Welk gezeik?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:42 schreef boekenplank het volgende:
Topamusement op RTL7 na de wedstrijden. Ik snap het gezeik hier niet of kijken jullie naar dat suffe Jack van Gelder gedoe.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Reddiablo het volgende:
Sanne (Miss Montréal) was tof, zong wat matig, maar leuke griet - ff op de foto geweest, spontane chick.
Nopes, thanks. Ach die 30 euro etc weet ik, dat maakt me niet uit. Wel jammer dat roulatiesysteem. We zullen zien, heb er iig wel zin in! Zal wel minder druk zijn zo op maandagavond.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef Reddiablo het volgende:
Ok, vandaag geweest....
........
Verder nog vragen?
Valt me tegen.quote:
Yep, ik ben natuurlijk op zondag gegaan - dan is iedereen vrij - kans is groot dat je nu wel beide afleveringen kunt meewonen. Is best leuk voor een keer hoor!quote:Op maandag 21 juni 2010 05:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nopes, thanks. Ach die 30 euro etc weet ik, dat maakt me niet uit. Wel jammer dat roulatiesysteem. We zullen zien, heb er iig wel zin in! Zal wel minder druk zijn zo op maandagavond.
Volgens mij best behoorlijk voor RLT 7quote:Op maandag 21 juni 2010 11:25 schreef Zipportal het volgende:
503.000 kijkcijfers
RTLgemist zijn de afleveringen van gisteren, tot 17.50 uur en dan zijn ze er afquote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef N-E-R-D het volgende:
Aflevering 19 kan je zeker nergens meer terug kijken? Op rtl gemist iig niet meer.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
RTLgemist zijn de afleveringen van gisteren, tot 17.50 uur en dan zijn ze er af
Ze is geil.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand een foto van de vrouw van Derksen? Ben na al die vermeldingen toch wel nieuwschierig..
Damn.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef hank72 het volgende:
Ik dacht dat je op de site van VI oranje de laatste 5 afleveringen terug kon zien, net even gekeken, maar dat kan dus inderdaad niet, ze halen het er wel heel snel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |