quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:[..]
Van elke kant kwam je? Want die weg daar is volgens mij best nog verneukt
tell me about it..
Ik kwam vanaf Groningen, dus via Zwolle e.d.. preciese afslagen enzo weet ik niet precies meer, maar gewoon rivchting het hof wou wel, daarna moest ik naar Barneveld, alleen die doorgaande weg vanaf het hof lag eruit, dus helemaal binnendoor, langs een heel smal straatje bij dat cafe(zo'n oversteekstukje van de ene naar de andere straat) toen weer een stuk achteruit, kwam namelijk een marktwagen met een stuk of 3 wagens erachter aan, en hij kon wel wachten tussen 2 geparkeerde auto's, maar die 3 erachter niet, terwijl ik voorrang had.

dus toen ben ik uit beleefdheid maar een stukje achteruigegaan. daarna nog even een flinke slaom(zelfde stukje nog, men stond er echt ecxtreem handig geparkeerd...
Oh, en het was maar goed dat ik aan het eind van de middag onderweg vanuit Delfzijl naar Groningen goed in mijn spiegels keek, anders was er iemand op het teghemoetkomend verkeer geknald... Die lullo haalde me in in een onoverzichtelijke bocht over de doorgetrokken streep... Ik zag hem nog net in mijn spiegels, direct op de rem want anders zat hij echt wel tegen 1 v/d 2 auto's aan die me tegemoet kwamen...
En het was niet eens een bmw XD maar slechts een Nixxan Primera...
3 km verderop zat ik nog achter hem