quote:
quote:
Aldus de user die: yoepie het is bijna.... aanmaaktequote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef superdrufus het volgende:
een heel topic maken over iets heel simpels
een nihilistisch meesterwerk jaquote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aldus de user die: yoepie het is bijna.... aanmaakte
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef Unreal88 het volgende:
Ik zie een fokker met krullen die op dit moment linksvoor mij aan het fokken is :p de trein is nu tussen hoogeveen en beilen
dat is onmogelijkquote:Op zondag 20 juni 2010 22:16 schreef Dyll het volgende:
En nu zit ik tegenover je.
Limburgerquote:
Penisbaard woont daar.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:10 schreef Unreal88 het volgende:
oh hij stapt uit in assen, dan zijn er niet zoveel fokkers meer over :p assen kutstad
HOAX, rond die tijd komt er geen trein in Assen die naar Groningen gaat.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:10 schreef Unreal88 het volgende:
oh hij stapt uit in assen, dan zijn er niet zoveel fokkers meer over :p assen kutstad
Ben ook Limburger, maar zoiets achterlijks heb ik nog nooit gezegdquote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX, rond die tijd komt er geen trein in Assen die naar Groningen gaat.
Ja, maar niet op ieder moment.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef Renesite het volgende:
tot 2:00 komt er een trein aan in Groningen
Ik ben heel vaak met de trein van ~10 over .. gegaan dus ik vind het een beetje vreemd dat jij beweert dat er dan geen trien gaatquote:
Trienen!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak met de trein van ~10 over .. gegaan dus ik vind het een beetje vreemd dat jij beweert dat er dan geen trien gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |