Nou ze moet eerst nog ff afgebakken worden hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef WupWup het volgende:
Over een bijtende Aviva, Harry die twee borsten wil, BJ die het vaak te druk heeft om te kolven op het werk maar Evie wel alweer 6,5 maand voedt, Sindell die elektrisch is gaan kolven en daar resultaat van ziet en Ticootje die eindelijk eens moet baren zodat ze zelf weer kan voeden
Wat lief dat je daar aan denkt! Ik heb eigenlijk nergens meer last van, maar ik maak de Daktarin voor Lotte maar op. Kwaad kan het niet, een dagje extra. Met dank aan Twinkly, die ons GV stuurdequote:Op maandag 21 juni 2010 12:13 schreef DaviniaHR het volgende:
wat goed wup!![]()
aviva bijt niet meer!kdenk dat mn cyclus vond dat het tijd was om ongesteld te worden of zo. beetje bizar, zo zonder bloed, maar ach... moet wel ff terugzoeken wanneer de vorige keer was, en anders in mn agenda gaan aankruisen
linda, zijn jullie alweer spruwloos?
Ik zou die voeding dan kolven en op kdv laten geven...quote:Op maandag 21 juni 2010 20:12 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar aan denkt! Ik heb eigenlijk nergens meer last van, maar ik maak de Daktarin voor Lotte maar op. Kwaad kan het niet, een dagje extra. Met dank aan Twinkly, die ons GV stuurde
Nu ik hier toch ben, even jullie mening: Lotte gaat vanaf 15-7 naar het kdv, dan is ze op 5 dagen na 10 maanden oud. Ze blijft daar van 08:00 - 14:00. Normaal drinkt ze om 12u bij mij. Zouden jullie die voeding kolven, thuis inhalen of lekker laten zitten? Op dit moment heb ik wel het idee dat ze 'm nog nodig heeft. Vaak is ze rond half 12 moe, maar slaapt ze niet als ik haar in bedje leg. Na de voeding van 12u gaat ze wel lekker slapen.
Het ritme is inderdaad fijn. Ze zaten er op het KDV alleen niet zo op te wachten geloof ik en ik kolf niet zo veel (laatst toen ik tentamen had, heb ik 3 dagen achter elkaar gekolfd rond 22:00u en had ik 1 flesje van 120ml bij elkaar, wat helemaal opging...). Zoals het er nu naar uit ziet gaat ze 3 dagen naar het KDV, maar ik weet niet wat het met mn productie doet als ik die 3 dagen niet zou voeden 's middags..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou die voeding dan kolven en op kdv laten geven...
Je hebt blijkbaar een lekker ritme en dat hou je op die manier dan in stand...
Hier lijkt het nu beter te gaan dankzij de tips van Tico!
Harry drinkt nu 2 borsten per voeding en laat nu pauzes van 3,5 uur of soms nog langer tussen de voedingen. Hij slaapt meer en beter overdag en ook 's nachts gaat het best aardig. Mijn borsten voelen weer wat voller. Ik ben benieuwd wat het kolven morgen en overmorgen ons brengt.
Dank je tot dusver Tico
Mja, das waar. Maar gewoon kolven dan... de middagvoeding is wel degene waarbij ze erg weinig drinkt. Heeft Lente nog andere slaapjes, of alleen maar na een voeding? Lotte slaapt namelijk de andere slaapjes wel goed, ze weet dus heel goed wanneer ze krijgt en wanneer niet. Bij mn moeder ging ze ook moeilijk slapen 's middags, ondanks dat ze het flesje met smaak leeggedronken had.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Ssserpente het volgende:
Maar Linda, straks kolf je ipv de livevoeding, dus dat zal ws meer zijn. En oefening baart kunst! Ik zou ook gewoon dit ritme aanhouden. Lente gaat vaak ook pas slapen na een slokje.
Meestal leg ik 'r voor een slaapje even aan, ongeacht of ze een voeding 'nodig heeft'. 150 is hartstikke goed, toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mja, das waar. Maar gewoon kolven dan... de middagvoeding is wel degene waarbij ze erg weinig drinkt. Heeft Lente nog andere slaapjes, of alleen maar na een voeding? Lotte slaapt namelijk de andere slaapjes wel goed, ze weet dus heel goed wanneer ze krijgt en wanneer niet. Bij mn moeder ging ze ook moeilijk slapen 's middags, ondanks dat ze het flesje met smaak leeggedronken had.
(Ik had trouwens iets meer opbrengt, 150ml, maar we hebben pannenkoekjes gebakken voor Lotte)
Ow, da's niet echt veel dan idd. Maar je kolft nu dus alleen 's avonds? Dan komt er bij mij ook weinig uit hoor. Dan zit er toch minder in dan 's morgens. Ben benieuwd hoeveel het is als je straks ipv een livevoeding kolft.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef Linda2205 het volgende:
Oeke, ze zijn hier gewend kindjes vanaf 1 jaar te krijgen, die krijgen meestal geen flesjes meer natuurlijk. Meer werk dus voor ze... Thuis krijgt ze tussen de middag ook nog een boterham, na de melk. Op het KDV gaat ze warm eten krijgen, rond een uur of 11
Ssserpente, 150 over 3 dagen heTwas sprokkelen
Lotte drinkt hier 's ochtends, lang en veel. Met goede TSR, want het komt soms dr neus uit, letterlijk. 's middags een klein beetje, duurt 5-10min en 's avonds links weinig en rechts veel. Overdag bied ik de hele dag water aan en daar drinkt ze wisselend van, tussen de 20-90ml per dag.
Lente drinkt zo te zien ook weinig overdag. Bied je thuis wel nog wat anders aan, of echt alleen BV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |