Vergeet niet dat de FFF zelf verantwoordelijk is voor de nu ontstane problemen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Domme Nek is niet de snuggerste, hij past in de traditie van Sarkozy en Louis de Funés.²
Oekraïne en Groot-Brittanië.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef -Willempie- het volgende:
"Moeilijke woorden he, Irene!"
Ik kan het me bijna niet voorstellen. De trainer kan (*moet!*) toch gewoon zeggen: Nee Anelka blijft.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de FFF zelf verantwoordelijk is voor de nu ontstane problemen.
Alle bobo's in die vereniging lopen met drie pakken boter op hun hoofd verongelijkte spijtoptanten te spelen.
Om welke kampioenschappen wordt er allemaal gestreden dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Klopt gewoon.
"Deze wereldkampioenschappen" is het
Als het op de vrouwelijke mond aan komt gaat het toch vooral om de inkomsten toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Irene wordt door mannen wel gewaardeerd, wellicht om haar mond, maar niet om wat er uitkomt.²
Ging over dat het iets uit liep, toen zei Wilfred (?) dan maar 3x per dag ofzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tell me more, ik zapte net over naar Studio Sportzomer
Is het toevallig dat Niehe minder aan het woord was? Neen.quote:
Weinig nieuws onder de zon.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef wdn het volgende:
Johan Derksen haalt uit naar Wilfred Genee
van onze redactie
AMSTERDAM - Voetbalanalyticus Johan Dersken haalt uit naar collega Wilfred Genee.
"Ik vind Wilfred een heel irritante man", zegt Johan in de Mikro Gids. Hij is de ijdeltuit bij uitstek. Als dertiger verfde hij zijn haren al. Hij zit altijd onder de gel en hij föhnt dat het een verschrikking is. Máár: hij is een uitstekende presentator! Ik respecteer hem zeer.
“Ik wil privé niets met hem te maken hebben. Er zijn, voor het goede begrip, ook een hele hoop mensen die privé niets met mij te maken willen hebben.” Op dit moment werken Derksen en Genee iedere dag samen voor hun WK-talkshow VI Oranje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_Genee__.html?p=3,1![]()
Niks nieuws, Johan verkondigt dit ook elke week. Typische Telegraafkop.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef wdn het volgende:
Johan Derksen haalt uit naar Wilfred Genee
van onze redactie
AMSTERDAM - Voetbalanalyticus Johan Dersken haalt uit naar collega Wilfred Genee.
"Ik vind Wilfred een heel irritante man", zegt Johan in de Mikro Gids. Hij is de ijdeltuit bij uitstek. Als dertiger verfde hij zijn haren al. Hij zit altijd onder de gel en hij föhnt dat het een verschrikking is. Máár: hij is een uitstekende presentator! Ik respecteer hem zeer.
“Ik wil privé niets met hem te maken hebben. Er zijn, voor het goede begrip, ook een hele hoop mensen die privé niets met mij te maken willen hebben.” Op dit moment werken Derksen en Genee iedere dag samen voor hun WK-talkshow VI Oranje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_Genee__.html?p=3,1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |