandig héquote:Op maandag 21 juni 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het klópt wel in ons geval, die stelling dat je met opstandige types in bed veel lol hebt.
Alleen dan op een andere manier dan zij hopendenken
Ik hoop denk dat jullie heel platonisch in bed lagenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het klópt wel in ons geval, die stelling dat je met opstandige types in bed veel lol hebt.
Alleen dan op een andere manier dan zij hopendenken
Ik dacht heeeeeeeeeeeeeel even dat je dat bedoeldequote:Op maandag 21 juni 2010 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was zo. Ik zeg eerst tegen jou dat Brendan misschien helemaal niet in je bed wil. Daarna zeg ik dat Ll opstandig in mijn bed zou zijn![]()
, waarop jij zegt dat ie misschien zo opstandig is dat ie dat (net als Brendan bij jou) dat helemaal niet wil (as if
).
Dus toen dacht ik, als ik Brendan nou eens in jouw bed regel, dan kan jij Ll bij mij....
Maar dat snapte niemand en ik heb er al helemaal geen zin meer in om Brendan te bellen f ie langs wil komen bij je.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waar in dit plaatje heeft Tombo wat te zeggen over waar ik wel en niet m'n katjangnootjes kom strooien
was het maar waarquote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombo is oppermachtig, dat weet iedereen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij blijft zeker maagd tot het huwelijk?
WHut? Kan dat dan met terug werkende kracht trouwen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ze hoekt al iedereen die komt schuren neer, ook geen lol aan te beleven
Het schijnt wel dat je, als je 7 (of 8, weet ik even niet meer) onwettige kinderen baart je weer maagd bentquote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
WHut? Kan dat dan met terug werkende kracht trouwen?
Ja toch vast wel toch?![]()
![]()
Je hebt toch van die operatiesquote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
WHut? Kan dat dan met terug werkende kracht trouwen?
Ja toch vast wel toch?![]()
![]()
Operaties om met terugwerkende kracht te trouwen??? ECHT?quote:
Weer maagd te wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Operaties om met terugwerkende kracht te trouwen??? ECHT?
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt ook artsen die een maagdenvlies weer herstellen. Populaire ingreep bij stoute Islammeisjes.
ooooooooooooooooohquote:
Whyyyyy waarom zou je dat willenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oooooooooooooooooh
Ja, nee, dat zou ik ook willen
Ik zie een matchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
wat snap je niet aan diequote:
Ze heeft vast trouwplannen met zo'n strenge Moslim die verwacht dat alle ongetrouwde vrouwen maagd zijn!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie een match
Nou niet bijzonder sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft vast trouwplannen met zo'n strenge Moslim die verwacht dat alle ongetrouwde vrouwen maagd zijn!
Tombo is uitgehuwelijkt!!!! Een foute blik naar een andere man en ze wordt in de fik gezet!!!
Langzaam opbouwen hequote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat je, als je 7 (of 8, weet ik even niet meer) onwettige kinderen baart je weer maagd bent![]()
Voor de bijbel iig
Hihihiquote:
Zo, die quoten we even voor als Erik zin heeftquote:
Alsof de zondagmorgen vaak makkelijk isquote:Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, die quoten we even voor als Erik zin heeft
Daaromquote:Op maandag 21 juni 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof de zondagmorgen vaak makkelijk is
Wij begrijpen elkaar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar!Kan nooit lang duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
He, ik wil daarmee niet online in verband gebracht worden! Internet he, je weet niet wie er meeleest en dit kan precies zo'n "grap" zijn die men in een oogopslag niet in de gaten heeft en dan dus gewoon gelooftquote:
En wat is er niet waar aan dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik wil daarmee niet online in verband gebracht worden! Internet he, je weet niet wie er meeleest en dit kan precies zo'n "grap" zijn die men in een oogopslag niet in de gaten heeft en dan dus gewoon gelooft!
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik wil daarmee niet online in verband gebracht worden! Internet he, je weet niet wie er meeleest en dit kan precies zo'n "grap" zijn die men in een oogopslag niet in de gaten heeft en dan dus gewoon gelooft!
quote:
Je relt toch wel eens!quote:
Oh en dan ben je meteen een relnichtquote:
Nee. Ik ben een gedistingeerde homoseksuele meneer!quote:
Oh ik niet dus?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Ik ga echt proberen een tijd geen ruzie met Ll te krijgen. Wel zo gezellig.
Toch minstens een dag of drie, het is een uitdaging, maar hij is te doen**!![]()
**De uitdaging, bedoel ik dan.
Nou, rel-gedistingeerde-homoseksuele-meneer danquote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een gedistingeerde homoseksuele meneer!
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Toch minstens een dag of drie, het is een uitdaging, maar hij is te doen**!![]()
Zo, precies 0 minuten volgehoudenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Hihi bij relnicht denk ik aan Gerard Joling dus nee dat past niet bij Erikquote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, rel-gedistingeerde-homoseksuele-meneer dan
Soit.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, rel-gedistingeerde-homoseksuele-meneer dan
Ik denk bij Erik aan Joop Braakhekkequote:Op maandag 21 juni 2010 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi bij relnicht denk ik aan Gerard Joling dus nee dat past niet bij Erik
Erik heeft veel meer haar!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk bij Erik aan Joop Braakhekke![]()
Beetje hetzelfde typje, zo levensgenieter met goeie humor. Joop kwam tijdens Ranking the Stars soms wel leuk en lekker droog uit de hoek. Net zoals Erik soms
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk bij Erik aan Joop Braakhekke![]()
Beetje hetzelfde typje, zo levensgenieter met goeie humor. Joop kwam tijdens Ranking the Stars soms wel leuk en lekker droog uit de hoek. Net zoals Erik soms
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had het over dit specifieke onderwerp. Verder laat ik me wel horen
Nee, ranja laten vallen.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Pisces, ook voetballers hebben er last van![]()
Of hij wijzigde de opstelling even naar alle ballen over links ofzo
Dan kan het nog wel plakken. Misschien istie een beetje incontinent, of kwam hij ook per ongeluk een beetje in z´n broekjequote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja LL, in het klimaat WINTERDie heeft gewoon jeuk, zoals er genoeg het hele jaar door krabben in het openbaar
![]()
Het ziet er meer uit of hij iets zoektquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja LL, in het klimaat WINTERDie heeft gewoon jeuk, zoals er genoeg het hele jaar door krabben in het openbaar
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit of hij iets zoekt
Chickkie alert!quote:
Als ik weg ben ben ik wegquote:
Volgens mij was dat alweer achterhaald en waren ze niet echt 'zoek'?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds een paar Koreanen zoek of niet? Wat ik zo van het FIFA live-verslag lees neemt Portugal ze aardig onder vuur.
Das ook wel het lekkerst. Als het warmer dan dat word is het hier altijd gelijk zo smerig en plakkerig. Geen zuchtje wind en van die droge luchtquote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alweer achterhaald en waren ze niet echt 'zoek'?
Maar nu weet ik niet meer waar ik dat gelezen heb
Ik zag op weeronline (maar die zitten er wel eens naast) dat 28 graden in Rotterdam in elk geval niet aan de orde is de komende tijd. De komende veertien dagen gewoon 20-23 graden, echt perfect
Heerlijk, vind ik ook het lekkerstquote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
De komende veertien dagen gewoon 20-23 graden, echt perfect
Jaquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Dan kan je tenminste gewoon iets doen zonder dat je smelt.
. 28 graden vind ik alleen te doen als je absoluut niets hoeft
. Gewoon heel lui ergens op een stoel met een koel drankje enzo. Dan mag het. Helaas is het ongeveer nooit dat je niets hoeft.
Ik heb heel iets anders aangetrokkenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, hoe is het eigenlijk gegaan met je jurk, heb je hem mét of zonder koord aan gehad?
Je kan in dat koord toch een elastiek doen?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heel iets anders aangetrokken![]()
Dat zwarte jurkje met oranje sjaaltje zoals op die foto van ons drieën stond in het vorige topic.
Jup inderdaad. Ik vond het op Gran Canaria juist heeerlijk als het tegen of net over de 30 graden was. Windje van zee, lang niet zo klam allemaal.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Op vakantie kan ik altijd veel beter tegen 30+ graden. Daar is het een droge warmte. In Nederland is het altijd zo'n kleffe klamme (sorry
) hitte.
Ik kan helemaal niets, ik ben niet zo'n naaierdquote:Op maandag 21 juni 2010 14:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan in dat koord toch een elastiek doen?
Klef en klam is alleen lekker met katjangnotenop gewenste momentenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup inderdaad. Ik vond het op Gran Canaria juist heeerlijk als het tegen of net over de 30 graden was. Windje van zee, lang niet zo klam allemaal.
Maar hier word het al rap zo smerig
Dat is zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Op vakantie kan ik altijd veel beter tegen 30+ graden. Daar is het een droge warmte. In Nederland is het altijd zo'n kleffe klamme (sorry
) hitte.
Hebben ze daar wel katjangnoten?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, ik heb gemaild met iemand die net op Madeira is geweest en alles van die overstroming is alweer gemaakt en opgeruimd, je merkt er al niets meer vanOp een paar omgevallen bomen in de bergen na, waar de stroom overheen trok.
Kortom, die Madeira meet waar we het ooit over hadden kan gewoon weer doorgaan!![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je daar je doorschijnende jurkje wel aan!
Jaquote:
Die nemen we wel meequote:
Ja precies. Alleen daarvoor al - om mij een miskoop te besparen - moet die meet doorgaan!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je daar je doorschijnende jurkje wel aan!
Moeten ze wat beter spelenquote:
Ik ben zo'n voetbalkenner dat het mij van de week verbaasde dat Ronaldo bij Portugal speelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten ze wat beter spelen. Ik ben alleen erg tegen Ronaldo
. De rest is wel oké.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heel iets anders aangetrokken![]()
Dat zwarte jurkje met oranje sjaaltje zoals op die foto van ons drieën stond in het vorige topic.
En het was nog wel zo'n onvergetelijke foto!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat stom, die foto heb je gister laten zien, gut zeg
![]()
![]()
Dat is een anderequote:Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo'n voetbalkenner dat het mij van de week verbaasde dat Ronaldo bij Portugal speelt.
Ik dacht altijd bij Brazilië![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup inderdaad. Ik vond het op Gran Canaria juist heeerlijk als het tegen of net over de 30 graden was. Windje van zee, lang niet zo klam allemaal.
Maar hier word het al rap zo smerig
Meetsquote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, ik heb gemaild met iemand die net op Madeira is geweest en alles van die overstroming is alweer gemaakt en opgeruimd, je merkt er al niets meer vanOp een paar omgevallen bomen in de bergen na, waar de stroom overheen trok.
Kortom, die Madeira meet waar we het ooit over hadden kan gewoon weer doorgaan!![]()
Het werd deze keer wel live uitgezondenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden ze in Noord Korea de uitzending stoppen omdat ze aan het verliezen zijn?
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En het was nog wel zo'n onvergetelijke foto!
Véél water drinken mop!
Inderdaad. Als er iemand geen egoboost nodig heeft is hij het welquote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Als die stomme Christiano Ronaldo maar niet gaat scoren
Jij bent goed met andere notenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan geen noten lezen
Ja inderdaad. Aansteller en crybaby #1 in het hedendaagse voetbal.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er iemand geen egoboost nodig heeft is hij het wel. Met z'n arrogante janksmoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik maar denken dat om Katjang noten gingquote:
Whats the difference, het zijn beide pinda'squote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat om Katjang noten ging
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Aansteller en crybaby #1 in het hedendaagse voetbal.Als ze hem metro-af maken is het wel een lekker joch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat krijg je er niet meer uit
Plaknoten!quote:
Nietus. 11 man, en er zijn er al 3 gewisseldquote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
5-0. De helft van de spelers (excl. keeper) heeft al een doelpunt gemaakt
.
Als ze maar niet weer van dat aanstellerige klotevoetbal gaan doen in de knock-out wedstrijdenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij mag Portugal door, laat die Aziaten maar naar huis gaan
Waarom google jij op katjangnotenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik google op katjangnoten, kom meteen in dit topic uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |