Nee we hebben hem uitgeleend 2 weken geleden.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol je bent gewoon een hele BBQ vergeten in het weekend, en daar kom je nu pas achter?
Serieus? Das toch die geek die altijd in films heel cool doetquote:Op maandag 21 juni 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die vind ik er leuk uitzien idd...
Oh geen idee, vast welquote:Op maandag 21 juni 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Das toch die geek die altijd in films heel cool doet
Lijkt me nogal een opstandig typjequote:Op maandag 21 juni 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh geen idee, vast welIk zeg toch dat ik hem er leuk uit vind zien
Ik hoef er niet meteen mee te trouwen ofzo, maar ik schop hem mn bed niet uit denk ik
Daar kun je veel lol mee beleven in bed hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een opstandig typje
Ja, tenzij ze zo opstandig zijn dat ze niet eens met je in bed willen zijn. Of waar dan ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar kun je veel lol mee beleven in bed hoor
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze zo opstandig zijn dat ze niet eens met je in bed willen zijn. Of waar dan ook.
Oh ja leuk voor evenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beetje zelfvertrouwen he Erik
Opstandige mannen![]()
![]()
Ik had het over jou hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beetje zelfvertrouwen he Erik
Opstandige mannen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het over jou hoor.
. Dat ie niet met jou in bed wil zijn
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
owquote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Zure aardbeienquote:
En trouwens, waarom denk je dat hij niet met mij in bed wil zijn?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
En dat reageer je op mij af want?quote:
Omdat ik Brendan Fraser stom vind, en die valt vast niet op leuke mensen!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En trouwens, waarom denk je dat hij niet met mij in bed wil zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik van je houquote:
Je lult je er aardig uitquote:Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik Brendan Fraser stom vind, en die valt vast niet op leuke mensen!
[..]
Ik van je hou.
Zo best wel!quote:
NIETquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik Brendan Fraser stom vind, en die valt vast niet op leuke mensen!
[..]
Ik van je hou.
Erik zei in Landal dat ik maar corrigerend ondergoed aan moestquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga er niet eens meer op reageren Tombo. Als je ondertussen niet beter weet dan ben je het misschien ook niet waard.
Maar goed, dat was in reactie op iets andersquote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erik zei in Landal dat ik maar corrigerend ondergoed aan moest
Die lag met de dames geyle ocktendsecks te bezigen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, dat was in reactie op iets anders
En dat jij dat gemist hebt joh Ll!Wat was jij toen aan het doen!!!!
Met opstandige types, ja he?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar kun je veel lol mee beleven in bed hoor
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die lag met de dames geyle ocktendsecks te bezigen.
Oh ja, jij hield niet van poesjes he? (quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Seriously, niemand was te dik. En ik was toch het dikst. Dus ophouwen met mauwen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gooien voornamelijk met katjangnoten!
Hihiquote:Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll zou bij mij in bed ook opstandig zijn. Good times
![]()
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze zo opstandig zijn dat ze niet eens met je in bed willen zijn. Of waar dan ook.
Dat heet gewoon verkrachting danquote:Op maandag 21 juni 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll zou bij mij in bed ook opstandig zijn. Good times
![]()
.
Dat leek me meer iets voor aapjesquote:Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohjaquote:
Probeer je nou gewoon Tombo in bed te lullen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. Als ik Brendan nou eens zo ver krijg dat ie met jou de koffer in duikt, kan ik dan een dienst terugverwachten?
Eh, welke dienst wil je dan terug?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. Als ik Brendan nou eens zo ver krijg dat ie met jou de koffer in duikt, kan ik dan een dienst terugverwachten?
Ik was ook even bang ja!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Probeer je nou gewoon Tombo in bed te lullen?
Oh nee, nu moet jij ook niet gaan mauwenquote:
Jij blijft zeker maagd tot het huwelijk?quote:
En ze hoekt al iedereen die komt schuren neer, ook geen lol aan te belevenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij blijft zeker maagd tot het huwelijk?
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
Maar wat voor tegenprestatie had je in gedachten dan?
Misschien wil ik dat sowieso wel voor je doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |