Je zij dat ja? Het erge was alleen ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Marco001 het volgende:
wel grappig trouwens, ik praat dialect terwijl ik het niets eens door heb en denk gewoon abn te praten...
Ik zij ergens heb i.p.v.l ben...
doen groningers wel meer..![]()
erge was alleen, die ander zei direct: waar heb jij Nederlands geleerd? (ofzoiets)
Dus dan heb je zelf al zoiets van,m huh? waar heb je het over?
13 en omdat je naaktfoto's postte. En omdat je sex wou met je vriendje maar hij je afwees. En omdat je niet naar je ouders wou luisteren omdat ze zeiden dat je te jong was. En omdat je wel heel bijdehand was voor die leeftijd. Heul betweterig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef xAlina. het volgende:
Oh, was ik hier daarom niet meer, ik dacht dat ik verbannen was omdat ik 13 was
Ik weet niet eens meer welke foto dat was, weten jullie het?
HAHAHA. Ha.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef xAlina. het volgende:
Oh, cool! Ik heb de verkeerde datum hier gepost! Ben 11 augustus pas jarig!
Wil ik ook nog eens goed doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA. Ha.
Ohja, en omdat je stoned wou worden.
Vriend van me kan ook wel genoeg regelen.. Kan iedereen wel die in Amsterdam woontquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb wel wat goed spul liggen
Shit mattie ik heb het over klassa A onversneden spul je weet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vriend van me kan ook wel genoeg regelen.. Kan iedereen wel die in Amsterdam woont
Bij jou ook wel hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vriend van me kan ook wel genoeg regelen.. Kan iedereen wel die in Amsterdam woont
Je kan mij alles wijsmakenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Shit mattie ik heb het over klassa A onversneden spul je weet.
uhm, chips.. Die paal is niet actief hoop ik? zonee, dan phew, zoja, dan, kan je even een Volvo halen en dat ding omrijden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja zijn echt naaipalen.. Als je Putten uit rijd richting Voorthuizen.. Ben je geneigd om gelijk op het gas te gaan, maar het eerste stuk is nog 50 en er staat een flitspaal
Mwua.. dan ken je echt het tuig van het dorp denk ikquote:
Tsjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mwua.. dan ken je echt het tuig van het dorp denk ik..
yupquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is After Effects een geil programma
Die is voor zover ik weet actief.. Geloof dat ze in Putten allemaal werkend zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uhm, chips.. Die paal is niet actief hoop ik? zonee, dan phew, zoja, dan, kan je even een Volvo halen en dat ding omrijden?
Dichtsbijzijnde coffeeshop zit in Harderwijkquote:
njah, zie ik volgende maand ofzo dan wel..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die is voor zover ik weet actief.. Geloof dat ze in Putten allemaal werkend zijn..
Ik zou het wel mooi vinden als 's nachts eens al die flitspalen door een boertje met de trekker worden omgehaald
Rij-instructeurs leren je hier de flitspalen wel kennenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah podverdulleme.. Ik geloof dat ik daar 60~70 reed... scheisse..
PM ff voor confirmatie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef xAlina. het volgende:
Ik kan die foto echt niet vinden, wie wel?
Ik heb een foto STRAPLESS maar die is vrij recent....
Die kan het niet zijn...
Wie zijn er geflitst hier?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en er zijn al genoeg palen hier gesneuveld.. Autoband en benzine werkt prima schijnbaar
Jij moet hem de foto PM-en... Doe m gelijk ook maar naar mij toequote:
Ik nog niet hier in de buurtquote:
Ja en ook maar naar mij als we dan toch bezig zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij moet hem de foto PM-en... Doe m gelijk ook maar naar mij toe
Nee, naakt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef xAlina. het volgende:
Ik kan die foto echt niet vinden, wie wel?
Ik heb een foto STRAPLESS maar die is vrij recent....
Die kan het niet zijn...
Waarmee heb ik hou hulp nodig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat ik te vertrouwen ben en je kan helpen!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Marco001 het volgende:
wel grappig trouwens, ik praat dialect terwijl ik het niets eens door heb en denk gewoon abn te praten...
Ik zij ergens heb i.p.v.l ben...
doen groningers wel meer..![]()
erge was alleen, die ander zei direct: waar heb jij Nederlands geleerd? (ofzoiets)
Dus dan heb je zelf al zoiets van,m huh? waar heb je het over?
De oplossing van het Mysterie van de Verdwenen Foto®quote:
NEEHOOR!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Is die voetbal standaard jouw usericon ofzo
Die komt nooit meer onder die naam.quote:
Jij weet ook best waar ik het over heb schijnheil, heb alleen geen zin om je posts te doorzoekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef xAlina. het volgende:
[..]
Als jij het beter weet, post het dan!
Als je ze hebt mag je ze ook wel naar mij sturen hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef xAlina. het volgende:
[..]
Als jij het beter weet, post het dan!
3/4 jaar jonger liefje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:45 schreef Schieganger het volgende:
Liiszle heeft een vriendje dat een jaar jonger is en veeeeeel te stoer doet
quote:
DOE EENS MIJN NIET-ACCENT HEBBEN BEVESTIGENquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Jij weet ook best waar ik het over heb schijnheil, heb alleen geen zin om je posts te doorzoeken
stond op zijn facebook.quote:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik versta je niet met dat accent.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godverdomme.
Vrij naar: vocabulaire 'd Fiets.
Dankuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Renesite heeft inderdaad GEEN ik herhaal: GEEN accent.
Ik heb een aanpassend accent. Normaliter praat ik gewoon vrij accentloos, maar als ik met een amsterdammer met dik accent sta te pratne, of brabo ofzo, gaat mijn rotterdams accent opeens heel sterk opkomenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Renesite heeft inderdaad GEEN ik herhaal: GEEN accent.
Hij zocht ruzie met me op Facebookquote:
Oasis - Sunday Morning Callquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:51 schreef Onorgineel het volgende:
Noem is een leuk nummer, ik ben m'n eigen muziek even helemaal zat
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:51 schreef Onorgineel het volgende:
Noem is een leuk nummer, ik ben m'n eigen muziek even helemaal zat
Ja, omdat slaapquote:Op zondag 20 juni 2010 00:44 schreef xAlina. het volgende:
Het is hier ook wel dood precies na 12 uur.
O ja?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:44 schreef xAlina. het volgende:
Het is hier ook wel dood precies na 12 uur.
xDquote:Op zondag 20 juni 2010 01:35 schreef tubacloud het volgende:
maar dat maakt niry uit. want ik ben geslaagd,en er was feestr
fuck, mijn spelling slaat nergens o[
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:36 schreef Frietkraam het volgende:
slapen
hier gaan we nog wel even door hoor.
xD is kut, ne ik reageer morgen wel weer, want dit slaatr nergens okquote:
Met andere woorden, je rijdt nu in een gesjonniede Golf dus?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:40 schreef mstr het volgende:
Godver de godver.
Ik rij vanavond naar m'n werk, ga ik over een heuveltje: PRRRRBRRRGRRRR
Een las van de uitlaat gescheurd net voor de eerste demper.
Dus nu rij ik rond met een auto die klinkt al een gesjonniede Golf en hij trekt op als een Suzuki Alto van 15 jaar geleden.
Ach je zat tenminste niet verkankert opgevouwen achterin een 20 jaar oude Poloquote:Op zondag 20 juni 2010 02:40 schreef mstr het volgende:
Godver de godver.
Dus nu rij ik rond met een auto die klinkt al een gesjonniede Golf en hij trekt op als een Suzuki Alto van 15 jaar geleden.
Auwwww duur geintje zo'n uitlaat.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:40 schreef mstr het volgende:
Godver de godver.
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Met andere woorden, je rijdt nu in een gesjonniede Golf dus?
Nee, dát klopt.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach je zat tenminste niet verkankert opgevouwen achterin een 20 jaar oude Polo..
Hopen dat er een stuk tussen gelast kan worden, dan valt het namelijk nog wel meequote:
khoop voor je dat het zal meevallen. Nooit fijn zulke dure grappen.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, dát klopt.
[..]
Hopen dat er een stuk tussen gelast kan worden, dan valt het namelijk nog wel mee
Het ziet er redelijk fixable uit.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
khoop voor je dat het zal meevallen. Nooit fijn zulke dure grappen.
Lijkt mij ook.quote:
Zelf lassen, easy as fuckquote:
Linken? Zwaardvechten? Prinsessen redden?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zelf lassen, easy as fuck
Doet iedereen hier trouwens lekker [ afbeelding ]?
Link.quote:
Maar ik kan niet lassen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zelf lassen, easy as fuck
Doet iedereen hier trouwens lekker [ afbeelding ]?
quote:
Rikquote:
Zoek je iemand die dat wel kan, is maar paar minuten werkquote:
Het spel heet Zelda.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heet link, hij redt prinses Zelda._
Is ook een personagequote:
Ik niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:51 schreef -SG- het volgende:
Ik ken iemand die al die liedjes van Zelda uit z'n hoofd kent..
afk.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe het dan goed, het spel heet The Legend of Zelda.
De oerknal belde.quote:
Morgen gaat ie naar de auto-dokter.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Rik
[..]
Zoek je iemand die dat wel kan, is maar paar minuten werk
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Gast, verpest dit nou niet. Ik ben er eindelijk eens een keer eerder bij dan Do.
Updaten is binnen 2 minuten gedaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nogsteeds welMoet hem nog wel een keer updaten
Doe ik straks even als ik thuis ben.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ,aar ik vergeet het altijd
Tot straks!
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:18 schreef Renesite het volgende:
"Ow pap, schrijf ff op: waterschoenen checken" (pa maakt to-do list)
...
"Hoe heb je checken geschreven?"
"Tjekken"
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:18 schreef Renesite het volgende:
"Ow pap, schrijf ff op: waterschoenen checken" (pa maakt to-do list)
...
"Hoe heb je checken geschreven?"
"Tjekken"
Het is dat mijn ma mijn kamer op kwam om te kijken of ik nog leefde.. Anders sliep ik nu nog denk ikquote:Op zondag 20 juni 2010 14:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Mooie tijd. Al lag je er ook pas laat in zag ik.
Kankermercedessen ook altijdquote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef RenRen- het volgende:
Zo zeg, worden we getikt door een dikke vette mercedes die geparkeerd stond. We reden net het tankstatiom uit, hij rijdt weg uit zn plek, kijkt hij star de andere kant op en tikt ons. Zegt hij 'dit is niet de plek om in te halen he?'
Liiichte schade, heul licht, maar mn moeder wou toch een schadeformulier invullen. Die vent vond dat de schade niet zijn schuld was, roept dat we zn nummer op moeten schrijven en rijdt weg. Dusss nu zijn we opweg naar het politiebureau om hem aan te geven. Wegrijden na een ongeval.
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is dat mijn ma mijn kamer op kwam om te kijken of ik nog leefde.. Anders sliep ik nu nog denk ik
Nee, oud verrot vlees wat hier allang weg had moeten zijn.quote:
Niet nieuw, en redelijk aandachtsgeil, dus sla je slag.quote:
Lekker straight to the point.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Niet nieuw, en redelijk aandachtsgeil, dus sla je slag.
Ga je onder de zonnebank liggen.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef livalo het volgende:
Ik heb het kouddd. Waar blijft dat mooie weer waarin ik in het park kan liggen? Nu kan ik me totaal niet concentreren.
Tsja, ik vind 13 wel heel jongquote:Op zondag 20 juni 2010 16:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Niet nieuw, en redelijk aandachtsgeil, dus sla je slag.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, oud verrot vlees wat hier allang weg had moeten zijn.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Of wacht, had je het over jezelf?quote:
Gingen wij dat nog doen?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef livalo het volgende:
Ik heb het kouddd. Waar blijft dat mooie weer waarin ik in het park kan liggen? Nu kan ik me totaal niet concentreren.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA."Terug naar KLB"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik post gewoon waar ik wil. Momenteel zijn dat de KLB SC, PUB SC, Wedclub en wat topics in KLB/PUB/R&P/UVT.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Die heb ik niet.quote:
12?! Duuudequote:Op zondag 20 juni 2010 16:41 schreef Jotcha het volgende:
Ik zag gister trouwens een![]()
![]()
meisje. Bleek ze achteraf 12 te zijn
![]()
Hoi, ik ben Lieke, ik ben 13 jaar en ik ben heel aandachtsgeil. Ik ben heel naïef, kinderen worden door de ooievaar gebracht en alcohol is vies.quote:
Whut? Parkhoppen?quote:
Er zijn geen knappe meisjes in de omgeving van West Maas en Waal.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:41 schreef Jotcha het volgende:
Ik zag gister trouwens een![]()
![]()
meisje. Bleek ze achteraf 12 te zijn
![]()
Blond?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:43 schreef mstr het volgende:
Ik had gisteravond ook heel leuk uitzicht, van 2 meisjes.
Ik houd ook niet van alcohol, misschien kom ik je nog weleens tegen op een FRIS!-feestje?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Lieke, ik ben 13 jaar en ik ben heel aandachtsgeil. Ik ben heel naïef, kinderen worden door de ooievaar gebracht en alcohol is vies.
Breezer?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:43 schreef mstr het volgende:
Ik had gisteravond ook heel leuk uitzicht, van 2 meisjes.
Kan nog net, ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja tering ze leek 15-16. Dat kan dan nog snapje
Zo'n 12 tot 16 jaar feestje? Ik weet niet of ik daar wel heen mag van mammie..quote:Op zondag 20 juni 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van alcohol, misschien kom ik je nog weleens tegen op een FRIS!-feestje?
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Zo'n 12 tot 16 jaar feestje? Ik weet niet of ik daar wel heen mag van mammie..
Ik ben trots op je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jotcha houdt je moeder wel bezig.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Zo'n 12 tot 16 jaar feestje? Ik weet niet of ik daar wel heen mag van mammie..
Ik weet niet of mijn mammie dat wel mag van pappie..quote:
pappie is toch naar de hoeren.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:50 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn mammie dat wel mag van pappie..
Daar vinden we wel een oplossing voor.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:50 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn mammie dat wel mag van pappie..
Mijn pappie niet, want mijn pappie is lief.quote:
Oké, dan gaan we naar een frisfeest. Tof.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar vinden we wel een oplossing voor.
9 juli? Dan is de Partysquad erquote:Op zondag 20 juni 2010 16:55 schreef livalo het volgende:
[..]
Oké, dan gaan we naar een frisfeest. Tof.
Yes-rquote:Op zondag 20 juni 2010 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
9 juli? Dan is de Partysquad er
[ afbeelding ]
Dat is duivelse muziek volgens mammie. Maar ik zal wel stiekem weglopen, hihiquote:Op zondag 20 juni 2010 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
9 juli? Dan is de Partysquad er
[ afbeelding ]
Het tofste optreden waar ik ben geweest was Jason Mraz op Rock Werchter.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:55 schreef livalo het volgende:
Hij heeft alleen geen hoofd. Bij 3.30 + nogwat gaat iedereen meezingen, en dat deden ze eigenlijk bij elk nummer
. Echt tof concert.
Ik weet niet of ik we zo'n schoonmoeder wil.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is duivelse muziek volgens mammie. Maar ik zal wel stiekem weglopen, hihi.
Hier is 'ie 3 keer het publiek in geweest. Hij begon op het balkon (zie 1:14)quote:Op zondag 20 juni 2010 16:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het tofste optreden waar ik ben geweest was Jason Mraz op Rock Werchter.
Iedereen meezingen en een geweldige sfeer
Mijn mammie is lief hoor, ze geeft nooit huisarrest. En mijn pappie is ook heel lief, vraag maar aan Rik.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik we zo'n schoonmoeder wil.
Maar Rik zijn ouders zijn ook halve nazi's, dus dan is het niet zo raar dat jouw ouders al snel lief zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Mijn mammie is lief hoor, ze geeft nooit huisarrest. En mijn pappie is ook heel lief, vraag maar aan Rik.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar Rik zijn ouders zijn ook halve nazi's, dus dan is het niet zo raar dat jouw ouders al snel lief zijn.
In vergelijking met Rik's ouders zijn mijn ouders een geschenk uit de hemel.quote:
Dat vind ik altijd zo veel leuker, als artiesten zich ook echt gaan bemoeien met het publiek. Dat maakt een optreden zo veel beter.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Hier is 'ie 3 keer het publiek in geweest. Hij begon op het balkon (zie 1:14)
Kroop tussendoor nog even door de hele melkwegzaal, en bij een van de laatste nummers ging 'ie aan de andere kant het balkon op, daar stond namelijk een klein jochie met z'n pa en die kreeg een high five, mocht meezingen, even een arm om z'n schouders. Dat jochie stond enorm te glunderen, en die pa stond daar ook super trots te zijn. Echt prachtig.
Vertel eens wat over Rik's ouders?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:08 schreef livalo het volgende:
[..]
In vergelijking met Rik's ouders zijn mijn ouders een geschenk uit de hemel.
En dat was het zeker, volgens mij was er echt niemand uit het publiek die op het eind geen schorre keel had van het zingen. Nog maar één keer spammen, dan hou ik echt opquote:Op zondag 20 juni 2010 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo veel leuker, als artiesten zich ook echt gaan bemoeien met het publiek. Dat maakt een optreden zo veel beter.
Ik durf niet.quote:
Ik bescherm je welquote:
Deze wel! Zal wel import zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 16:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Er zijn geen knappe meisjes in de omgeving van West Maas en Waal.
Hoeft niet hoor.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:51 schreef Jotcha het volgende:
Hij had me zo de antwoorden voorgezegd bij de stenentoets toen Berendsen niet oplette![]()
![]()
Hier snap ik helemaal niks van.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:51 schreef Jotcha het volgende:
Hij had me zo de antwoorden voorgezegd bij de stenentoets toen Berendsen niet oplette![]()
![]()
Ik dacht we doen een spelletjequote:Op zondag 20 juni 2010 18:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat ik mee moet nemen kom ik zelf wel uit.
Als ik het geld had...quote:Op zondag 20 juni 2010 18:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik dacht we doen een spelletje
Maareh, ik zeg doe eens gek en ga naar madagaskar.
Blabla.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Madagaskar. Als ik in de fucking middle of nowhere wil zitten ga ik wel naar friesland
Chilllllquote:Op zondag 20 juni 2010 17:59 schreef Jotcha het volgende:
Tering zeg, 30m2 met badkamer en keuken en plee voor 200 euro![]()
ga je nog met het meisje of is dat nu definitief voorbij?quote:
Dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ga je nog met het meisje of is dat nu definitief voorbij?
Ja, daar ga ik nog mee.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ga je nog met het meisje of is dat nu definitief voorbij?
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:21 schreef MarkM het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-ov-chipkaart.html
Gastquote:
Dumpen!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastLaffe twat
Natte krant
Wat moet ik nou met jou
Nee, paar weken/maanden doorgaan met iemand waarvan je weet dat je iets mist.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastLaffe twat
Natte krant
Wat moet ik nou met jou
Dit.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastLaffe twat
Natte krant
Wat moet ik nou met jou
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, paar weken/maanden doorgaan met iemand waarvan je weet dat je iets mist.
Hij was te voorspellen. Maar ik blijf je een oetlul vindenquote:
Houden we nog steeds van elkaar?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij was te voorspellen. Maar ik blijf je een oetlul vindenMaar care.
Gamba'squote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef tubacloud het volgende:
Die gamba's van gisteren waren niet helemaal goed meer denk ik zo
Lekker aan de schijt?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef tubacloud het volgende:
Die gamba's van gisteren waren niet helemaal goed meer denk ik zo
quote:
Of die gamba's waren gewoon niet eetbaar meerquote:
Nog wel. Maar je legt het me nog maar eens uit binnenkortquote:
Zal ik doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nog wel. Maar je legt het me nog maar eens uit binnenkort
What happened?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:56 schreef RenRen- het volgende:
Dat was ook weer een ervaring op het politiebureau.
Somebody set up us the bomb.quote:
Gast in een mercedes had onze auto getikt, werdboos omdat mijn moeder begon over schade en reed weg.quote:
Geweldig ditquote:Op zondag 20 juni 2010 21:05 schreef MarkM het volgende:
Die pornochick is echt way lekkerder dan die dates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |