abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 20:58:04 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_83416347
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Anna wel, Limoen misschien
Ik ga heul hard duimen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_83416516
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hebben ze nou nog geen huisje

Wel een zoet lief nestje
Anna heeft inmiddels een huisje. Die had meteen een schare fans toen ze de site opging. En wie weet nemen die ook wel Limoentje mee.
Wat Anna betreft: die is me echt té eigenwijs. Brokjes eten gaat maar mondjesmaat en ik denk dat ze van limoensap alleen niet goed genoeg kan groeien. Ze weegt nog net zoveel als een week geleden (eerst bijgekomen, toen afgevallen en nu stabiel). Je ziet het ook aan haar, het dikke kitten buikje is weg. Maar gelukkig is ze nog altijd de meest levendige van het stel (en verbrandt dus ook de meeste calorieën) en haske happy dus al te grote zorgen maak ik me niet. Ze kan melk drinken bij mamma en van schoteltje dus ooit zal ik haar wel kunnen verleiden tot vast voedsel. Maar dan bij voorkeur wel voordat ze naar een ander huisje gaat, want anders kan dat natuurlijk nog niet.

Dus, als iemand nog tips heeft om een eigenwijs kitten aan de brokjes te krijgen... gaarne! (warme melk, brokjes in melk, koud en warm natvoer is al geprobeerd )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 28 juni 2010 @ 21:12:07 #103
33954 ElisaB
pi_83417226
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:

Dus, als iemand nog tips heeft om een eigenwijs kitten aan de brokjes te krijgen... gaarne! (warme melk, brokjes in melk, koud en warm natvoer is al geprobeerd )
Bekje open, brokje naar binnen, bekje dicht

Had je verder nog vragen
  maandag 28 juni 2010 @ 21:16:51 #104
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_83417552
Hey Cat, heb je al a/d geprobeerd?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_83417576
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Bekje open, brokje naar binnen, bekje dicht

Had je verder nog vragen
Hoe naai je uiteen gebeten en gescheurd vel weer aan elkaar?

Brokjes eten moet leuk zijn, niet eng akelig en gedwongen. Verder dan een neusje in de melk duwen ga ik in het algemeen niet. Ben veel de bang dat ik de kittens emotioneel beschadig. [watje]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83417594
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Poeke het volgende:
Hey Cat, heb je al a/d geprobeerd?
a/d?
pi_83417638
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Brokjes eten moet leuk zijn, niet eng akelig en gedwongen. Verder dan een neusje in de melk duwen ga ik in het algemeen niet. Ben veel de bang dat ik de kittens emotioneel beschadig. [watje]
hahahahaha, wij hebben de kittens zelfs met hele neus in de brinta geduwd
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 28 juni 2010 @ 21:19:56 #108
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_83417744
quote:

[..]

a/d?

Is callorierijk voedsel wat makkelijk te mengen is met water om er een papje van te maken. Het wordt aan kittens gegeven die niet willen groeien of gedwangvoerd moeten worden.

Je kunt het ophalen bij een van de mensen van redcat, of anders heb ik nog wel een blikje staan. Gaia doet het er goed op (eindelijk) van 300 nu naar 460 terwijl ze eigenlijk was afgeschreven.
Uit Eindhoven
pi_83417874
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ff zoeken moment
Ik had hem al gevonden. Klinkt goed, gaat op de boodschappenlijst voor morgen.
Ze doet het verder nog prima maar ik wil voorkomen dat ze in elkaar kukelt. En ze moet natuurlijk klaargestoomd worden voor adoptie en dan een grote meid zijn qua eten.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:25:12 #110
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_83418070
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik had hem al gevonden. Klinkt goed, gaat op de boodschappenlijst voor morgen.
Ze doet het verder nog prima maar ik wil voorkomen dat ze in elkaar kukelt. En ze moet natuurlijk klaargestoomd worden voor adoptie en dan een grote meid zijn qua eten.
Ja precies. Je hebt van die mensen die het advies om RC te blijven geven niet ter harte nemen en die meteen overstappen op een goedkopere soort, wat dit soort katjes geen goed doet.\

EDIT: A/D kun je alleen halen bij de dierenarts, en je moet rustig beginnen met kleine beetjes omdat het zo zwaar op de maag ligt. Anders gooien ze er alles weer uit. Ik geef Gaia nu een volle grote theelepel per keer en dat is meer dan voldoende per maaltijd. Ow, als je het uit de koelkast serveert dan moet je het 7 sec op een schoteltje verwarmen en dan is het lauw warm en ruikt het sterker
Uit Eindhoven
  maandag 28 juni 2010 @ 21:25:52 #111
33954 ElisaB
pi_83418111
quote:
Daar heb ik tegenwoordig keigave pleisters voor
quote:
Ey.... dat bedoelde ik ook helemaal niet. Gekkie! Ik deed gewoon even de praktische beschrijving van het eten der brokjes

Owkee... brokje weggooien en dan Anna 'm weer ophaalt misschien?
  maandag 28 juni 2010 @ 21:27:35 #112
33954 ElisaB
pi_83418208
Ik kan niet wennen aan de nieuwe layout
pi_83418213
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is callorierijk voedsel wat makkelijk te mengen is met water om er een papje van te maken. Het wordt aan kittens gegeven die niet willen groeien of gedwangvoerd moeten worden.

Je kunt het ophalen bij een van de mensen van redcat, of anders heb ik nog wel een blikje staan. Gaia doet het er goed op (eindelijk) van 300 nu naar 460 terwijl ze eigenlijk was afgeschreven.
Is het verkrijgbaar in de dierenwinkel? Want als ik ervoor naar Eindhoven moet rijden kan ik me tijd en benzinekosten besparen door het zelf aan te schaffen.
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ja precies. Je hebt van die mensen die het advies om RC te blijven geven niet ter harte nemen en die meteen overstappen op een goedkopere soort, wat dit soort katjes geen goed doet.
Gelukkig gaat zij naar mensen die kitten opvoeding volgens mij super serieus nemen dus als ik ze op het hart druk om RC te blijven voeren de komende tijd, dan komt dat wel goed.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:28:28 #114
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_83418260
zie mijn edit hierboven
Uit Eindhoven
  maandag 28 juni 2010 @ 21:29:40 #115
33954 ElisaB
pi_83418354
a/d; gaat er hier altijd in alsof het gratis is; ze vinden het heerlijk! Volgens mij alleen verkrijgbaar bij de DA.
pi_83418406
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Daar heb ik tegenwoordig keigave pleisters voor
[..]

Ey.... dat bedoelde ik ook helemaal niet. Gekkie! Ik deed gewoon even de praktische beschrijving van het eten der brokjes

Owkee... brokje weggooien en dan Anna 'm weer ophaalt misschien?
Anna (en ook Tom trouwens) is dol op het leegeten van de kattebak. Ten minste: ze pakt de korrels in haar bek en spuugt ze daarna (logisch) weer uit. Dus nu heb ik een bakje staan waar ik eerst kattegrit in had en daar brokjes in gegooid. Niks, nada, noppes. Aanbieden op de hand werkt ook niet, ze likt eraan en laat ze links liggen. Taartje kan het wel maar wil gewoon niet.

Ik zou haast denken dat ze een of ander kaliumtekort hebben of zo, gezien de fascinatie met kattegrit, maar Limoen geeft genoeg melk en Tom groeit prima en Anna tot een week geleden ook.
pi_83418454
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Poeke het volgende:
zie mijn edit hierboven
Ah, goede tips. Dan fiets ik even bij mijn DA langs.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:34:13 #118
33954 ElisaB
pi_83418645
Owkee, dan mijn laatste goeie tip: koop wat andere smaakjes. Een buffetje noemt onze DA dat; van alles wat en kijken wat ze lekker vindt
pi_83418845
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, dan mijn laatste goeie tip: koop wat andere smaakjes. Een buffetje noemt onze DA dat; van alles wat en kijken wat ze lekker vindt
Is melk, natvoer en brokjes, zowel vast als geweekt in diverse vloeistoffen niet buffet genoeg?

Laat maar, ik weet het antwoord al: blijkbaar niet voor de prinses.
pi_83428888
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:

Laat maar, ik weet het antwoord al: blijkbaar niet voor de prinses.

Ze zijn zo leuk omdat ze zo eigewijs zijn zeg ik dan altijd maar
pi_83432920
a/d is gehaald en tot lauwwarm papje gemaakt. Voorgeschoteld... neuh.
Toen in een spuitje gedaan en gelukkig slobberde mevrouwtje dat gretig op. Dus nu maar hopen dat ik haar aan het verstand kan brengen dat likken van een schoteltje net zo lekker is.

De rest van het schoteltje is geserveerd aan kleine Blue die het dankbaar oplikte.

As for Limoentje... terugval. Of het nu de warmte is, de sterilisatie of het feit dat de feliway bijna op was... ze was de laatste dagen al minder open als ik haar kwam kriebelen. Vanmorgen vond ik het welletjes qua temperatuur en wilde het spul naar beneden verhuizen (nu zitten ze op zolder). Dan zitten ze wel in de buurt van mijn eigen katten maar deze hitte is ook niet leuk voor ze en zeker voor de kittens niet. Dus eerst alle vertrouwde spulletjes verhuisd en daarna 'even' Limoen en kinders in de vervoersmand. Ze keek al wantrouwig en waar ze vorige week nog blij de mand in huppelde wilde ze nu niet. Dus ik pakte haar even vast. Vindt ze normaal niet echt geweldig maar nu werd het een spugend, krabbend en blazend monster.
Het lukte me écht niet en ik heb de pleisters op mijn handen om het te bewijzen. Daarbij... als ze hier al zo hevig op reageert dan wordt ze helemaal bang van een nieuwe omgeving en geuren van nieuwe katten. Dus ik laat haar maar in de hitte zitten.
En nu heb ik het haske warm van kattespullen 2 verdiepingen op en neer sjouwen en BAAL van die lieve domme bange poes. Gelukkig mocht ik haar net wel weer kriebelen. Maar qua reactie zit ze nu weer op 8 weken geleden.

Zo kan ik haar echt niet met goed fatsoen meegeven aan iemand.
pi_83433304
oh bah... Wat vervelend
Hopelijk is het de warmte... Nieuwe feliway misschien?
  † In Memoriam † dinsdag 29 juni 2010 @ 10:50:54 #123
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_83433441
Aww, Limoentje . Was dat dezelfde mand als waarin ze naar de DA ging voor sterilisatie?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_83433749
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:50 schreef Barbaaf het volgende:
Aww, Limoentje . Was dat dezelfde mand als waarin ze naar de DA ging voor sterilisatie?
Ja. En dezelfde mand als waarin ik haar ophaalde van het asiel. Dus het was niet de eerste keer dat ze erin belandde.

Het is gewoon ontzettend balen dat zo'n lieve poes zo verpest kan worden door mensen en dat haar hele leven bij zich zal dragen.
pi_83433784
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
oh bah... Wat vervelend
Hopelijk is het de warmte... Nieuwe feliway misschien?
Zit er al in. Al was die oude volgens mij niet helemaal leeg. Maar ook dat is niet gunstig... dat ze na 8 weken nog steeds niet kan functioneren zonder feliway. En ook met feliway ontzettend gevoelig blijft voor veranderingen.
pi_83433830
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zit er al in. Al was die oude volgens mij niet helemaal leeg. Maar ook dat is niet gunstig... dat ze na 8 weken nog steeds niet kan functioneren zonder feliway. En ook met feliway ontzettend gevoelig blijft voor veranderingen.
Dat is waar... Maar misschien is het gewoon alles bij elkaar? Warmte, sterilisatie, kindjes die steeds zelfstandiger worden... En dan is verhuizen misschien een te grote stap voor haar
pi_83436768
omg Die had ik in de vlugheid nog niet gezien van de week..
Dat gaat volgens mij echt een hele flinke knaap worden.. Wat een bonk van een kitten zeg..

En ook zo mooi en die Anna is ook flink gegroeid zeg.. Fijn om te lezen en te zien dat ze het zo goed doen..

En wat jammer ook, dat verhaal van Limoentje.. Ik hoop dat ze weer een beetje bij zal trekken in de komende weken..
pi_83437092
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:

Zo kan ik haar echt niet met goed fatsoen meegeven aan iemand.
Oh jeetje Arme Limoentje en arme Cat.
Cat misschien iets raars hoor, maar kan het zijn dat Limoentje gestressed wordt van de kittens die je er later bij hebt gekregen om op te vangen, of zijn ze nooit in 1 ruimte?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_83437298
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh jeetje Arme Limoentje en arme Cat.
Cat misschien iets raars hoor, maar kan het zijn dat Limoentje gestressed wordt van de kittens die je er later bij hebt gekregen om op te vangen, of zijn ze nooit in 1 ruimte?
Begreep uit een ander topic dat ze nooit direct in dezelfde ruimte zijn? Want ik vroeg ook zoiets nl.

Maar goed, ze zal allicht wat geurtjes / geluidjes e.d. mee krijgen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:30:38 #130
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_83437516
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Long shot, en misschien heeft het in jouw geval geen zin, maar misschien een tip: Ik geef mijn katten altijd een druppeltje Bachbloesem Rescue Remedy als ik een stresssituatie verwacht. Is homeopatisch en werkt geweldig.
(Ik had met oud op nieuw altijd zes opengesperde bange oogjes in de kelder, en sinds ik ze die druppels geef liggen ze lekker op de bank tijdens het vuurwerk en doen ze af en toe een oor omhoog.)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:50:22 #131
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_83438432
Gadver Cat, wat balen zeg
Hopelijk trekt ze snel weer bij.

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_83441639
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Begreep uit een ander topic dat ze nooit direct in dezelfde ruimte zijn? Want ik vroeg ook zoiets nl.

Maar goed, ze zal allicht wat geurtjes / geluidjes e.d. mee krijgen
Er zit een verdieping tussen Limoen en de andere kittens. Maar ze spelen nu wel samen in de woonkamer (Anna en Tom moeten immers aan andere omgevingen, geluiden en andere katten wennen). Dus dat zal ze wel ruiken als ik ze terug breng. Kan ook een factor zijn. Al leek ze nooit echt last te hebben van de geur van mijn katten die ik natuurlijk met me meedraag.

Volgens mij is ze nog steeds zo gestrest dat ze ze de hele ochtend nog niet heeft laten drinken. Aan de kinders merk je het niet en gelukkig zijn ze nu groot genoeg om het met andere voeding te redden. Maar aten ze verdorie maar zelf!~Want morgen en overmorgen ben ik de heel dag weg en is het anders wel erg lang voor ik ze weer wat kan geven. Hopelijk trekt Limoen in de loop van de dag of nacht bij.
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Long shot, en misschien heeft het in jouw geval geen zin, maar misschien een tip: Ik geef mijn katten altijd een druppeltje Bachbloesem Rescue Remedy als ik een stresssituatie verwacht. Is homeopatisch en werkt geweldig.
(Ik had met oud op nieuw altijd zes opengesperde bange oogjes in de kelder, en sinds ik ze die druppels geef liggen ze lekker op de bank tijdens het vuurwerk en doen ze af en toe een oor omhoog.)
Bach heb ik eerder als eens geprobeerd bij mijn katten (andere situatie). Ik vond het effect niet spectaculair en ben wat huiverig om Limoen iets te geven terwijl ze zoogt. Feliway lijkt me wat dat betreft veel beter te werken. Maar bedankt voor de tip.
pi_83442003
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Er zit een verdieping tussen Limoen en de andere kittens. Maar ze spelen nu wel samen in de woonkamer (Anna en Tom moeten immers aan andere omgevingen, geluiden en andere katten wennen). Dus dat zal ze wel ruiken als ik ze terug breng. Kan ook een factor zijn. Al leek ze nooit echt last te hebben van de geur van mijn katten die ik natuurlijk met me meedraag.

Volgens mij is ze nog steeds zo gestrest dat ze ze de hele ochtend nog niet heeft laten drinken. Aan de kinders merk je het niet en gelukkig zijn ze nu groot genoeg om het met andere voeding te redden. Maar aten ze verdorie maar zelf!~Want morgen en overmorgen ben ik de heel dag weg en is het anders wel erg lang voor ik ze weer wat kan geven. Hopelijk trekt Limoen in de loop van de dag of nacht bij.
Vreemde geuren op jou is natuurlijk minder eng dan vreemde geuren op haar kindjes misschien? En hopen dat Anna en Tom nu beter zelf gaan eten nu ze geen melk krijgen (positief punt probeert te zien)
pi_83442151
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Vreemde geuren op jou is natuurlijk minder eng dan vreemde geuren op haar kindjes misschien? En hopen dat Anna en Tom nu beter zelf gaan eten nu ze geen melk krijgen (positief punt probeert te zien)
Daar hoop ik ook op. En ik zie geen reden waarom ze zelf niet gaan eten. Mocht het echt niet lukken en ik blijk te weinig tijd te hebben voor bijvoeding dan staat er gelukkig een hele organisatie achter me waar ik Tom en Anna kan onderbrengen. Maar dat zou zo'n sneu einde zijn van hun verblijf hier.
Die twee redden het wel, ze hebben een prima start gehad. Nu nog effe de eindsprint naar zelfstandigheid.
pi_83443320
En inmiddels staan Blue, Suede en Shoes op de site.

KLIK! (helemaal onderaan)
pi_83443391
Tom en Anna ergens anders onderbrengen?! Echt niet We maken wel een Fok!wisselploeg en komen desnoods elk uur eten in de poezenmondjes stoppen

Hehe, nee, ergens denk ik dat het allemaal wel los zal lopen en het vanzelf goed gaat komen!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_83443511
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels staan Blue, Suede en Shoes op de site.

KLIK! (helemaal onderaan)
Aaaaah, wat een enorm schattige stukjes heb je geschreven Echt heel goed! Die moeten wel snel een huisje vinden zo!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:08:58 #138
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_83444517
Ik hoop dat ze snel het licht ziet en gaat eten en dat ze allemaal een warm, liefdevol huisje vinden
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:16:06 #139
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_83461637
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:43 schreef Naamah het volgende:
Tom en Anna ergens anders onderbrengen?! Echt niet We maken wel een Fok!wisselploeg en komen desnoods elk uur eten in de poezenmondjes stoppen
Meld me (indien nodig) vast aan voor ploegendienst
Het zou vervelend zijn als ze nu nog ergens anders naar toe zouden moeten. Hopelijk gaan ze snel zelfstandig eten..
Jammer dat Limoentje weer terug bij af is. Ze deed het zo goed. Duim dat ze snel weer de lieve kriebelpoes is die ze een paar dagen geleden nog was...
pi_83463717
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Meld me (indien nodig) vast aan voor ploegendienst
Haha, lief van je! Ik ga ervan uit dat het niet nodig gaat zijn.
quote:
Het zou vervelend zijn als ze nu nog ergens anders naar toe zouden moeten. Hopelijk gaan ze snel zelfstandig eten..
Jammer dat Limoentje weer terug bij af is. Ze deed het zo goed. Duim dat ze snel weer de lieve kriebelpoes is die ze een paar dagen geleden nog was...
Inmiddels heeft Anna ontdekt dat die a/d wel heel lekker spul is. Mits geserveerd via spuitje zodat ze alleen haar bekje hoeft open te sperren en te likken Tom idem dito. Maar aan zijn poepjes te zien snackt hij er stiekum toch wat vast voer bij, al zie ik hem geen brokjes eten.

La Limona vindt het mengsel ook heerlijk zodat op een gegeven moment Anna aan de spuit aan het likken was terwijl moeders vanaf de zijkant alles wat de dame dreigde te knoeien oplikte. En net mocht ik haar buikje weer kriebelen. Maar ze is nog altijd waakzamer dan voorheen.
De kinders hebben door de dag heen ook weer mogen tanken aan de melkfabrieken en ik zag dat er 2 nieuwe tetten in gebruik zijn genomen. Apart zeg! Maar gelukkig komen ze dus wel aan hun vocht en voeding. Wel zo fijn met deze hitte.

Morgen ben ik laat thuis, dan komt tante Takaiki de kittens en grote katten voeren en rommelen met het spuitje. En -naar verluidt- een paar uur socialiseren.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:16:30 #141
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_83469658
yup
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_83519087
Ben weer up to date wat leuk die drie erbij hopelijk gaat het met Limoentje snel weer beter. Als ik niet al een kat had (en geen ruimte) had ik haar wel willen hebben
♥ scars make us who we are ♥
pi_83542528

Oké, ze likte vooral het vocht er vanaf, maar toen ik een hoopje vaster voer op mijn vinger deed werd mijn vinger bijna doorgebeten en het hapje smakelijk genuttigd. Tom vond het bakje niet interessant, maar ook die wilde wel wat fingerfood. Eens kijken of ik ze de komende dagen kan overtuigen van het nut van schoteltjes voer eten.
pi_83556265
  vrijdag 2 juli 2010 @ 08:34:59 #145
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_83559577

Het gaat weer beter!!

Aanmelding blijft echter gewoon van kracht hoor..
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:52:00 #146
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_83567036
Jeuj
  zaterdag 3 juli 2010 @ 09:26:02 #147
247887 Takaiki
pi_83599782
Jeeeeeej!! Go Anna
Sometimes you're the bug
  Designer zaterdag 3 juli 2010 @ 10:18:19 #148
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_83600394
OMNOMNOMNOMNOM
🐙
pi_83600417
Cat super werk verricht je!
Ik heb alle nestjes gevolgd en tot resultaat dat er straks ook weer katten komen ondanks de allergie van (word wel goed zoeken naar een ras waar hij zo weinig mogelijk last van heeft)
Maar ik heb zo te doen met Limoentje.. Zou bijna alsnog overwegen om haar te adopteren al is t maar zodat ze een huisje heeft en niet naar t asiel hoeft. Maar goed, het is niet zeker of last blijft houden (doorgaans trekt de allergie weg maar hij is te kort in de buurt van katten om te weten of dit blijvend is of niet) en mijn eigen huisje is nog niet klaar helaas..
pi_83601404
Het is warm....

Chillen voor de ventilator

Chillen op pleegmamma

Chillen op de krabpaal (wazige foto )

Chillen op de krabpaal2

Chillen op de bank

Chillen op de slipper (schijnt een traditie te worden)

Chillen in de mand

Maar lekkere melk = lekker!

Wat eet dat kleine enge ding daar?

En zo heb je (bijna) 7 katten op 1 foto.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:43:58 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83602274
Die slipper Dat deden ze echt allemaal hè?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83602303
Dan mag je wel flink wat slippers inkopen als ze dat allemaal doen
pi_83602518
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Die slipper Dat deden ze echt allemaal hè?
Kittens worden blijkbaar standaard aangeleverd met een zweetvoetenfetish.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 14:31:47 #154
247887 Takaiki
pi_83607601
eten...melk.... en Naartjie is er niet bij? I'm shocked ....of ik zie het niet goed door de onderbelichting
Sometimes you're the bug
pi_83608231
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Takaiki het volgende:
eten...melk.... en Naartjie is er niet bij? I'm shocked ....of ik zie het niet goed door de onderbelichting
Heer Naard had bij beide gelegenheden net van tevoren besloten dat hij een wandelingetje ging maken. Welke kans door mij dankbaar werd aangegrepen om de kinders van voedsel of drank te voorzien, Was nooit gelukt als (vet)klep erbij was.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:08:49 #156
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_83622333
Fredje is liev
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_83622359
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:08 schreef HaagseHarrie het volgende:
Fredje is liev
Fredje?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:13:38 #158
30361 HaagseHarrie
pi_83622554
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_83622627
quote:
Ah, die link had ik niet meteen gelegd. Inderdaad erg lief.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:17:20 #160
30361 HaagseHarrie
pi_83622733
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, die link had ik niet meteen gelegd. Inderdaad erg lief.
Had het al in een eerder topic gevraagd maar ken de vraag beter aan jou stellen.

Gaat dat nou goed, naast broertje en zusje katten die ik nu heb, een derde kitten erbij?

[ Bericht 0% gewijzigd door HaagseHarrie op 03-07-2010 21:25:22 ]
pi_83623294
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:17 schreef HaagseHarrie het volgende:

[..]

Had het al in een eerder topic gevraagd maar ken de vraag beter aan jou stellen.

Gaat dat nou goed, naast broertje en zusje katten die ik nu heb, een derde kitten erbij?
Ligt eraan hoe je katten zijn en hoe oud ze zijn. Kittens + kittens gaat prima, moeten misschien even aan elkaar wennen maar dat loopt vanzelf. Kitten + oudere kat kan alle kanten uitgaan. Ligt eraan hoe tolerant je andere katten zijn tov vreemde katten.
En bij een kat vanaf -zeg- en jaar of 10 zou ik geen kitten zetten of juist een setje kittens. Dan kunnen die samen dollen terwijl de oudere kat zijn of haar rust krijgt.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:33:08 #162
247887 Takaiki
pi_83623367
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heer Naard had bij beide gelegenheden net van tevoren besloten dat hij een wandelingetje ging maken. Welke kans door mij dankbaar werd aangegrepen om de kinders van voedsel of drank te voorzien, Was nooit gelukt als (vet)klep erbij was.
Ach zo... seer schlim
Sometimes you're the bug
pi_83623455
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:33 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ach zo... seer schlim
Je moet wel gehaaid zijn als je zoveel katten hebt rondlopen.

Net had ik Tom en Anna in de bench gezet met een schoteltje AD voer.
3 gillende kittens bovenop de bench! Het onrecht!
pi_83623939
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je moet wel gehaaid zijn als je zoveel katten hebt rondlopen.

Net had ik Tom en Anna in de bench gezet met een schoteltje AD voer.
3 gillende kittens bovenop de bench! Het onrecht!
die foto's
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:14:23 #165
30361 HaagseHarrie
pi_83625637
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je katten zijn en hoe oud ze zijn. Kittens + kittens gaat prima, moeten misschien even aan elkaar wennen maar dat loopt vanzelf. Kitten + oudere kat kan alle kanten uitgaan. Ligt eraan hoe tolerant je andere katten zijn tov vreemde katten.
En bij een kat vanaf -zeg- en jaar of 10 zou ik geen kitten zetten of juist een setje kittens. Dan kunnen die samen dollen terwijl de oudere kat zijn of haar rust krijgt.
Katten zijn 2 jaar oud en erg sociaal maar of ze een derde opnemen weet ik dus niet.
pi_83625831
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:14 schreef HaagseHarrie het volgende:

[..]

Katten zijn 2 jaar oud en erg sociaal maar of ze een derde opnemen weet ik dus niet.
Daar kan ik je lastig advies in geven. Als ze sociaal zijn heeft het een goede kans van slagen maar het kan ook een 2 tegen 1 situatie worden natuurlijk.
Aan de andere kant: ik heb vorig jaar een kitten g4eplaatst als derde kat en die is meteen geadopteerd door een van de 2 oudere katten. En de derde trok na enige tijd ook aardig bij.
pi_83628394
Anna eet droge brokjes!
Ik vulde net het schoteltje bij (brokjes waren wat warm want lagen in het kastje boven de oven). Taartje wandelt er naartoe en gaat eten alsof ze nooit anders heeft gedaan.

Ik heb een fillumke maar omdat ik weinig licht aanhad zie je alleen vier witte pootjes bij de brokjesbak.
pi_83654107

Jawel! Droge brokjes!

*parties*

Komt helemaal goed met die eigenwijze meid.
  zondag 4 juli 2010 @ 20:44:30 #169
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_83654161
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:

[ link | afbeelding ]

Jawel! Droge brokjes!

*parties*

Komt helemaal goed met die eigenwijze meid.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hoest met Limoen?
pi_83654196
pi_83654316
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hoest met Limoen?
Mwah. Komt voor kriebels maar als ik ook maar 1 onverwachte beweging maak dan schrikt ze. Ze is echt een stuk banger dan een paar weken terug. Kriebelen is nog steeds erg fijn maar het ongegeneerd op de grond gooien is er wel wat vanaf. Ik denk toch dat de hormonen haar wat toegankelijker hebben gemaakt en dat dat nu weg ebt. En die hitte is natuurlijk ook niet lollig voor het arme ding.

Volgende week maandag worden alle kittens geënt in het asiel. Limoen moest ook maar meekomen voor een check-up. Dat doen we dus mooi niet, want het zal er wel op uitdraaien dat ik die een week later bij hetzelfde asiel moet afleveren. Dan checken ze haar dan maar. Ik ga dat beestje niet 2 keer zo'n reis aandoen als het niet nodig is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 juli 2010 @ 21:02:18 #172
163650 Greys
pi_83654954
Hoera voor de brokjes!
Dat zal een hele opluchting voor je zijn!

En groot gelijk heb je met Limoen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83655977
Wat een leuk topic! Ik moet echt zsm mjin huis kat-proof maken, dan kan ik ook weer een katje(s) uit het asiel halen! (Ik zit te denken over een kitten plus een niet-kitten, ik zal Redcat dan ook maar eens onthouden!) Goed werk dat jullie die poepies opvangen!
pi_83656268
Ik had deze trouwens nog gevonden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83659692
Anna zit gezellig met Blue en Shoes brokjes te eten.

Ik had al zo'n vermoeden dat die vast voer snackte vandaag. Ze was opeens 20 gram aangekomen. Mocht oio wel, ze lag voor op de curve, maar dreigde eronder te slippen. Nu kan ze het mooi bijhouden.
  † In Memoriam † maandag 5 juli 2010 @ 00:50:57 #176
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_83666417
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mwah. Komt voor kriebels maar als ik ook maar 1 onverwachte beweging maak dan schrikt ze. Ze is echt een stuk banger dan een paar weken terug. Kriebelen is nog steeds erg fijn maar het ongegeneerd op de grond gooien is er wel wat vanaf. Ik denk toch dat de hormonen haar wat toegankelijker hebben gemaakt en dat dat nu weg ebt. En die hitte is natuurlijk ook niet lollig voor het arme ding.

Volgende week maandag worden alle kittens geënt in het asiel. Limoen moest ook maar meekomen voor een check-up. Dat doen we dus mooi niet, want het zal er wel op uitdraaien dat ik die een week later bij hetzelfde asiel moet afleveren. Dan checken ze haar dan maar. Ik ga dat beestje niet 2 keer zo'n reis aandoen als het niet nodig is.
Hé gelukkig van de droge brokjes!
Arme Limoentje, ik hoop zo op een rustig lief huisje voor haar!
Hou ogen en oren open.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 5 juli 2010 @ 00:52:21 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83666463
Cat, denk je wel dat een huis nog iets is voor Limoen is of kan ze beter de straat weer op?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83669689
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Cat, denk je wel dat een huis nog iets is voor Limoen is of kan ze beter de straat weer op?

Misschien een boerderij ofzo?
pi_83692190
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga nog steeds voor een huis. Maar dan wel eentje waar ze niet teveel van haar verwachten qua knuffeligheid en schootpoes zijn. Een boerderij zou ook prima zijn voor haar. Lekker buiten rondstruinen.
pi_83692257

Shoes heeft net Ome Naard verjaagd uit zijn hangmat, bovenop de krabpaal! Er zitten nu 4 kittens in.
  † In Memoriam † maandag 5 juli 2010 @ 19:52:08 #181
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_83693872
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:

Shoes heeft net Ome Naard verjaagd uit zijn hangmat, bovenop de krabpaal! Er zitten nu 4 kittens in.
En dat durf je te posten zonder begeleidende foto? Foei
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_83696352
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

En dat durf je te posten zonder begeleidende foto? Foei
Dat event staat niet op de gevoelige plaat. Ome Naard + 5 kittens in de krabpaal wel (ik weet wat mijn publiek wil). Maar eerst moet de accu van mijn camera opladen. Stay tuned!
  Designer maandag 5 juli 2010 @ 20:41:45 #183
266257 crew  DeZwabber
pi_83696428
en dat je ze maar vastlijmt zodat ze er straks nog zitten
🐙
pi_83696520
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
en dat je ze maar vastlijmt zodat ze er straks nog zitten
Ik had jou al van de adoptielijst geschrapt he?
  Designer maandag 5 juli 2010 @ 20:49:41 #185
266257 crew  DeZwabber
pi_83696788
ik kom zo wel even langs met spuitlijm
🐙
pi_83696863
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik kom zo wel even langs met spuitlijm
*verstopt Weird*
  Designer maandag 5 juli 2010 @ 22:42:56 #187
266257 crew  DeZwabber
pi_83702500
you can run, but you can't hide you're Weird...
🐙
pi_83715216
Zoals beloofd:

HOOP katten in de krabpaal! Wie heeft een kitten krabpaaltje nodig huh.

Slapen in een hoopje achter de bank

Mocht je het rode accent missen, klopt, ligt hier:

ONOMNOMNOMNOM!

Kiekeboe!

Actie foto's

KAZAAAAAH!

Tom is echt relaxt, die bekijkt het liever van onder de bank

De oude garde inspecteert de bench en vooral de brokjes die daar binnen staan.

Naartjie en Blue

WOW, jij bent groot!

Ze doen het allemaal prima.
Volgens mij is Limoentje aardig uitgemoederd. De tetten slinken en ze ligt vaak op de boekenkast (waar haar kinderen er niet bij kunnen). Als ze rondrennen dan loopt ze er af en toe achteraan, maar ik zie niet echt een corrigerend overwicht, volgens mij weet ze niet zo goed wat ze ermee aan moet. Maar ze is evengoed lief voor ze. Aan de brokjesconsumtie en levendigheid van Tom en Anna te zien eten die nu prima zelf dus die ga ik niet meer bijvoeren.

Blue, Suede en Shoes zijn ontzettend gegroeid. Vooral Shoes, die is de grootste van het stel. Blue is ook een stuk spekkiger geworden, Suede is naar verhouding het minste gegroeid qua gewicht. Maar doet het ook prima.

Het worden allemaal al echt grote poesjes. Al blijft Anna nog een gedrongen prupke, ook schattig.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:52:31 #189
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_83715632
Leuk! En die foto van Blue met Naartjie
pi_83715903
Een gemiddelde dag als ik thuis ben:

En daarna zijn ze moe.
Nu ligt het merendeel op de bank en als ik een kriebeltje geef word ik beloond met hevig gespin.
pi_83715998
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:

KAZAAAAAH!
[ afbeelding ]
KAZAAAAH
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:03:33 #192
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_83716061
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Cat22 het volgende:
Een gemiddelde dag als ik thuis ben:
[ link | afbeelding ]

En daarna zijn ze moe.
Nu ligt het merendeel op de bank en als ik een kriebeltje geef word ik beloond met hevig gespin.

Die Anna met dr hoge rug en dikke staart
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:03:41 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_83716070
OMG Cat, wat een heerlijk stelletje
En Anna naast de "grote" kittens
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juli 2010 @ 12:07:07 #194
163650 Greys
pi_83716217
Ohhhhhhhhhh
Al die kittens in de krabpaal
En het rode accent tussen de bank!
En KAZAAAAH!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83719634

Het blijft
pi_83968981
Bijna een week zonder update!

Al is er weinig te melden. Het hele huishouden doet het goed, vanmorgen ben ik naar het asiel geweest waar ze gechipt en geënt zijn. De DA vond ze er prima uitzien. Wel hebben Blue, Suede en Shoes last van oormijt en die moeten dus nog 2 weken behandeld worden en mogen nog niet geplaatst. Aangezien ze anders naar het asiel zouden moeten blijven die rakkers dus nog wat langer bij mij. De straf.
Tom en Anna zijn wel klaar om te gaan en worden donderdag (Anna) en zaterdag (Tom) opgehaald.

En ik ga volgende week zaterdag met het overgebleven drietal naar de kittendag van Redcat (mits oormijtvrij). Aangezien ik de dag erna op vakantie ga zal ik ze daar ook achterlaten als er zich tijdens die dag geen baasjes melden. La Limona reist dan ook met ons mee naar het asiel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 juli 2010 @ 19:18:01 #197
163650 Greys
pi_83969166
Oeh, van die laatste regels moet ik dan wel ff slikken
Ondanks het feit dat het al die tijd er aan zat te komen natuurlijk...

You did good
De katjes zijn je vast allemaal, inclusief Limona, heel dankbaar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83970464
Wat ziet dat er toch ontzettend gezellig uit .
  maandag 12 juli 2010 @ 19:58:53 #199
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_83970902
De kindjes vliegen alweer uit Gelukkig blijven er nog genoeg over, het lege nestsyndroom blijft nog even uit. (denk ik)
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_83972077
Dat worden nog lange dagen want we kunnen haast niet wachten tot zaterdag.... Met Lucifer, het toekomstige maatje van Tom, gaat het ook heel erg goed, hij is nu pas 2 weekjes hier, voelt zich al helemaal thuis en is gisteren voor het eerst echt helemaal alleen naar buiten geweest en vanmiddag weer. Hij bleef lekker dicht bij huis en stuiterde eigenlijk hoofdzakelijk alleen maar in en uit als een blije gup om mij mee naar buiten te lokken.. Dus dat komt allemaal hartstikke goed en als deze 2 snuiters in korte tijd echte maatjes zullen worden, zal Tom ook wel snel naar buiten kunnen en dan kan Lucifer hem snel wegwijs maken.. Wij zijn er klaar voor
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Bijna een week zonder update!

Al is er weinig te melden. Het hele huishouden doet het goed, vanmorgen ben ik naar het asiel geweest waar ze gechipt en geënt zijn. De DA vond ze er prima uitzien. Wel hebben Blue, Suede en Shoes last van oormijt en die moeten dus nog 2 weken behandeld worden en mogen nog niet geplaatst. Aangezien ze anders naar het asiel zouden moeten blijven die rakkers dus nog wat langer bij mij. De straf.
Tom en Anna zijn wel klaar om te gaan en worden donderdag (Anna) en zaterdag (Tom) opgehaald.

En ik ga volgende week zaterdag met het overgebleven drietal naar de kittendag van Redcat (mits oormijtvrij). Aangezien ik de dag erna op vakantie ga zal ik ze daar ook achterlaten als er zich tijdens die dag geen baasjes melden. La Limona reist dan ook met ons mee naar het asiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')