Anna heeft inmiddels een huisje.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben ze nou nog geen huisje![]()
Wel een zoet lief nestje
Bekje open, brokje naar binnen, bekje dichtquote:Op maandag 28 juni 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Dus, als iemand nog tips heeft om een eigenwijs kitten aan de brokjes te krijgen... gaarne! (warme melk, brokjes in melk, koud en warm natvoer is al geprobeerd)
Hoe naai je uiteen gebeten en gescheurd vel weer aan elkaar?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bekje open, brokje naar binnen, bekje dicht
Had je verder nog vragen
a/d?quote:
hahahahaha, wij hebben de kittens zelfs met hele neus in de brinta geduwdquote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe naai je uiteen gebeten en gescheurd vel weer aan elkaar?![]()
Brokjes eten moet leuk zijn, niet eng akelig en gedwongen.Verder dan een neusje in de melk duwen ga ik in het algemeen niet. Ben veel de bang dat ik de kittens emotioneel beschadig. [watje]
quote:
Ik had hem al gevonden.quote:
Ja precies. Je hebt van die mensen die het advies om RC te blijven geven niet ter harte nemen en die meteen overstappen op een goedkopere soort, wat dit soort katjes geen goed doet.\quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had hem al gevonden.Klinkt goed, gaat op de boodschappenlijst voor morgen.
Ze doet het verder nog prima maar ik wil voorkomen dat ze in elkaar kukelt. En ze moet natuurlijk klaargestoomd worden voor adoptie en dan een grote meid zijn qua eten.
Daar heb ik tegenwoordig keigave pleisters voorquote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Hoe naai je uiteen gebeten en gescheurd vel weer aan elkaar?![]()
Ey.... dat bedoelde ik ook helemaal niet. Gekkie! Ik deed gewoon even de praktische beschrijving van het eten der brokjesquote:Brokjes eten moet leuk zijn, niet eng akelig en gedwongen.Verder dan een neusje in de melk duwen ga ik in het algemeen niet. Ben veel de bang dat ik de kittens emotioneel beschadig. [watje]
Is het verkrijgbaar in de dierenwinkel? Want als ik ervoor naar Eindhoven moet rijden kan ik me tijd en benzinekosten besparen door het zelf aan te schaffen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is callorierijk voedsel wat makkelijk te mengen is met water om er een papje van te maken. Het wordt aan kittens gegeven die niet willen groeien of gedwangvoerd moeten worden.
Je kunt het ophalen bij een van de mensen van redcat, of anders heb ik nog wel een blikje staan. Gaia doet het er goed op (eindelijk) van 300 nu naar 460 terwijl ze eigenlijk was afgeschreven.
Gelukkig gaat zij naar mensen die kitten opvoeding volgens mij super serieus nemen dus als ik ze op het hart druk om RC te blijven voeren de komende tijd, dan komt dat wel goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja precies. Je hebt van die mensen die het advies om RC te blijven geven niet ter harte nemen en die meteen overstappen op een goedkopere soort, wat dit soort katjes geen goed doet.
Anna (en ook Tom trouwens) is dol op het leegeten van de kattebak.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar heb ik tegenwoordig keigave pleisters voor
[..]
Ey.... dat bedoelde ik ook helemaal niet. Gekkie! Ik deed gewoon even de praktische beschrijving van het eten der brokjes
Owkee... brokje weggooien en dan Anna 'm weer ophaalt misschien?
Ah, goede tips.quote:
Is melk, natvoer en brokjes, zowel vast als geweekt in diverse vloeistoffen niet buffet genoeg?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, dan mijn laatste goeie tip: koop wat andere smaakjes. Een buffetje noemt onze DA dat; van alles wat en kijken wat ze lekker vindt
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Laat maar, ik weet het antwoord al: blijkbaar niet voor de prinses.
Ja. En dezelfde mand als waarin ik haar ophaalde van het asiel. Dus het was niet de eerste keer dat ze erin belandde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:50 schreef Barbaaf het volgende:
Aww, Limoentje. Was dat dezelfde mand als waarin ze naar de DA ging voor sterilisatie?
Zit er al in. Al was die oude volgens mij niet helemaal leeg. Maar ook dat is niet gunstig... dat ze na 8 weken nog steeds niet kan functioneren zonder feliway. En ook met feliway ontzettend gevoelig blijft voor veranderingen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
oh bah... Wat vervelend
Hopelijk is het de warmte... Nieuwe feliway misschien?
Dat is waar... Maar misschien is het gewoon alles bij elkaar? Warmte, sterilisatie, kindjes die steeds zelfstandiger worden... En dan is verhuizen misschien een te grote stap voor haarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit er al in. Al was die oude volgens mij niet helemaal leeg. Maar ook dat is niet gunstig... dat ze na 8 weken nog steeds niet kan functioneren zonder feliway. En ook met feliway ontzettend gevoelig blijft voor veranderingen.
Oh jeetjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
Zo kan ik haar echt niet met goed fatsoen meegeven aan iemand.
Begreep uit een ander topic dat ze nooit direct in dezelfde ruimte zijn? Want ik vroeg ook zoiets nl.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jeetjeArme Limoentje en arme Cat.
Cat misschien iets raars hoor, maar kan het zijn dat Limoentje gestressed wordt van de kittens die je er later bij hebt gekregen om op te vangen, of zijn ze nooit in 1 ruimte?
Long shot, en misschien heeft het in jouw geval geen zin, maar misschien een tip: Ik geef mijn katten altijd een druppeltje Bachbloesem Rescue Remedy als ik een stresssituatie verwacht. Is homeopatisch en werkt geweldig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit er al in. Al was die oude volgens mij niet helemaal leeg. Maar ook dat is niet gunstig... dat ze na 8 weken nog steeds niet kan functioneren zonder feliway. En ook met feliway ontzettend gevoelig blijft voor veranderingen.
Er zit een verdieping tussen Limoen en de andere kittens. Maar ze spelen nu wel samen in de woonkamer (Anna en Tom moeten immers aan andere omgevingen, geluiden en andere katten wennen). Dus dat zal ze wel ruiken als ik ze terug breng. Kan ook een factor zijn. Al leek ze nooit echt last te hebben van de geur van mijn katten die ik natuurlijk met me meedraag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begreep uit een ander topic dat ze nooit direct in dezelfde ruimte zijn? Want ik vroeg ook zoiets nl.
Maar goed, ze zal allicht wat geurtjes / geluidjes e.d. mee krijgen
Bach heb ik eerder als eens geprobeerd bij mijn katten (andere situatie). Ik vond het effect niet spectaculair en ben wat huiverig om Limoen iets te geven terwijl ze zoogt. Feliway lijkt me wat dat betreft veel beter te werken. Maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Long shot, en misschien heeft het in jouw geval geen zin, maar misschien een tip: Ik geef mijn katten altijd een druppeltje Bachbloesem Rescue Remedy als ik een stresssituatie verwacht. Is homeopatisch en werkt geweldig.
(Ik had met oud op nieuw altijd zes opengesperde bange oogjes in de kelder, en sinds ik ze die druppels geef liggen ze lekker op de bank tijdens het vuurwerk en doen ze af en toe een oor omhoog.)
Vreemde geuren op jou is natuurlijk minder eng dan vreemde geuren op haar kindjes misschien? En hopen dat Anna en Tom nu beter zelf gaan eten nu ze geen melk krijgen (positief punt probeert te zien)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zit een verdieping tussen Limoen en de andere kittens. Maar ze spelen nu wel samen in de woonkamer (Anna en Tom moeten immers aan andere omgevingen, geluiden en andere katten wennen). Dus dat zal ze wel ruiken als ik ze terug breng. Kan ook een factor zijn. Al leek ze nooit echt last te hebben van de geur van mijn katten die ik natuurlijk met me meedraag.
Volgens mij is ze nog steeds zo gestrest dat ze ze de hele ochtend nog niet heeft laten drinken. Aan de kinders merk je het niet en gelukkig zijn ze nu groot genoeg om het met andere voeding te redden. Maar aten ze verdorie maar zelf!~Want morgen en overmorgen ben ik de heel dag weg en is het anders wel erg lang voor ik ze weer wat kan geven.Hopelijk trekt Limoen in de loop van de dag of nacht bij.
Daar hoop ik ook op. En ik zie geen reden waarom ze zelf niet gaan eten. Mocht het echt niet lukken en ik blijk te weinig tijd te hebben voor bijvoeding dan staat er gelukkig een hele organisatie achter me waar ik Tom en Anna kan onderbrengen. Maar dat zou zo'n sneu einde zijn van hun verblijf hier.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vreemde geuren op jou is natuurlijk minder eng dan vreemde geuren op haar kindjes misschien? En hopen dat Anna en Tom nu beter zelf gaan eten nu ze geen melk krijgen (positief punt probeert te zien)
Aaaaah, wat een enorm schattige stukjes heb je geschrevenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels staan Blue, Suede en Shoes op de site.![]()
KLIK! (helemaal onderaan)
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:43 schreef Naamah het volgende:
Tom en Anna ergens anders onderbrengen?! Echt nietWe maken wel een Fok!wisselploeg en komen desnoods elk uur eten in de poezenmondjes stoppen
Haha, lief van je! Ik ga ervan uit dat het niet nodig gaat zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Meld me (indien nodig) vast aan voor ploegendienst
![]()
![]()
Inmiddels heeft Anna ontdekt dat die a/d wel heel lekker spul is. Mits geserveerd via spuitje zodat ze alleen haar bekje hoeft open te sperren en te likkenquote:Het zou vervelend zijn als ze nu nog ergens anders naar toe zouden moeten. Hopelijk gaan ze snel zelfstandig eten..
Jammer dat Limoentje weer terug bij af is. Ze deed het zo goed.Duim dat ze snel weer de lieve kriebelpoes is die ze een paar dagen geleden nog was...
Kittens worden blijkbaar standaard aangeleverd met een zweetvoetenfetish.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Die slipperDat deden ze echt allemaal hè?
Heer Naard had bij beide gelegenheden net van tevoren besloten dat hij een wandelingetje ging maken. Welke kans door mij dankbaar werd aangegrepen om de kinders van voedsel of drank te voorzien, Was nooit gelukt als (vet)klep erbij was.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Takaiki het volgende:
eten...melk.... en Naartjie is er niet bij? I'm shocked
....of ik zie het niet goed door de onderbelichting
![]()
Fredje?quote:
Ah, die link had ik niet meteen gelegd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef HaagseHarrie het volgende:
Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk!
http://www.redcat.nu/kittens/tn_Fred1.jpg
Fredje
Had het al in een eerder topic gevraagd maar ken de vraag beter aan jou stellen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, die link had ik niet meteen gelegd.Inderdaad erg lief.
Ligt eraan hoe je katten zijn en hoe oud ze zijn. Kittens + kittens gaat prima, moeten misschien even aan elkaar wennen maar dat loopt vanzelf. Kitten + oudere kat kan alle kanten uitgaan. Ligt eraan hoe tolerant je andere katten zijn tov vreemde katten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:17 schreef HaagseHarrie het volgende:
[..]
Had het al in een eerder topic gevraagd maar ken de vraag beter aan jou stellen.
Gaat dat nou goed, naast broertje en zusje katten die ik nu heb, een derde kitten erbij?
Ach zo... seer schlimquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heer Naard had bij beide gelegenheden net van tevoren besloten dat hij een wandelingetje ging maken. Welke kans door mij dankbaar werd aangegrepen om de kinders van voedsel of drank te voorzien, Was nooit gelukt als (vet)klep erbij was.
Je moet wel gehaaid zijn als je zoveel katten hebt rondlopen.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet wel gehaaid zijn als je zoveel katten hebt rondlopen.
Net had ik Tom en Anna in de bench gezet met een schoteltje AD voer.
3 gillende kittens bovenop de bench! Het onrecht!![]()
Katten zijn 2 jaar oud en erg sociaal maar of ze een derde opnemen weet ik dus niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je katten zijn en hoe oud ze zijn. Kittens + kittens gaat prima, moeten misschien even aan elkaar wennen maar dat loopt vanzelf. Kitten + oudere kat kan alle kanten uitgaan. Ligt eraan hoe tolerant je andere katten zijn tov vreemde katten.
En bij een kat vanaf -zeg- en jaar of 10 zou ik geen kitten zetten of juist een setje kittens. Dan kunnen die samen dollen terwijl de oudere kat zijn of haar rust krijgt.
Daar kan ik je lastig advies in geven. Als ze sociaal zijn heeft het een goede kans van slagen maar het kan ook een 2 tegen 1 situatie worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:14 schreef HaagseHarrie het volgende:
[..]
Katten zijn 2 jaar oud en erg sociaal maar of ze een derde opnemen weet ik dus niet.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 4 juli 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel! Droge brokjes!
*parties*
Komt helemaal goed met die eigenwijze meid.
Mwah. Komt voor kriebels maar als ik ook maar 1 onverwachte beweging maak dan schrikt ze. Ze is echt een stuk banger dan een paar weken terug. Kriebelen is nog steeds erg fijn maar het ongegeneerd op de grond gooien is er wel wat vanaf. Ik denk toch dat de hormonen haar wat toegankelijker hebben gemaakt en dat dat nu weg ebt. En die hitte is natuurlijk ook niet lollig voor het arme ding.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hoest met Limoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hé gelukkig van de droge brokjes!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah. Komt voor kriebels maar als ik ook maar 1 onverwachte beweging maak dan schrikt ze. Ze is echt een stuk banger dan een paar weken terug. Kriebelen is nog steeds erg fijn maar het ongegeneerd op de grond gooien is er wel wat vanaf. Ik denk toch dat de hormonen haar wat toegankelijker hebben gemaakt en dat dat nu weg ebt. En die hitte is natuurlijk ook niet lollig voor het arme ding.![]()
Volgende week maandag worden alle kittens geënt in het asiel. Limoen moest ook maar meekomen voor een check-up.Dat doen we dus mooi niet, want het zal er wel op uitdraaien dat ik die een week later bij hetzelfde asiel moet afleveren. Dan checken ze haar dan maar. Ik ga dat beestje niet 2 keer zo'n reis aandoen als het niet nodig is.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Cat, denk je wel dat een huis nog iets is voor Limoen is of kan ze beter de straat weer op?
Ik ga nog steeds voor een huis. Maar dan wel eentje waar ze niet teveel van haar verwachten qua knuffeligheid en schootpoes zijn. Een boerderij zou ook prima zijn voor haar. Lekker buiten rondstruinen.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Cat, denk je wel dat een huis nog iets is voor Limoen is of kan ze beter de straat weer op?
En dat durf je te posten zonder begeleidende foto? Foeiquote:Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Shoes heeft net Ome Naard verjaagd uit zijn hangmat, bovenop de krabpaal!Er zitten nu 4 kittens in.
Dat event staat niet op de gevoelige plaat. Ome Naard + 5 kittens in de krabpaal wel (ik weet wat mijn publiek wil).quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dat durf je te posten zonder begeleidende foto? Foei
Ik had jou al van de adoptielijst geschrapt he?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
en dat je ze maar vastlijmt zodat ze er straks nog zitten
*verstopt Weird*quote:
KAZAAAAHquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Cat22 het volgende:
Een gemiddelde dag als ik thuis ben:
[ link | afbeelding ]
En daarna zijn ze moe.![]()
Nu ligt het merendeel op de bank en als ik een kriebeltje geef word ik beloond met hevig gespin.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Bijna een week zonder update!![]()
Al is er weinig te melden.Het hele huishouden doet het goed, vanmorgen ben ik naar het asiel geweest waar ze gechipt en geënt zijn. De DA vond ze er prima uitzien. Wel hebben Blue, Suede en Shoes last van oormijt en die moeten dus nog 2 weken behandeld worden en mogen nog niet geplaatst. Aangezien ze anders naar het asiel zouden moeten blijven die rakkers dus nog wat langer bij mij. De straf.
![]()
Tom en Anna zijn wel klaar om te gaan en worden donderdag (Anna) en zaterdag (Tom) opgehaald.
En ik ga volgende week zaterdag met het overgebleven drietal naar de kittendag van Redcat (mits oormijtvrij). Aangezien ik de dag erna op vakantie ga zal ik ze daar ook achterlaten als er zich tijdens die dag geen baasjes melden. La Limona reist dan ook met ons mee naar het asiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |