Nee. Over kleding. Perverseling!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het weer over iedereens intieme delen?
Nou ja, stellen dat "vrouwen niet om kleding klagen" vind ik wel een beetje apartquote:
Ja klagen erover dat doe ik nou ook nooit. Als je met >25 graden jezelf vrijwillig in een wielrenbroekje hijst dan verlies je ook wel het recht op klagen over de hitte / plakkende delen.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, ik heb nog nooit geklaagd over plakballen. En ik klaag veel dus dat zegt wat.
Ik heb nog nooit geklaagd over mijn intieme delenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, ik heb nog nooit geklaagd over plakballen. En ik klaag veel dus dat zegt wat.
nou vertel eensquote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geklaagd over mijn intieme delen
Zelfs nog nooit erover gepraat volgens mij
Oh dat. Ja hoor, soms welquote:Op maandag 21 juni 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ook bij vrouwen plakt het toch!
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb toch minimaal drie keer in de week een wielrennersbroek aan, maar ook daar geen klachten.
hij draagt het gewoon omdat het lekker zitquote:Op maandag 21 juni 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Signaleer ik hier een sportief lijf of ben ik nu te optimistisch?
Begrijpelijk! Strakke lycra kledingquote:Op maandag 21 juni 2010 09:44 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
hij draagt het gewoon omdat het lekker zit
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:44 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
hij draagt het gewoon omdat het lekker zit
Hoor mijn Mr ook nooit hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb toch minimaal drie keer in de week een wielrennersbroek aan, maar ook daar geen klachten.
Ik doe aan spinning drie keer per week.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Signaleer ik hier een sportief lijf of ben ik nu te optimistisch?
Serieus, je gaat toch niet voor je lol in een of andere plakkerige latex/lycra broek lopenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Begrijpelijk! Strakke lycra kleding! Bijna net zo fijn als latex, al is dat wel erg broeierig met het warme weer
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe aan spinning drie keer per week.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, je gaat toch niet voor je lol in een of andere plakkerige latex/lycra broek lopen
Je denkt dat ik serieus benquote:Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, je gaat toch niet voor je lol in een of andere plakkerige latex/lycra broek lopen
Lijkt me ook, buiten het feit dat het totaal niet comfortabel zit is het ook nog is vrij oncharmant om zo even voor je lol daar in te gaan lopenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht ook te herinneren dat mannen never nooit zonder reden in wielrenspul zouden lopen
Dat het op een wielrenbroek lijkt wil niet zeggen dat het latex of lycra isquote:Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou het zit strak en het plaktquote:Op maandag 21 juni 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat het op een wielrenbroek lijkt wil niet zeggen dat het latex of lycra isoutdated ...
Leuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe aan spinning drie keer per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |