Dieren staat in d'r fobo.. Ligt dat niet in de randstad?quote:
Ze zijn bij ons zo ongeveer alle kruispunten aan het wegwerkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tell me about it..
Ik kwam vanaf Groningen, dus via Zwolle e.d.. preciese afslagen enzo weet ik niet precies meer, maar gewoon rivchting het hof wou wel, daarna moest ik naar Barneveld, alleen die doorgaande weg vanaf het hof lag eruit, dus helemaal binnendoor, langs een heel smal straatje bij dat cafe(zo'n oversteekstukje van de ene naar de andere straat) toen weer een stuk achteruit, kwam namelijk een marktwagen met een stuk of 3 wagens erachter aan, en hij kon wel wachten tussen 2 geparkeerde auto's, maar die 3 erachter niet, terwijl ik voorrang had.dus toen ben ik uit beleefdheid maar een stukje achteruigegaan. daarna nog even een flinke slaom(zelfde stukje nog, men stond er echt ecxtreem handig geparkeerd...
Oh, en het was maar goed dat ik aan het eind van de middag onderweg vanuit Delfzijl naar Groningen goed in mijn spiegels keek, anders was er iemand op het teghemoetkomend verkeer geknald... Die lullo haalde me in in een onoverzichtelijke bocht over de doorgetrokken streep... Ik zag hem nog net in mijn spiegels, direct op de rem want anders zat hij echt wel tegen 1 v/d 2 auto's aan die me tegemoet kwamen...
En het was niet eens een bmw XD maar slechts een Nixxan Primera...
3 km verderop zat ik nog achter hem
In dat stuk staan er 3quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dieren staat in d'r fobo.. Ligt dat niet in de randstad?
oh, verneukerige flitspaal btw in Putten.. Als je die straat inrijd naar het Hof van Putten, de kast zelf is matzwart geverfd...lekker fijn als het nacht is....
Ja.quote:
Dat kan ik toch niet vergeten zijn? Gief me the saucequote:
Ja die heb ik niet meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet vergeten zijn? Gief me the sauce
Suntquote:
owh, 4 dus in totaal? fck, dan heb ik er 3 niet gespot...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In dat stuk staan er 3.. En als je richting Barneveld bent gegaan dan ben je er nog één tegen gekomen
ah nee, ik zie het.. leeftijd....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij moet er al helemaal niet om willen vragen
Ja zijn echt naaipalenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
owh, 4 dus in totaal? fck, dan heb ik er 3 niet gespot...ree volgens mij vaak iets te hard namelijk...
Wel geduldige mensen trouwens: stond een trekker verkeerd voorgesorteerd, wij hebben groen en willen rechtdoor, trekker stond links maar wou naa rrechts, wat n og rood had.. Liet de auto voor me hem voor hem langs. Gevolg: trekker(+kar) blokkeert ook direct de strook voor rechtdoor, en wij moeten 1*rood wachten.. XD
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef xAlina. het volgende:
Oh, was ik hier daarom niet meer, ik dacht dat ik verbannen was omdat ik 13 was
Ik weet niet eens meer welke foto dat was, weten jullie het?
Ik begin altijd een rotterdams accent te krijgen als ik met iemand praat die een accent heeftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Marco001 het volgende:
wel grappig trouwens, ik praat dialect terwijl ik het niets eens door heb en denk gewoon abn te praten...
Ik zij ergens heb i.p.v.l ben...
doen groningers wel meer..![]()
erge was alleen, die ander zei direct: waar heb jij Nederlands geleerd? (ofzoiets)
Dus dan heb je zelf al zoiets van,m huh? waar heb je het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |