1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Inderdaad, het waren maar kutscheetjes.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Paul het volgende:
Kan ik v Hanegem ergens terugzien?
Was hij nou op sport 1 geweest?
Deze was eerde, hier dusquote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef Kwaliteit het volgende:
welk topic?
Je weet dat alle scheidsrechters op het WK ook wel eens een duel 4e official zijn?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef WillemWever het volgende:
scheids uit Mali gedegradeerd tot bordophouder
Pff vermoeiend jaquote:Op zondag 20 juni 2010 23:14 schreef WillemWever het volgende:
"ik heb ooit in die townships gefilmd"
"ik heb ooit de ouders van suarez in uruguay gefilmd"
Net goed.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef WillemWever het volgende:
scheids uit Mali gedegradeerd tot bordophouder
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:16 schreef Nuchterheid het volgende:
Overal die Jupiler reclame in die boeren keet![]()
![]()
![]()
Jup Jup Hollandquote:Op zondag 20 juni 2010 23:16 schreef Nuchterheid het volgende:
Overal die Jupiler reclame in die boeren keet![]()
![]()
![]()
2018, dan zit Johan allang in Austin zijn sigaartje te paffen genietend van een lokale bluesheld.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef wolferl het volgende:
Wat lult Derksen nou, een WK in Nederland zou voor zijn blaadje gewoon een boost zijn.
getraind oog zie ikquote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef WeebI het volgende:
ok chickie maakt een beetje goed.
jaquote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Albertoooo het volgende:
"Das Brabant hè."
Zit echt heel Brabant vol met zulke paupers?
Tegen die tijd zit ie wel lang en breed in Amerika.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef wolferl het volgende:
Wat lult Derksen nou, een WK in Nederland zou voor zijn blaadje gewoon een boost zijn.
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Kwaliteit het volgende:
Dit is het grote voorbeeld waarom ik nou een hekel heb aan Brabant
Omdat zij bij het jupiler promotie team hoordequote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Waarom interviewden ze die Aziatische chick niet?
Waar?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Waarom interviewden ze die Aziatische chick niet?
Ik heb het idee van wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Albertoooo het volgende:
"Das Brabant hè."
Zit echt heel Brabant vol met zulke paupers?
Dat was gewoon zoeen promomeisjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef bascross het volgende:
[..]
Op het einde van het item ''de voetbaltempel''. Zag er goed uit.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moeten ze Johan die muziekacts aan laten kondigen, dan gaat nog fouter dan Henk van Dorp.
Ik mis Villa BVDquote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moeten ze Johan die muziekacts aan laten kondigen, dat gaat nog fouter dan Henk van Dorp.
En aan het einde mag Johan Derksen de artiesten vakkundig slopen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moeten ze Johan die muziekacts aan laten kondigen, dat gaat nog fouter dan Henk van Dorp.
Vrouw, je weet niet waar je over praatquote:
Dan kunnen we net zo goed naar een kippenhok gaan kijken.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:26 schreef BB-King het volgende:
Zou een grande finale met Prem, Ivo Niehe en Ali B. niet enig zijn?
quote:
En dan Iwan in laten vliegenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:26 schreef BB-King het volgende:
Veel beter dan schilder WIm Jonk. Die zegt echt niks. Die man kan geen gesprek voeren, ik denk dat hij sociaal gestoord is.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Waarom word die Vanenburg zo vaak uitgenodigd? Voegt helemaal niets toe.
Zo wel jaquote:Op zondag 20 juni 2010 23:26 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel beter dan schilder WIm Jonk. Die zegt echt niks. Die man kan geen gesprek voeren, ik denk dat hij sociaal gestoord is.
Echt? Denk je dat echt? Ja.²
Ze is 12quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef -Willempie- het volgende:
Pics van de dochter van Gerald? Iemand?
Ze is 12 jij poedel.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef -Willempie- het volgende:
Pics van de dochter van Gerald? Iemand?
Echt?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:30 schreef Dingess het volgende:
Johan Cruijff merkte ooit op dat Vanenburg door zijn hoge stem nimmer een leidersrol zou kunnen hebben.
Ja, hij heeft alles uitgevonden.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef marcodej het volgende:
Wat is die Ivo bijdehand zeg.
Broer van Mart Smeetsquote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef marcodej het volgende:
Wat is die Ivo bijdehand zeg.
Ja, z'n engels is nog niet eens zo slecht, maar die vreselijk slechte intonatie en slechte opbouw van z'n zinnen met twaalf haperingen tot aan de punt komt in het engels nog wat beter naar voren dan in het nederlands.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Beter dan het Engels van de gemiddelde Nederlander.
Zoals Derksen het zou zeggen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:42 schreef nightcowboy het volgende:
Yolanthe is inderdaad een starfuckertje.
"we zijn met haar naar india geweest"quote:Op zondag 20 juni 2010 23:14 schreef WillemWever het volgende:
"ik heb ooit in die townships gefilmd"
"ik heb ooit de ouders van suarez in uruguay gefilmd"
Niet echt.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef daandaandaandaan het volgende:
zo groot is ie niet hoor hahahhaa
Mister Bigstar, komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef WillemWever het volgende:
"dan ben je somebody"
Staat dat niet op de bingo-kaart?
Wilfred was even weggelopenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mister Bigstar, komt op hetzelfde neer.
Het is leuk, maar het argument dat Sneijder vereerd moet zijn slaat natuurlijk als een tang op een varken.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef Sloggi het volgende:
Johan heeft ongelijk. Humor is leuk, maar op een gegeven moment is het leuk geweest (hoewel het natuurlijk altijd leuk is, Sneijder bashen).
Dat ligt dan echt aan jou. De uitspraak is beroerd natuurlijk, maar als je dit niet begreep dan is er echt wat met jou Engels aan de hand.quote:
Eensquote:Op zondag 20 juni 2010 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is leuk, maar het argument dat Sneijder vereerd moet zijn slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Waarvan akte.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef Sloggi het volgende:
Johan heeft ongelijk. Humor is leuk, maar op een gegeven moment is het leuk geweest (hoewel het natuurlijk altijd leuk is, Sneijder bashen).
Als je het in meervoud zegt, wat kan, dan klopt het.quote:
Inderdaad, maar in dit geval niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je het in meervoud zegt, wat kan, dan klopt het.
1 woord:quote:Op zondag 20 juni 2010 23:52 schreef wolferl het volgende:
Waarom mogen ze momenten uit de wedstrijden maar op bepaalde tijden laten zien?
En aan de andere kant moet Wesley Sneijder zich ook niet opgefokt gedragen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:50 schreef wolferl het volgende:
Yolanthe doet zelf ook hoor. Ze had ook NIET naar ZA kunnen gaan bijvoorbeeld.
Ze weet telkens weer de spotlights op haar te krijgen. Dan moet je ook een grote vent/dame zijn en kritiek accepteren.
Klopt gewoon.quote:
Ze mogen wel maar er was geen tijd meer voor.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:52 schreef wolferl het volgende:
Waarom mogen ze momenten uit de wedstrijden maar op bepaalde tijden laten zien?
Vergeet niet dat de FFF zelf verantwoordelijk is voor de nu ontstane problemen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Domme Nek is niet de snuggerste, hij past in de traditie van Sarkozy en Louis de Funés.²
Oekraïne en Groot-Brittanië.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef -Willempie- het volgende:
"Moeilijke woorden he, Irene!"
Ik kan het me bijna niet voorstellen. De trainer kan (*moet!*) toch gewoon zeggen: Nee Anelka blijft.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de FFF zelf verantwoordelijk is voor de nu ontstane problemen.
Alle bobo's in die vereniging lopen met drie pakken boter op hun hoofd verongelijkte spijtoptanten te spelen.
Om welke kampioenschappen wordt er allemaal gestreden dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Klopt gewoon.
"Deze wereldkampioenschappen" is het
Als het op de vrouwelijke mond aan komt gaat het toch vooral om de inkomsten toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Irene wordt door mannen wel gewaardeerd, wellicht om haar mond, maar niet om wat er uitkomt.²
Ging over dat het iets uit liep, toen zei Wilfred (?) dan maar 3x per dag ofzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tell me more, ik zapte net over naar Studio Sportzomer
Is het toevallig dat Niehe minder aan het woord was? Neen.quote:
Weinig nieuws onder de zon.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef wdn het volgende:
Johan Derksen haalt uit naar Wilfred Genee
van onze redactie
AMSTERDAM - Voetbalanalyticus Johan Dersken haalt uit naar collega Wilfred Genee.
"Ik vind Wilfred een heel irritante man", zegt Johan in de Mikro Gids. Hij is de ijdeltuit bij uitstek. Als dertiger verfde hij zijn haren al. Hij zit altijd onder de gel en hij föhnt dat het een verschrikking is. Máár: hij is een uitstekende presentator! Ik respecteer hem zeer.
“Ik wil privé niets met hem te maken hebben. Er zijn, voor het goede begrip, ook een hele hoop mensen die privé niets met mij te maken willen hebben.” Op dit moment werken Derksen en Genee iedere dag samen voor hun WK-talkshow VI Oranje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_Genee__.html?p=3,1![]()
Niks nieuws, Johan verkondigt dit ook elke week. Typische Telegraafkop.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef wdn het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM - Voetbalanalyticus Johan Dersken haalt uit naar collega Wilfred Genee.
"Ik vind Wilfred een heel irritante man", zegt Johan in de Mikro Gids. Hij is de ijdeltuit bij uitstek. Als dertiger verfde hij zijn haren al. Hij zit altijd onder de gel en hij föhnt dat het een verschrikking is. Máár: hij is een uitstekende presentator! Ik respecteer hem zeer.
“Ik wil privé niets met hem te maken hebben. Er zijn, voor het goede begrip, ook een hele hoop mensen die privé niets met mij te maken willen hebben.” Op dit moment werken Derksen en Genee iedere dag samen voor hun WK-talkshow VI Oranje.
Johan en z'n persoonlijke frustraties worden een beetje lachwekkend.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef wdn het volgende:
van onze redactie
Dat was bekend ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef wdn het volgende:
van onze redactie
Dat ze bij de Telegraaf nog de moeite doen om dit te typen hequote:Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks nieuws, Johan verkondigt dit ook elke week. Typische Telegraafkop.
Ook typisch Telegraaf: tikfouten in namenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Dat was bekend ja.
Wie is Johan Dersken trouwens?
Hij werd zo dik omdat hij aan de drank raakte vanwege het overlijden van zijn vrouw.quote:
Hoeveel vrouwen heeft JD wel niet gehad?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:14 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hij werd zo dik omdat hij aan de drank raakte vanwege het overlijden van zijn vrouw.
Drie vrouwen. Wikipedia:quote:Op maandag 21 juni 2010 00:20 schreef Dingess het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heeft JD wel niet gehad?
quote:Privéleven
Derksen woont in Oudewater. Zijn eerste vrouw is begin 1992 overleden aan de gevolgen van een ongeval in huis. Later is hij hertrouwd, gescheiden en voor een derde keer getrouwd. Hij heeft twee dochters en een stiefzoon. Zijn oudste dochter Marieke werkt sinds het najaar van 2005 eveneens bij Voetbal International.
Dat wist ik niet eens! Ernstig. Respect dat hij er toch weer bovenop is gekomen en ook aan zijn eigen gezondheid heeft gewerktquote:Op maandag 21 juni 2010 00:14 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hij werd zo dik omdat hij aan de drank raakte vanwege het overlijden van zijn vrouw.
Bron: telegraaf.nlquote:vr 18 jun 2010, 13:59
'Yolanthe kan ons wereldkampioen maken'
van onze redactie
AMSTERDAM - Voetbalanalist Johan Derksen ziet Yolanthe als HET middel om wereldkampioen te worden.
Johan Derksen neemt geen blad voor de mond. "Sinds Wesley met Yolanthe is, voetbalt hij elke week geweldig. Zou Yolanthe die andere 10 spelers ook niet eens af en toe kunnen verwennen? Dan worden we wereldkampioen", zegt Johan in VI Oranje.
Derksen haalt wekelijks uit naar Yolanthe en het ziet er niet naar uit dat het gaat stoppen.
Haha, De Telegraaf hapt.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef wdn het volgende:
van onze redactie
Yep, vandaag.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:26 schreef Quoi het volgende:
Morgen langs de opnames met braai en wedstrijd kijken etc bij Kurhaus. Iemand dit al gedaan?
Ik dacht dat hij dik werd door een knieblessure waardoor hij niet meer kon hardlopen.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:14 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hehe dat dus. ik had een groen bandje en was alleen de 2e uitzending continu in beeldquote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Reddiablo het volgende:
Ok, vandaag geweest....
30 EUR voor EEN uitzending, het was zo druk dat men werkte met een rotatiesysteem. Blauw bandje voor de 1e uitzending, groen bandje voor de tweede. 1e zat ik een paar rijen achter Gijp. 2e uitzending zaten we aan de zijkant, net voorbij de bar.
Da's op zich jammer, en het eten - geen braai maar meer een lopend buffet, waar het vlees koud was, de broodjes droog en het drinken 3 EUR kostte....
maar goed, niet alles was vervelend... Alberto Stegeman lulde lekker mee, Ivo Niehe ook - maar ietwat te veel... Sanne (Miss Montréal) was tof, zong wat matig, maar leuke griet - ff op de foto geweest, spontane chick.
Irene viel ook mee, hoewel ze me geen bier gaf- ze moest heel strikt de regels opvolgen en ik was net na de "live cue" - ze oogde heel erg nerveus, maar face-to-face valt ze wel mee.
Ff op de foto met Gijp, Derksen en Genee (ach ja, waarom ook niet)
De grootste revelatie... Wilfred Genee speelt geen Football Manager
Verder nog vragen?
Nonsense. In een niet zo lang geleden uitgebrachte interview met Derksen verklaarde hij dat hij dik werd doordat hij iedere dag (voordat hij naar zijn werk ging volgens mij) langs de benzinepomp reed en het niet kon laten om daar geen snack te kopen.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:14 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Welk gezeik?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:42 schreef boekenplank het volgende:
Topamusement op RTL7 na de wedstrijden. Ik snap het gezeik hier niet of kijken jullie naar dat suffe Jack van Gelder gedoe.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Reddiablo het volgende:
Sanne (Miss Montréal) was tof, zong wat matig, maar leuke griet - ff op de foto geweest, spontane chick.
Nopes, thanks. Ach die 30 euro etc weet ik, dat maakt me niet uit. Wel jammer dat roulatiesysteem. We zullen zien, heb er iig wel zin in! Zal wel minder druk zijn zo op maandagavond.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Reddiablo het volgende:
Ok, vandaag geweest....
........
Verder nog vragen?
Valt me tegen.quote:
Yep, ik ben natuurlijk op zondag gegaan - dan is iedereen vrij - kans is groot dat je nu wel beide afleveringen kunt meewonen. Is best leuk voor een keer hoor!quote:Op maandag 21 juni 2010 05:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nopes, thanks. Ach die 30 euro etc weet ik, dat maakt me niet uit. Wel jammer dat roulatiesysteem. We zullen zien, heb er iig wel zin in! Zal wel minder druk zijn zo op maandagavond.
Volgens mij best behoorlijk voor RLT 7quote:Op maandag 21 juni 2010 11:25 schreef Zipportal het volgende:
503.000 kijkcijfers
RTLgemist zijn de afleveringen van gisteren, tot 17.50 uur en dan zijn ze er afquote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef N-E-R-D het volgende:
Aflevering 19 kan je zeker nergens meer terug kijken? Op rtl gemist iig niet meer.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
RTLgemist zijn de afleveringen van gisteren, tot 17.50 uur en dan zijn ze er af
Ze is geil.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand een foto van de vrouw van Derksen? Ben na al die vermeldingen toch wel nieuwschierig..
Damn.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef hank72 het volgende:
Ik dacht dat je op de site van VI oranje de laatste 5 afleveringen terug kon zien, net even gekeken, maar dat kan dus inderdaad niet, ze halen het er wel heel snel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |