Hihi bij relnicht denk ik aan Gerard Joling dus nee dat past niet bij Erikquote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, rel-gedistingeerde-homoseksuele-meneer dan
Soit.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, rel-gedistingeerde-homoseksuele-meneer dan
Ik denk bij Erik aan Joop Braakhekkequote:Op maandag 21 juni 2010 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi bij relnicht denk ik aan Gerard Joling dus nee dat past niet bij Erik
Erik heeft veel meer haar!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk bij Erik aan Joop Braakhekke![]()
Beetje hetzelfde typje, zo levensgenieter met goeie humor. Joop kwam tijdens Ranking the Stars soms wel leuk en lekker droog uit de hoek. Net zoals Erik soms
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk bij Erik aan Joop Braakhekke![]()
Beetje hetzelfde typje, zo levensgenieter met goeie humor. Joop kwam tijdens Ranking the Stars soms wel leuk en lekker droog uit de hoek. Net zoals Erik soms
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had het over dit specifieke onderwerp. Verder laat ik me wel horen
Nee, ranja laten vallen.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Pisces, ook voetballers hebben er last van![]()
Of hij wijzigde de opstelling even naar alle ballen over links ofzo
Dan kan het nog wel plakken. Misschien istie een beetje incontinent, of kwam hij ook per ongeluk een beetje in z´n broekjequote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja LL, in het klimaat WINTERDie heeft gewoon jeuk, zoals er genoeg het hele jaar door krabben in het openbaar
![]()
Het ziet er meer uit of hij iets zoektquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja LL, in het klimaat WINTERDie heeft gewoon jeuk, zoals er genoeg het hele jaar door krabben in het openbaar
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit of hij iets zoekt
Chickkie alert!quote:
Als ik weg ben ben ik wegquote:
Volgens mij was dat alweer achterhaald en waren ze niet echt 'zoek'?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds een paar Koreanen zoek of niet? Wat ik zo van het FIFA live-verslag lees neemt Portugal ze aardig onder vuur.
Das ook wel het lekkerst. Als het warmer dan dat word is het hier altijd gelijk zo smerig en plakkerig. Geen zuchtje wind en van die droge luchtquote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alweer achterhaald en waren ze niet echt 'zoek'?
Maar nu weet ik niet meer waar ik dat gelezen heb
Ik zag op weeronline (maar die zitten er wel eens naast) dat 28 graden in Rotterdam in elk geval niet aan de orde is de komende tijd. De komende veertien dagen gewoon 20-23 graden, echt perfect
Heerlijk, vind ik ook het lekkerstquote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
De komende veertien dagen gewoon 20-23 graden, echt perfect
Jaquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Dan kan je tenminste gewoon iets doen zonder dat je smelt.
. 28 graden vind ik alleen te doen als je absoluut niets hoeft
. Gewoon heel lui ergens op een stoel met een koel drankje enzo. Dan mag het. Helaas is het ongeveer nooit dat je niets hoeft.
Ik heb heel iets anders aangetrokkenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, hoe is het eigenlijk gegaan met je jurk, heb je hem mét of zonder koord aan gehad?
Je kan in dat koord toch een elastiek doen?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heel iets anders aangetrokken![]()
Dat zwarte jurkje met oranje sjaaltje zoals op die foto van ons drieën stond in het vorige topic.
Jup inderdaad. Ik vond het op Gran Canaria juist heeerlijk als het tegen of net over de 30 graden was. Windje van zee, lang niet zo klam allemaal.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Op vakantie kan ik altijd veel beter tegen 30+ graden. Daar is het een droge warmte. In Nederland is het altijd zo'n kleffe klamme (sorry
) hitte.
Ik kan helemaal niets, ik ben niet zo'n naaierdquote:Op maandag 21 juni 2010 14:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan in dat koord toch een elastiek doen?
Klef en klam is alleen lekker met katjangnotenop gewenste momentenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup inderdaad. Ik vond het op Gran Canaria juist heeerlijk als het tegen of net over de 30 graden was. Windje van zee, lang niet zo klam allemaal.
Maar hier word het al rap zo smerig
Dat is zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Op vakantie kan ik altijd veel beter tegen 30+ graden. Daar is het een droge warmte. In Nederland is het altijd zo'n kleffe klamme (sorry
) hitte.
Hebben ze daar wel katjangnoten?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, ik heb gemaild met iemand die net op Madeira is geweest en alles van die overstroming is alweer gemaakt en opgeruimd, je merkt er al niets meer vanOp een paar omgevallen bomen in de bergen na, waar de stroom overheen trok.
Kortom, die Madeira meet waar we het ooit over hadden kan gewoon weer doorgaan!![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je daar je doorschijnende jurkje wel aan!
Jaquote:
Die nemen we wel meequote:
Ja precies. Alleen daarvoor al - om mij een miskoop te besparen - moet die meet doorgaan!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je daar je doorschijnende jurkje wel aan!
Moeten ze wat beter spelenquote:
Ik ben zo'n voetbalkenner dat het mij van de week verbaasde dat Ronaldo bij Portugal speelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten ze wat beter spelen. Ik ben alleen erg tegen Ronaldo
. De rest is wel oké.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heel iets anders aangetrokken![]()
Dat zwarte jurkje met oranje sjaaltje zoals op die foto van ons drieën stond in het vorige topic.
En het was nog wel zo'n onvergetelijke foto!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat stom, die foto heb je gister laten zien, gut zeg
![]()
![]()
Dat is een anderequote:Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo'n voetbalkenner dat het mij van de week verbaasde dat Ronaldo bij Portugal speelt.
Ik dacht altijd bij Brazilië![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup inderdaad. Ik vond het op Gran Canaria juist heeerlijk als het tegen of net over de 30 graden was. Windje van zee, lang niet zo klam allemaal.
Maar hier word het al rap zo smerig
Meetsquote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, ik heb gemaild met iemand die net op Madeira is geweest en alles van die overstroming is alweer gemaakt en opgeruimd, je merkt er al niets meer vanOp een paar omgevallen bomen in de bergen na, waar de stroom overheen trok.
Kortom, die Madeira meet waar we het ooit over hadden kan gewoon weer doorgaan!![]()
Het werd deze keer wel live uitgezondenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden ze in Noord Korea de uitzending stoppen omdat ze aan het verliezen zijn?
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En het was nog wel zo'n onvergetelijke foto!
Véél water drinken mop!
Inderdaad. Als er iemand geen egoboost nodig heeft is hij het welquote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Als die stomme Christiano Ronaldo maar niet gaat scoren
Jij bent goed met andere notenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan geen noten lezen
Ja inderdaad. Aansteller en crybaby #1 in het hedendaagse voetbal.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er iemand geen egoboost nodig heeft is hij het wel. Met z'n arrogante janksmoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik maar denken dat om Katjang noten gingquote:
Whats the difference, het zijn beide pinda'squote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat om Katjang noten ging
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Aansteller en crybaby #1 in het hedendaagse voetbal.Als ze hem metro-af maken is het wel een lekker joch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat krijg je er niet meer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Plaknoten!quote:
Nietus. 11 man, en er zijn er al 3 gewisseldquote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
5-0. De helft van de spelers (excl. keeper) heeft al een doelpunt gemaakt
.
Als ze maar niet weer van dat aanstellerige klotevoetbal gaan doen in de knock-out wedstrijdenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij mag Portugal door, laat die Aziaten maar naar huis gaan
Waarom google jij op katjangnotenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik google op katjangnoten, kom meteen in dit topic uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |