abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 00:00:29 #251
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83082157
Phfff, wat was Ivo vermoeiend
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83082169
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef wdn het volgende:
Johan Derksen haalt uit naar Wilfred Genee

van onze redactie
AMSTERDAM - Voetbalanalyticus Johan Dersken haalt uit naar collega Wilfred Genee.

"Ik vind Wilfred een heel irritante man", zegt Johan in de Mikro Gids. Hij is de ijdeltuit bij uitstek. Als dertiger verfde hij zijn haren al. Hij zit altijd onder de gel en hij föhnt dat het een verschrikking is. Máár: hij is een uitstekende presentator! Ik respecteer hem zeer.
“Ik wil privé niets met hem te maken hebben. Er zijn, voor het goede begrip, ook een hele hoop mensen die privé niets met mij te maken willen hebben.” Op dit moment werken Derksen en Genee iedere dag samen voor hun WK-talkshow VI Oranje.

http://www.telegraaf.nl/p(...)d_Genee__.html?p=3,1

Johan en z'n persoonlijke frustraties worden een beetje lachwekkend.
pi_83082210
quote:

van onze redactie
AMSTERDAM - Voetbalanalyticus Johan Dersken haalt uit naar collega Wilfred Genee.

"Ik vind Wilfred een heel irritante man", zegt Johan in de Mikro Gids. Hij is de ijdeltuit bij uitstek. Als dertiger verfde hij zijn haren al. Hij zit altijd onder de gel en hij föhnt dat het een verschrikking is. Máár: hij is een uitstekende presentator! Ik respecteer hem zeer.
“Ik wil privé niets met hem te maken hebben. Er zijn, voor het goede begrip, ook een hele hoop mensen die privé niets met mij te maken willen hebben.” Op dit moment werken Derksen en Genee iedere dag samen voor hun WK-talkshow VI Oranje.

Dat was bekend ja.

Wie is Johan Dersken trouwens?
  maandag 21 juni 2010 @ 00:03:31 #254
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83082289
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef marcodej het volgende:

[..]

Niks nieuws, Johan verkondigt dit ook elke week. Typische Telegraafkop.
Dat ze bij de Telegraaf nog de moeite doen om dit te typen he
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

Dat was bekend ja.

Wie is Johan Dersken trouwens?
Ook typisch Telegraaf: tikfouten in namen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_83082326
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  maandag 21 juni 2010 @ 00:14:43 #256
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83082741
quote:
Hij werd zo dik omdat hij aan de drank raakte vanwege het overlijden van zijn vrouw.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_83082848
Ik moet zo nog ff kijken.
  maandag 21 juni 2010 @ 00:20:17 #258
220480 Dingess
PeeVeeDeeAaa
pi_83082947
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:14 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Hij werd zo dik omdat hij aan de drank raakte vanwege het overlijden van zijn vrouw.
Hoeveel vrouwen heeft JD wel niet gehad?
  maandag 21 juni 2010 @ 00:25:19 #259
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83083151
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:20 schreef Dingess het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen heeft JD wel niet gehad?
Drie vrouwen. Wikipedia:
quote:
Privéleven

Derksen woont in Oudewater. Zijn eerste vrouw is begin 1992 overleden aan de gevolgen van een ongeval in huis. Later is hij hertrouwd, gescheiden en voor een derde keer getrouwd. Hij heeft twee dochters en een stiefzoon. Zijn oudste dochter Marieke werkt sinds het najaar van 2005 eveneens bij Voetbal International.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 21 juni 2010 @ 00:26:27 #260
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_83083196
Morgen langs de opnames met braai en wedstrijd kijken etc bij Kurhaus. Iemand dit al gedaan?
pi_83083203
quote:

[..]

Dat wist ik niet eens! Ernstig. Respect dat hij er toch weer bovenop is gekomen en ook aan zijn eigen gezondheid heeft gewerkt
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  maandag 21 juni 2010 @ 00:28:39 #262
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83083277
Deze had ik nog helemaal niet gezien.
  maandag 21 juni 2010 @ 00:38:52 #263
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83083618
quote:
vr 18 jun 2010, 13:59
'Yolanthe kan ons wereldkampioen maken'

van onze redactie
AMSTERDAM - Voetbalanalist Johan Derksen ziet Yolanthe als HET middel om wereldkampioen te worden.

Johan Derksen neemt geen blad voor de mond. "Sinds Wesley met Yolanthe is, voetbalt hij elke week geweldig. Zou Yolanthe die andere 10 spelers ook niet eens af en toe kunnen verwennen? Dan worden we wereldkampioen", zegt Johan in VI Oranje.

Derksen haalt wekelijks uit naar Yolanthe en het ziet er niet naar uit dat het gaat stoppen.

Bron: telegraaf.nl

Whehe
pi_83083642
Hoezo wekelijks? Dagelijks!
  maandag 21 juni 2010 @ 00:53:27 #265
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83084069
quote:

van onze redactie

Haha, De Telegraaf hapt.
  maandag 21 juni 2010 @ 00:53:52 #266
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83084076
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:26 schreef Quoi het volgende:
Morgen langs de opnames met braai en wedstrijd kijken etc bij Kurhaus. Iemand dit al gedaan?
Yep, vandaag.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 21 juni 2010 @ 00:55:19 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_83084116
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:53 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Yep, vandaag.
Ah! Wastwat?
  maandag 21 juni 2010 @ 00:56:54 #268
25957 Reddiablo
pi_83084148
Ok, vandaag geweest....
30 EUR voor EEN uitzending, het was zo druk dat men werkte met een rotatiesysteem. Blauw bandje voor de 1e uitzending, groen bandje voor de tweede. 1e zat ik een paar rijen achter Gijp. 2e uitzending zaten we aan de zijkant, net voorbij de bar.

Da's op zich jammer, en het eten - geen braai maar meer een lopend buffet, waar het vlees koud was, de broodjes droog en het drinken 3 EUR kostte....

maar goed, niet alles was vervelend... Alberto Stegeman lulde lekker mee, Ivo Niehe ook - maar ietwat te veel... Sanne (Miss Montréal) was tof, zong wat matig, maar leuke griet - ff op de foto geweest, spontane chick.

Irene viel ook mee, hoewel ze me geen bier gaf - ze moest heel strikt de regels opvolgen en ik was net na de "live cue" - ze oogde heel erg nerveus, maar face-to-face valt ze wel mee.

Ff op de foto met Gijp, Derksen en Genee (ach ja, waarom ook niet)

De grootste revelatie... Wilfred Genee speelt geen Football Manager

Verder nog vragen?
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 21 juni 2010 @ 00:57:39 #269
6941 APK
Factual, I think.
pi_83084166
quote:

[..]

Ik dacht dat hij dik werd door een knieblessure waardoor hij niet meer kon hardlopen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 juni 2010 @ 00:59:44 #270
25957 Reddiablo
pi_83084217
overigens, zag nog in de vorige thread dan men de echtheid van dat plakschieten in twijfel trok... is gewoon echt, maar wordt ff snel voor de uitzendingen gedaan - denk gewoon weinig tijd om te editen en monteren enzo, dus dan ziet 't er misschien stom uit - maar is gewoon voor de fontein van het Kurhaus.
www.3voor12denhaag.nl
pi_83084950
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Reddiablo het volgende:
Ok, vandaag geweest....
30 EUR voor EEN uitzending, het was zo druk dat men werkte met een rotatiesysteem. Blauw bandje voor de 1e uitzending, groen bandje voor de tweede. 1e zat ik een paar rijen achter Gijp. 2e uitzending zaten we aan de zijkant, net voorbij de bar.

Da's op zich jammer, en het eten - geen braai maar meer een lopend buffet, waar het vlees koud was, de broodjes droog en het drinken 3 EUR kostte....

maar goed, niet alles was vervelend... Alberto Stegeman lulde lekker mee, Ivo Niehe ook - maar ietwat te veel... Sanne (Miss Montréal) was tof, zong wat matig, maar leuke griet - ff op de foto geweest, spontane chick.

Irene viel ook mee, hoewel ze me geen bier gaf - ze moest heel strikt de regels opvolgen en ik was net na de "live cue" - ze oogde heel erg nerveus, maar face-to-face valt ze wel mee.

Ff op de foto met Gijp, Derksen en Genee (ach ja, waarom ook niet)

De grootste revelatie... Wilfred Genee speelt geen Football Manager

Verder nog vragen?
Hehe dat dus. ik had een groen bandje en was alleen de 2e uitzending continu in beeld

Op zich best tof om 'n x te doen. Beetje armoedig wel dat je voor 30 euro nog steeds je eigen glazen naar de bar moet brengen, maar ach.

Ik had nog mazzel dat ik binnenkwam trouwens. was met totaal 4 man en ik had gereserveerd. Echter, ik had dat formulier half dronken ingevuld, en had keurig netjes de datum van gisteren ingevuld als reserverings dag. Uiteindelijk even gepraat met de (engelstalige?) vrouw bij de balie en we mochten toch doorlopen.
BBQ bij mij was nog wel lekker warm trouwens. Niet hoogstaand, maar als je - zoals ik - nog een prima kater te verwerken had was het wel te doen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83085102
quote:

[..]

Nonsense. In een niet zo lang geleden uitgebrachte interview met Derksen verklaarde hij dat hij dik werd doordat hij iedere dag (voordat hij naar zijn werk ging volgens mij) langs de benzinepomp reed en het niet kon laten om daar geen snack te kopen.
We shall meet again before long to march to new triumphs.
pi_83085131
Wat was dat balletje op doek slecht gemonteerd zeg vandaag Blijkbaar gebrek aan camera's.
pi_83085167
Het lijkt wel alsof hij in de loop van VI Oranje ook dikker aan het worden is. Misschien kan hij in de omgeving van Den Haag niet veilig hardlopen.
pi_83085295
Topamusement op RTL7 na de wedstrijden. Ik snap het gezeik hier niet of kijken jullie naar dat suffe Jack van Gelder gedoe.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')