Number and name please.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:51 schreef hc-sjonny het volgende:
GODVERDOMME! NOG MAAR 22 UUR TE GAAN!!!! GODVERDOMME.
wie meld me ziek van die tyfuskankerschool?!
je kan zelf niet bellenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:51 schreef hc-sjonny het volgende:
GODVERDOMME! NOG MAAR 22 UUR TE GAAN!!!! GODVERDOMME.
wie meld me ziek van die tyfuskankerschool?!
Jhonnyquote:
Zo erg is dat toch niet? Geniet van je rust, vrijheid whatever.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:54 schreef superdrufus het volgende:
[..]
ik ben nuchter op een zaterdagavond ja, ik moet wat
Nee, ik kan zelf niet bellen, en ja ik doe het vmbo. maar ben goedquote:Op zondag 20 juni 2010 01:53 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
je kan zelf niet bellenhc doet vmbo?
ohjawelquote:Op zondag 20 juni 2010 01:57 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Nee, ik kan zelf niet bellen, en ja ik doe het vmbo. maar ben goeden daar komt bij dat geen eens vwo'ers kunnen bellen!
http://www.rsgterapel.nl/(...)m-B2G-B2H/index.htmlquote:Op zondag 20 juni 2010 01:56 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Jhonny
en zoek zelf maar www.noobnoobtootttoott.nl
Haha. als je dat ook nog 'ns doet ben je echt geniaal
Ja, dohh, ik weet da ook! maar daar komt bij dat ik me verleden jaar ziek gemeld heb en mezelf heb nagevraagd toen ik m'n pa nadeed. en ze geloofden hetquote:Op zondag 20 juni 2010 01:57 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
ohjaweldie weten wel hoe een telefoon werkt
Wat doet zo'n oude ( vrouw/man ) nog zo laat op!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:55 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
wat doet zo;n jong meisje nog zo laat op!
25 is toch niet zo oud?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:59 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat doet zo'n oude ( vrouw/man ) nog zo laat op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |