Omdat zij bij het jupiler promotie team hoordequote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Waarom interviewden ze die Aziatische chick niet?
Waar?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Waarom interviewden ze die Aziatische chick niet?
Ik heb het idee van wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Albertoooo het volgende:
"Das Brabant hè."
Zit echt heel Brabant vol met zulke paupers?
Dat was gewoon zoeen promomeisjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef bascross het volgende:
[..]
Op het einde van het item ''de voetbaltempel''. Zag er goed uit.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moeten ze Johan die muziekacts aan laten kondigen, dan gaat nog fouter dan Henk van Dorp.
Ik mis Villa BVDquote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moeten ze Johan die muziekacts aan laten kondigen, dat gaat nog fouter dan Henk van Dorp.
En aan het einde mag Johan Derksen de artiesten vakkundig slopen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moeten ze Johan die muziekacts aan laten kondigen, dat gaat nog fouter dan Henk van Dorp.
Vrouw, je weet niet waar je over praatquote:
Dan kunnen we net zo goed naar een kippenhok gaan kijken.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:26 schreef BB-King het volgende:
Zou een grande finale met Prem, Ivo Niehe en Ali B. niet enig zijn?
quote:
En dan Iwan in laten vliegenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:26 schreef BB-King het volgende:
Veel beter dan schilder WIm Jonk. Die zegt echt niks. Die man kan geen gesprek voeren, ik denk dat hij sociaal gestoord is.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Waarom word die Vanenburg zo vaak uitgenodigd? Voegt helemaal niets toe.
Zo wel jaquote:Op zondag 20 juni 2010 23:26 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel beter dan schilder WIm Jonk. Die zegt echt niks. Die man kan geen gesprek voeren, ik denk dat hij sociaal gestoord is.
Echt? Denk je dat echt? Ja.²
Ze is 12quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef -Willempie- het volgende:
Pics van de dochter van Gerald? Iemand?
Ze is 12 jij poedel.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef -Willempie- het volgende:
Pics van de dochter van Gerald? Iemand?
Echt?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:30 schreef Dingess het volgende:
Johan Cruijff merkte ooit op dat Vanenburg door zijn hoge stem nimmer een leidersrol zou kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |